quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:17 schreef lcicle het volgende:
Whaha die Max!! Wat een doerakjeSchitterend leuk ventje is het toch Pinquit
Vicky en Milagro, dankjewelIk zag jullie berichtjes net pas, had ze niet gezien omdat ikzelf een bericht plaatste
SMILE!*
[ afbeelding ]
Degenen die dit ding ook hebben, snappen 't vast wel
Look at the birdie!!quote:
Nee, iemand gaf hem een lepeltje en daarmee at hij keurig die taart!quote:
*Meld!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:17 schreef lcicle het volgende:
Whaha die Max!! Wat een doerakjeSchitterend leuk ventje is het toch Pinquit
Vicky en Milagro, dankjewelIk zag jullie berichtjes net pas, had ze niet gezien omdat ikzelf een bericht plaatste
SMILE!*
[ afbeelding ]
Degenen die dit ding ook hebben, snappen 't vast wel
Haha ja! En zo wordt de toekomst van onze kinderen al uitgestippeld..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
*Meld!
Dean heeft hem van zijn oom gekregen, zodat hij, net als papa, fotograaf kan worden
Toys 'r Us in Eindhoven had er 2 weken geleden nog 20 liggen ofzo en die liggen er al een hele tijd. merlijn heeft hem vorig jaar voor zijn verjaardag gekregen. De muziek kan wel redelijk irri worden zoals alle speelgoeddingen met muziek.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:27 schreef Anitra het volgende:en wij zijn al tijden opzoek naar een camera voor Djulian en konden niks vinden
Suus grroot ben je ineens zo al in je gynpakje
Storm heerlijk ondernemend ventje ben je
Wat word meike blond![]()
t is t mooie meiske van Sjeenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:17 schreef Tan het volgende:
Jolie, ik ben zo jaloers op jouw haar
Leuke foto's ook vn Jenna en Benthe!
En een mooi meisje van Ynske
Haha, ik kom hier te weinig om die gezichtjes te onthouden, als er geen naam bij staat raak ik al snel in de war. Maar een hele geslaagde foto!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
t is t mooie meiske van Sjeen
@ sugar, thnxt was een van mijn foto's voor de cursus portretfotografie die ik volg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |