Ik ben bezig met de startpostquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:29 schreef -skippybal- het volgende:
Als ik het dus allemal goed heb begrepen komt die plaat niet in de winkel maar alleen via internet voor een bizar hoge prijs![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:29 schreef -skippybal- het volgende:
Als ik het dus allemal goed heb begrepen komt die plaat niet in de winkel maar alleen via internet voor een bizar hoge prijs![]()
Ja ok, maar die prijsquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In eerste instantie wel. Je weet natuurlijk nooit welke winkels hem in gaan kopen en alsnog gaan aanbieden...
Collectors item.quote:
Je kunt ook de download versie doen natuurlijk; zelf bepalen wat je betaalt.quote:
inderdaadquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:53 schreef Laton het volgende:
lekker bereikbare site
dat dusquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:36 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Collectors item. [afbeelding]
Extra CD met nieuw materiaal. [afbeelding]
Hardcase book. [afbeelding]
Album download. [afbeelding]
Twéé vinyl-platen met het album erop.[afbeelding]
Inclusief verzendkosten. [afbeelding]
Iets zegt me dat het alleen nog maar drukker wordt.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:01 schreef Laton het volgende:
nou dat proberen we vanavond nog wel eens.
jaquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:12 schreef --- het volgende:
Radiohead/????
Dat klinkt als een amateurbandje die coldplay nadoet.
ze zitten bij oink al te zeggen dat hij daar niet geupload mag worden omdat hij gratis te verkrijgen isquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:16 schreef Hephaistos. het volgende:
Hmm ik zit te denken wat ik moet betalen voor die download... Vreemd dat ik dit zonder enig schuldgevoel zou downloaden van Oink ofzo, maar toch vind dat je het niet kan maken om hier 0,00 in te vullen
Wat hebben jullie ingevuld?
Wat heb je er voor betaald?quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:32 schreef Ravage het volgende:
Hier ook besteld.. en de download dus over 10 dagen, kan haast niet wachten.. Hoewel vorige week het gerucht nog was dat het pas in maart uit zou komen (stomme semafoor mannetjes)
http://www.inrainbows.com/Store/index3.htmlquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:33 schreef Laton het volgende:
store is idd weg lol. ze hadden toch wel kunnen verwachten dat ze een stormloop zouden krijgen
Dan hebben ze alleen op de frontpage even de link weggehaald naar de store om mensen de gelegenheid te geven hun betalingen uit te voeren.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:38 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
http://www.inrainbows.com/Store/index3.html
Doet het gewoon hier...
Heb de discbox besteld, dus 40 pond = ong 53 euro..quote:
Dat lijkt me stugquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:54 schreef -Dries- het volgende:
Dadelijk is het een hoax en heeft iedereen geld overgeschreven naar een slimme japanner ofzo
Dit lijkt me inderdaad een prima planquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:11 schreef Junkie het volgende:
Ik ga hem voor weinig downloaden en dan later als CD kopen.![]()
Radiohead is het absoluut waard.![]()
als ze slim zijn hebben ze een torrent tracker opgezetquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:00 schreef Hephaistos. het volgende:
Dat gaat trouwens nog een aardige opstopping geven als die cd uitkomt. Als de site nu al de bezoekers nauwelijks aankan gaat het helemaal drama worden als een paar miljoen mensen straks tegelijk 100 MB van je site af willen trekken![]()
Kreeg ook de mysql server errorsquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:29 schreef NiteSpeed het volgende:
Zo, besteld en betaald.
Alleen nog steeds geen orderbevestiging binnen, en ik zag een mysql database error bij de html confirmatie pagina. Ik begin me zorgen te maken.!
Ik kreeg geen mySQL errors, maar heb ook nog geen orderbevestiging. Heb ongeveer een uur geleden besteld. Gewoon afwachten, en anders van de week eens mailen...quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:25 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Kreeg ook de mysql server errors
Heb jij de order bevestiging al binnen?
Heb trouwens gewoon de download besteld
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:51 schreef NiteSpeed het volgende:
Nog steeds geen mailbevestiging. Ik wacht het wel eventjes af. Grote kans dat de mailserver op zijn gat ligt. Anders inderdaad een klein emailtje die kant op sturen. Ik ben in ieder geval niet bang dat ik opeens zomaar 40 pond kwijt ben.
Haha. Ik begin ook steeds meer de genialiteit van deze actie in te zien.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 02:04 schreef nein het volgende:
morgen maar ff bestellen
lach me rot om deze actie! slimme knakkers zijn t
kortom geen promotoneel materiaal de key om een lek te voorkomen, en als het bijna onmogelijk wordt gewoon het album zelf 'lekken'. Ik hoop trouwens wel dat ze dat ze de statestieken bij houden het lijkt me erg interesant te zien welke groepen wel of niet betalenquote:Radiohead's PR company (Nasty Little Man) sent out a release explaining that the new album will not have any promos at all and also confirming that you can pay whatever you want for the downloads.
There will be no advances, promotional copies, digital streams, media sites, etc. of RADIOHEAD's In Rainbows.
Everyone in the world will be getting the music at the same time: Oct. 10. That includes us. We don't have anything to play anyone in the nine days until the record is available. Everyone at nasty has put his or her order in and just to clarify: you are not being asked to pay for a promo (as some have inquired). you can pay nothing or as much or as little as you want.
There will be no promotional copies of the discbox either, as each discbox is being made to order. Sorry.
dat is natuurlijk zo, maar zo high profile als radiohead is anathema natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind trouwens dat het unieke wel een beetje wordt overdreven, zo heb ik nieuwe nummers van anathema gedownload waar ook gewoon netjes bijstaat dat je mag betalen maar het niet hoeft. Ook zijn er zat bands geweest die hun hele cd alleen digitaal verkrijgbaar hebben gemaakt (residents, einsturzende neubauten etc.) dit is een soort combi. Wel netjes dat ze het zo stil houden maar daar doen ze dan ook heel erg hun best voor
[..]
kortom geen promotoneel materiaal de key om een lek te voorkomen, en als het bijna onmogelijk wordt gewoon het album zelf 'lekken'. Ik hoop trouwens wel dat ze dat ze de statestieken bij houden het lijkt me erg interesant te zien welke groepen wel of niet betalen
Check!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:03 schreef NiteSpeed het volgende:
Nog steeds geen bevestiging binnen!
Nou ja, ik denk dat veel fans het grote pakket sowieso wel kopen, en daarbij zit ook automatisch die download cd van 10 oktoberquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 05:32 schreef HPayne het volgende:
Marketingtechnisch best een strak plan. Mensen die cd laten downloaden, de echte fans betalen er wel wat voor, en daarvan weten ze toch bijna zeker dat ze daarna ook die andere versie gaan kopen. Zo heb je dubbel inkomsten.
oeps dat wist ik niet, Dus de cd kopen is 10 oktober automatisch de download?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:54 schreef nein het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat veel fans het grote pakket sowieso wel kopen, en daarbij zit ook automatisch die download cd van 10 oktober
Yup, die heb ik namelijk nog wel ingevuld!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Volgens mij heb ik het pakket besteld, maar dat weet ik niet meer zeker omdat ik nooit bevestiging had gehad.
Ik weet alleen zeker dat ik geen credit card gegevens ingevuld heb. Had dat wel gemoeten om de bevestiging af te maken?
Cool!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:47 schreef whosvegas het volgende:
Net een automatisch gegenereerd mailtje gekregen met de link naar (om je order terug te zoeken:
http://www.inrainbows.com/Members/
Dus mensen, die twijfelen of alles wel goed is gegaan, check je order
En mijn order staat erbij
Mijn order stond er niet bij, dus heb hem alsnog besteld. Ik kreeg nu na het creditcard scherm een scherm met de bevestiging. Die had ik de vorige keer niet gekregen. De e-mail met de bevestiging is inmiddels ook binnen!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:47 schreef whosvegas het volgende:
Net een automatisch gegenereerd mailtje gekregen met de link naar (om je order terug te zoeken:
http://www.inrainbows.com/Members/
Dus mensen, die twijfelen of alles wel goed is gegaan, check je order
En mijn order staat erbij
quote:Website Radiohead crasht door enthousiaste fans
AMSTERDAM - De website van Radiohead is tijdelijk onbereikbaar geweest omdat te veel mensen tegelijkertijd de site wilden bezoeken.
De webpagina, die inmiddels weer in de lucht is, was zo populair nadat de Britse band maandag aankondigde dat het nieuwe album voor elk willekeurig bedrag te bestellen is op de site.
Fans mogen zelf uitmaken wat ze willen betalen voor de digitale versie van 'In rainbows', die vanaf 10 oktober te downloaden is maar vooraf al besteld kan worden. Wie de digitale versie in het winkelwagentje op de website plaatst, krijgt een leeg prijsvakje te zien.
Vraagteken
Wordt vervolgens op het vraagteken naast het prijsvakje geklikt, verschijnt de boodschap: 'het is aan u'.
Ook de originele cd kan worden besteld via de website, inclusief bonusmateriaal dat niet digitaal te verkrijgen is. Deze versie, waar wel gewoon voor moet worden betaald, zal rond 3 december beschikbaar zijn.
Massaal
Volgens een woordvoerder van de band zorgde vooral het bestellen van deze cd-box, die bijna 58 euro kost, voor de massale run op de site. Hij zei tegen de BBC dat er meer interesse is voor de cd in de box dan voor de digitale versie.
'In rainbows' is de opvolger van het in 2003 verschenen 'Hail to the thief'. In juli van dit jaar kwam het eerste soloalbum van zanger Thom Yorke uit.
Ik vermoed omdat het produceren van de cd-box vrij veel tijd kost, er waarschijnlijk meerdere bedrijven mee te maken hebben, en het dus onvermijdelijk is dat ie uitlekt en iedereen 'm al gratis gehoord heeft als hij uitkomt.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:20 schreef 54321qaz het volgende:
Weet iemand de reden waarom die download er bijna twee maanden eerder is dan de cd?
Ik vermoed van niet, gezien het aantal mensen dat alleen al hier post.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:42 schreef spacemangraig het volgende:
Ik ben zo onverstandig geweest de discbox te bestellen. Hopen dat die enigszins limited is.
Heb je die puur besteld omdat die limited zou zijn?quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:42 schreef spacemangraig het volgende:
Ik ben zo onverstandig geweest de discbox te bestellen. Hopen dat die enigszins limited is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |