Voor jouw snoepjes ditoquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:18 schreef snoopy het volgende:
Bix, ik moet nog even zeggen dat je superleuke kinderen hebt![]()
Het gaat wel iets beter gelukkig.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:09 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Voor jouw snoepjes dito![]()
Kim is echt wel heel zielig zielig!!Arme ding. Is ze nog niet opgeknapt?
Hij heeft ook kuiltjesquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:36 schreef p_iglet het volgende:
Ons kleine ventje was gisteren al 3 maanden oud.
(foto's van vorige week)
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
En hij niest al net zo spastisch als zijn mama![]()
![]()
[afbeelding]
Sja, hij is het toch echt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:39 schreef renzell het volgende:
Lief Sugar!![]()
Ik vind die zwart witte het mooist. Ik vind wel dat Juul er een beetje benepen op staat, alsof ie ineens heel verlegen is ofzo.![]()
Nou je het zegt. Leuk dat ze er plezier van heeft. Heeft Wilyan de brandweerauto trommel al in gebruik?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:25 schreef Noli. het volgende:
Ingrid zie je wel wat Hanne bij zich heeft? Ze is helemaal gek van d'r "Kaaahfieuwd" en sleept 'm overal mee naar toe.Vandeweek al stress, ze was 'm kwijt. Had ze 'm per ongeluk bij de kapper laten liggen.
(ze had ook een Garfield-trui aan maar dat zie je niet op de foto)
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind haar haartjes juist hartstikke schattig zo, Ingrid!
En die andere kindjes <3 Wat Belana zei.. Met een lach en een traan <3 Allemaal geweldig
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:30 schreef RockabeIIa het volgende:
En dus... moet ze maar knipjes dragen die ze niet wil dragen? Lekker haar eigen gang latenTis een lekker grietje. Wat kan jou dat nou bommen of iemand anders haar voor een manneke aan ziet? Ik vind het wel een echt meiske hoor.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:08 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Alleen wordt ze zo voor jongetje aan gezien.![]()
Spaghetti tarzan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:09 schreef lily het volgende:
en ja, Merlijnwat moet ik meer zeggen
volgens mij ben jij net zo'n spaghetti tarzan als die 2 van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |