Dank je! Ik ben ook apetrots op hem natuurlijkquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:11 schreef Libel het volgende:
Kan Dean al staan????
Ik heb hier een 9 maandertje dat net een week kan zitten. En daar blijft het ook wel bij hoor. Niet kruipen, staan of (laat staan) stapjes zetten.
Wat een snellerd heb je daar!![]()

O, wat een beautyquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:48 schreef snoopy het volgende:
Gelukkig weer een vrolijke Jet, Dean is een knapperd, Storm en Maria zo ontzettend mooi samen, Fons wat ben je groot, heerlijke mannen van Belana, Noah vind ik ook al echt groot worden.
En kijk nou, ze lijkt al zo groot:
[ afbeelding ]

Snoop, ze is echt om op te vretenquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:48 schreef snoopy het volgende:
Gelukkig weer een vrolijke Jet, Dean is een knapperd, Storm en Maria zo ontzettend mooi samen, Fons wat ben je groot, heerlijke mannen van Belana, Noah vind ik ook al echt groot worden.
En kijk nou, ze lijkt al zo groot:
[ afbeelding ]

Ja dat geintje ken ikquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:09 schreef marlieske het volgende:
Wat een mooie foto's zijn er weer, wat een lekker taart mondje heeft Brent.
Snoop wat een schatje! Lis is een mooie meid! Demi wordt al een echte kunstenares.
en hier hebben we eindelijk Isa zo ver weten te krijgen de lach vast te houden tot mama een foto heeft gemaakt.
Ze stopte iedere keer met lachen als ik klaar stond met de camera
[ afbeelding ]

Dat vind ik ookquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |