Voor jouw snoepjes ditoquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:18 schreef snoopy het volgende:
Bix, ik moet nog even zeggen dat je superleuke kinderen hebt![]()
Het gaat wel iets beter gelukkig.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:09 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Voor jouw snoepjes dito![]()
Kim is echt wel heel zielig zielig!!Arme ding. Is ze nog niet opgeknapt?
Hij heeft ook kuiltjesquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:36 schreef p_iglet het volgende:
Ons kleine ventje was gisteren al 3 maanden oud.
(foto's van vorige week)
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
En hij niest al net zo spastisch als zijn mama![]()
![]()
[afbeelding]
Sja, hij is het toch echt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:39 schreef renzell het volgende:
Lief Sugar!![]()
Ik vind die zwart witte het mooist. Ik vind wel dat Juul er een beetje benepen op staat, alsof ie ineens heel verlegen is ofzo.![]()
Nou je het zegt. Leuk dat ze er plezier van heeft. Heeft Wilyan de brandweerauto trommel al in gebruik?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:25 schreef Noli. het volgende:
Ingrid zie je wel wat Hanne bij zich heeft? Ze is helemaal gek van d'r "Kaaahfieuwd" en sleept 'm overal mee naar toe.Vandeweek al stress, ze was 'm kwijt. Had ze 'm per ongeluk bij de kapper laten liggen.
(ze had ook een Garfield-trui aan maar dat zie je niet op de foto)
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind haar haartjes juist hartstikke schattig zo, Ingrid!
En die andere kindjes <3 Wat Belana zei.. Met een lach en een traan <3 Allemaal geweldig
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:30 schreef RockabeIIa het volgende:
En dus... moet ze maar knipjes dragen die ze niet wil dragen? Lekker haar eigen gang latenTis een lekker grietje. Wat kan jou dat nou bommen of iemand anders haar voor een manneke aan ziet? Ik vind het wel een echt meiske hoor.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:08 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Alleen wordt ze zo voor jongetje aan gezien.![]()
Spaghetti tarzan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:09 schreef lily het volgende:
en ja, Merlijnwat moet ik meer zeggen
volgens mij ben jij net zo'n spaghetti tarzan als die 2 van mij
Tengere, doch ijzersterke jongetjes? Daarvan heb ik er hier ook ééntje.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:28 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Tengere, doch ijzersterke jongetjes? Daarvan heb ik er hier ook ééntje.![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:09 schreef lily het volgende:
en ja, Merlijnwat moet ik meer zeggen
volgens mij ben jij net zo'n spaghetti tarzan als die 2 van mij
De foto's zijn mooi geworden!quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:18 schreef Noli. het volgende:
Zal ik er dan ook een paar tegen aan gooien?
Vandaag bij Ingrid en Djeez:
Hanne net wakker... "wat mot je met die camera?"
[ afbeelding ]
Kim
[ afbeelding ]
Wilyan heeft heerlijk zitten spelen met een vrachtauto'tje van Djeez..
[ afbeelding ]
Knabbel en Babbel
[ afbeelding ]
van mijn zoon ooit eens gekregenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:50 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Milagro: briljant filmpje!Hoe kom je daaraan?
ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee. Volgens mij heeft mijn schoonmoeder 'm gekocht bij de Zeeman of Wibraquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:12 schreef Noli. het volgende:
En Amber ook al zo boos.. Als je klein bent mag je ook helemaal niks! (als ik soms Wilyan en Hanne moet geloven)
(mooie maillot trouwens, waar heb je die weg?)
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:02 schreef lcicle het volgende:
Ik heb 'm maar weer eens in bad gezet
[ afbeelding ]
dit is echt zo zielig, hèquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:52 schreef Vicky het volgende:
Mooie meiden heb je Buzzer!
Kim, Hanne en Wilyan, mooi stel! Wat wordt Kimmetje groot!
Ezra met je korte haartjes!
Jet, prachtige foto
Demi, gaaf shirt, zou ook wel wat voor Amber zijn...
Spuug, wat een gezellige foto's weer!
Storm en Maria, mooi stel!
Leuk filmpje Milagro!!
Hihi dat gezicht van Dean
Mijn kleine dramaqueen die vanmrogen haar zin niet kreeg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
uhuh herkenbaar...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:41 schreef milagro het volgende:
[..]
dit is echt zo zielig, hè![]()
dat hartverscheurende huilen met echte dikke tranen omdat mama voet bij stuk houdt![]()
deze mama hier voelde zich dan zo een wrede mama, hè , destijds ...damn, milagro is het nu werkelijk zo erg om toe te geven aan nukjes? nee, toch, ach.... nou, okay dan, hier, en nu niet meer huilen, mama is niet boos.... en dan zoonlief nog effe nasnikken voor het effect ( ter versterking vh schuldgevoel)
Nee joh Actionquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:18 schreef Vicky het volgende:
ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee. Volgens mij heeft mijn schoonmoeder 'm gekocht bij de Zeeman of Wibra
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:17 schreef lcicle het volgende:
Whaha die Max!! Wat een doerakjeSchitterend leuk ventje is het toch Pinquit
Vicky en Milagro, dankjewelIk zag jullie berichtjes net pas, had ze niet gezien omdat ikzelf een bericht plaatste
SMILE!*
[ afbeelding ]
Degenen die dit ding ook hebben, snappen 't vast wel
Look at the birdie!!quote:
Nee, iemand gaf hem een lepeltje en daarmee at hij keurig die taart!quote:
*Meld!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:17 schreef lcicle het volgende:
Whaha die Max!! Wat een doerakjeSchitterend leuk ventje is het toch Pinquit
Vicky en Milagro, dankjewelIk zag jullie berichtjes net pas, had ze niet gezien omdat ikzelf een bericht plaatste
SMILE!*
[ afbeelding ]
Degenen die dit ding ook hebben, snappen 't vast wel
Haha ja! En zo wordt de toekomst van onze kinderen al uitgestippeld..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
*Meld!
Dean heeft hem van zijn oom gekregen, zodat hij, net als papa, fotograaf kan worden
Toys 'r Us in Eindhoven had er 2 weken geleden nog 20 liggen ofzo en die liggen er al een hele tijd. merlijn heeft hem vorig jaar voor zijn verjaardag gekregen. De muziek kan wel redelijk irri worden zoals alle speelgoeddingen met muziek.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:27 schreef Anitra het volgende:en wij zijn al tijden opzoek naar een camera voor Djulian en konden niks vinden
Suus grroot ben je ineens zo al in je gynpakje
Storm heerlijk ondernemend ventje ben je
Wat word meike blond![]()
t is t mooie meiske van Sjeenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:17 schreef Tan het volgende:
Jolie, ik ben zo jaloers op jouw haar
Leuke foto's ook vn Jenna en Benthe!
En een mooi meisje van Ynske
Haha, ik kom hier te weinig om die gezichtjes te onthouden, als er geen naam bij staat raak ik al snel in de war. Maar een hele geslaagde foto!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
t is t mooie meiske van Sjeen
@ sugar, thnxt was een van mijn foto's voor de cursus portretfotografie die ik volg
Hehe, tegenover toen zeker ja!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:49 schreef Noli. het volgende:
Fonsman!Je krijgt écht een smaller koppie he?
dat is Guido Weijers een cabaretier die op sommige affiches heel raar met zijn ogen staat, vandaar misschien,quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:44 schreef KD-fotografie het volgende:
Overigens staat er ook een hele leuke foto van een man tussen waarvan ik geen idee heb wat het met loensen te maken heeft.
Dank je! Ik ben ook apetrots op hem natuurlijkquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:11 schreef Libel het volgende:
Kan Dean al staan????
Ik heb hier een 9 maandertje dat net een week kan zitten. En daar blijft het ook wel bij hoor. Niet kruipen, staan of (laat staan) stapjes zetten.
Wat een snellerd heb je daar!![]()
O, wat een beautyquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:48 schreef snoopy het volgende:
Gelukkig weer een vrolijke Jet, Dean is een knapperd, Storm en Maria zo ontzettend mooi samen, Fons wat ben je groot, heerlijke mannen van Belana, Noah vind ik ook al echt groot worden.
En kijk nou, ze lijkt al zo groot:
[ afbeelding ]
Snoop, ze is echt om op te vretenquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:48 schreef snoopy het volgende:
Gelukkig weer een vrolijke Jet, Dean is een knapperd, Storm en Maria zo ontzettend mooi samen, Fons wat ben je groot, heerlijke mannen van Belana, Noah vind ik ook al echt groot worden.
En kijk nou, ze lijkt al zo groot:
[ afbeelding ]
Ja dat geintje ken ikquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:09 schreef marlieske het volgende:
Wat een mooie foto's zijn er weer, wat een lekker taart mondje heeft Brent.
Snoop wat een schatje! Lis is een mooie meid! Demi wordt al een echte kunstenares.
en hier hebben we eindelijk Isa zo ver weten te krijgen de lach vast te houden tot mama een foto heeft gemaakt.
Ze stopte iedere keer met lachen als ik klaar stond met de camera
[ afbeelding ]
Dat vind ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |