quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:29 schreef Sirolf het volgende:
Hmmm... hier (vooralsnog iig) geen mail binnengekomen...![]()
Leuk man!quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:34 schreef D.Rose het volgende:![]()
nu regelen dat ik woensdag eerder weg kan op het werk
Ff de site van de NS checken hoe laat ik op de trein moet stappen bij Amsterdam Zuid...quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:45 schreef Sirolf het volgende:
Ah, daar is de mail!
Ik stel voor om af te spreken op station Hilversum Noord rond 18.30 uur (de trein vanuit Leiden komt aan om 18.27 en die vanuit Utrecht om 18.31 uur) op spoor 1 (aan de kant van het Mediapark). Dan lopen we vanaf daar naar Broekie toe (of hij komt richting ons, kan ook).
quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ff de site van de NS checken hoe laat ik op de trein moet stappen bij Amsterdam Zuid...
[afbeelding]
quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ff de site van de NS checken hoe laat ik op de trein moet stappen bij Amsterdam Zuid...
[afbeelding]
Vliegende treinenquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:59 schreef MissHobje het volgende:
of ik ga met de auto.. of met de trein.. en die gaat over utrecht
quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:56 schreef Marc63 het volgende:
Trouwens Sirolf, gaat jouw trein via Amsterdam Centraal of Zuid? Als meer mensen via Zuid gaan (zoals ik) is het misschien ook wel leuk/handig om helemaal voorin of achterin de trein af te spreken.
Ik heb mn neus en keel behoorlijk verstopt zitten, dus mij herken je waarschijnlijk aan snuivende, rochelende en hoestende geluiden.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vanaf Hoofddorp via Schiphol, Amsterdam Zuid en RAI en dan via Weesp e.d. naar H'sum Noord.
Ik had het al eerder hier gepost om af te spreken in de trein, ik ga wel helemaal achterin zitten. Je herkent me wel aan een groenige jas en een bril.
Ik ben degene zonder bril, snor en baard. Oja, ik heb ook geen witte jas aanquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb mn neus en keel behoorlijk verstopt zitten, dus mij herken je waarschijnlijk aan snuivende, rochelende en hoestende geluiden.
Mail me dan even voor m'n mobiele nummer, zodat je ook met ons mee gezamelijk de studio in kan.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ben degene zonder bril, snor en baard. Oja, ik heb ook geen witte jas aan
Daarbij kom ik waarschijnlijk met de auto. De trein duurt 2,5 uur
Toen dat nummer uitkwam zat ik ook nog dagelijks strak in mijn trainingspakquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:29 schreef Glacier het volgende:
Briljant dit
Strak, strak in mijn trainingspak!
Ik ook manquote:
sorry...doe mijn best met 4 knipperende lijnen.....quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:29 schreef WebHawkjuh het volgende:
Michiel, doe eens opnemen!
Je hebt de verkeerde uitgepikt voor die popquiz!quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:37 schreef Maricha het volgende:
[..]
sorry...doe mijn best met 4 knipperende lijnen.....
in totaal 11 personen, heb nog even geen lijstje bij de hand, sorry!quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:39 schreef D.Rose het volgende:
Maricha, kun je ons vertellen wie er allemaal (mogen) komen?
Neem aan dat niet iedereen op dit moment aanwezig is.
Dat is natuurlijk een geweldig idee!quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:36 schreef DaMook het volgende:
Ik wil eigenlijk wel naar ekstra weekend aangezien ik tijdens metmichiel niet kan. Michiel is dat geen goed idee
![]()
.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:36 schreef DaMook het volgende:
Ik wil eigenlijk wel naar ekstra weekend aangezien ik tijdens metmichiel niet kan. Michiel is dat geen goed idee
![]()
.
Ah, bijna iedereen dusquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:40 schreef Maricha het volgende:
[..]
in totaal 11 personen, heb nog even geen lijstje bij de hand, sorry!
quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik weet z'n antwoord al...
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!
Van wie we het tot dusver zeker weten:quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:40 schreef Maricha het volgende:
[..]
in totaal 11 personen, heb nog even geen lijstje bij de hand, sorry!
Ga ik koeklopen, mag jij happen naar de zak vanquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:43 schreef Marc63 het volgende:
Gaan we ook nog koeklopen en zakhappen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik weet z'n antwoord al...
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!
*kuchquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:44 schreef Broekie het volgende:
[..]
Van wie we het tot dusver zeker weten:
01. Glacier
02. FlorisD
03. WebHawkuh
04. MissHobje
05. Marc63
06. Purplerose
07. Broekie
08.
09.
10.
11
ikweet!quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:45 schreef Marc63 het volgende:
Koeklopen en zakhappen is 1 spel. Bedacht door Ekdom en Veenstra en beroemd gemaakt door BearForce1.
Oepsquote:
Ik neem aan dat ook MutZ van de partij isquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:47 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oeps
Vreemd, 'k heb je net op IRC wel in m'n lijstje getypt. Waarom hier dan niet is mij een raadsel.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:56 schreef -Hans- het volgende:
Fuck.. was toch maar voor stoer gegaan.
Drama dit
quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:49 schreef D.Rose het volgende:
F1 puntjes
D.Rose 3687
rubbereend 2717
ChatGirl 2266
DaMook 1576
quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen 2 races geld gespaard , ik zal eens gaan kijken of ik leuke nieuwe dingen kan kopen nu![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |