Maar Cyberia! Jij bent er toch nog gewoon?quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Alleen jammer dat de voorbeeldfunctie is verdwenen...
Das waar natuurlijk. Royquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar Cyberia! Jij bent er toch nog gewoon?
heel best heb het helaas nog maar 11 uur totaal kunnen spelen dit weekend , maar het is wel een goed spelquote:Op zondag 30 september 2007 23:21 schreef wc-eend het volgende:
DJ: Hoe bevalt eternal sonata?
al die babes staan mij wel aan , erg sexy ogenquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een TT
Anyway mijn lieve CoD 4. Ik heb deze maand intens van je genoten en ik zal je een maand moeten missen
Serieus?quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat je nou een plaatje post uit het slechtste level uit die demo
In ieder geval niet voor de release, tenminste van de MP dan. De SP is een goede mogelijkheid en daar ben ik echt rete benieuwd naarquote:Op maandag 1 oktober 2007 01:16 schreef Niek. het volgende:
Zou er nog een demo komen? Had die beta maar geen live tot een paar dagen terug maar ben toen de hele beta vergeten te spelen....
Donderstraal toch op met de Gameplayquote:Voorverkoop Gameplay 07 is begonnen
De voorverkoop van Gameplay ’07 in begonnen bij Free Record Shop, Ticketbox en op www.gameplay.nl. De Gameplay is het grootste game-evenement van de Benelux en zal dit jaar op 23, 24 en 25 november in de Jaarbeurs Utrecht gehouden worden. Dagkaarten voor vrijdag, zaterdag of zondag kosten ¤15,00 en een weekendkaart voor zaterdag en zondag kost ¤24,50.
Groot verschil met vorig jaar is dat de Gameplay nu in de hallen 7 en 8 wordt gehouden. Dat is naast de hoofdingang en dus niet zo achteraf als vorig jaar. Daarnaast zullen de uitgevers en organisatie nog groter uitpakken. Zo bestaat de ijzersterke line-up onder andere uit games als Assassin’s Creed, Super Mario Galaxy, Crysis, Gears of War (PC), Call of Duty 4, Ratchet & Clank Future, Uncharted: Drake’s Fortune en Army of Two. Verder zijn er meer PC’s op de beursvloer, is er een marktplaats met games en hardware tegen mooie prijzen en worden natuurlijk de Game Awards bekend gemaakt.
Meer informatie vind je op de officiële website. InsideGamer zal groter dan vorig jaar aanwezig zijn en weer enkele acties organiseren. Daarover later meer.
Ho ho ho...wat dacht je van 9 november?quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:37 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik denk dat ik pas weer actief achter mn 360 ga zitten voor Guitar Hero 3 en Mass Effect!
ZO leuk vond ik CoD4 nou ook weer niet.. Leuke shooter, vast beter op de PC, vast ook wel aardige single player. Niks bijzonders verder.quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ho ho ho...wat dacht je van 9 november?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron: Gamequarterquote:Website voor Prototype gelanceerd
Sierra heeft de officiele website van de actie game Prototype gelanceerd.
In deze game kruip je in de huid van een personage met bovennatuurlijke krachten. Je hebt onder andere de mogelijkheid om verre sprongen te maken en je armen in een soort lans te veranderen om tegenstanders aan te rijgen.
De game past in hetzelfde straatje als GTA en Saints Row, want ook op deze game zal de free-roaming 'tag' van toepassing zijn. De game moet verschijnen op de Xbox 360. Wikipedia spreekt ook van een PC versie. De game wordt in de zomer van 2008 verwacht.
De website is hier te vinden, let wel op want het eist nogal wat van je pc.
druk ?quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:00 schreef existenz het volgende:
Ik vind die nieuwe layout niets... Beetje te druk..
Hehe, ik had ik mn hoofd dat ik de laatste 2 dagen CoD4 ging spelen tot lvl 25.quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:50 schreef piet_pelle het volgende:
Was net Halo sp aan het doen en wilde eigenlijk na een aantal uur de CoD4 beta doen, toch maar even Halo MP gedaan.
Na 5 uur halo mp, optiefen met je hoeren CoD4 beta. Halo 3 is echt zo veel cooler.
zelfde hierquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:20 schreef Rossdale het volgende:
Een tijdje niet meer gegamed, maar dacht gisteren laat ik de demo van Jericho even proberen. Mijn xbox stond al weer snel terug uit. Wat een domper
quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:11 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
heb je er ook wat fatsoenlijke spellen bij?
En heb GoW te leen voor een tijdquote:Battlefield 2 Modern Combat
Saints Row
Test Drive Unlimited
Call of Duty 3
World Series of Poker
GRAW
Dead Rising
PGR3
Quake 4
NFSMW
Nu Halo 3 nog?quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Skate
Fifa 08
Heb in tijden niet zoveel op mijn 360 gespeeld als sinds vorige week donderdag, toen ik beide spellen kocht.
Nah, zit ik niet op te wachten.quote:
Neem geen core, als je toch met geld aan het smijten bent neem dan absoluut minimaal de premium. Wireless is superhandig en de HDD onmisbaar.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:40 schreef Koentje3 het volgende:
omg .. Ik heb zojuist besloten ook maar een 360 te gaan aanschaffen, om de combinatie wii60 te makenIk zoek het in combinatie met een LCD tv.. Met een core variant + halo 3 neem ik al genoegen.. Maar welke LCD tv is aan te raden? het liefst 2 scart aansluitingen en LCD+xbox zo'n 700 euro in totaal... Wii60
Wat hij zegt, mijdt het tard-pack als de pest. Premium of Elitequote:Op maandag 1 oktober 2007 11:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Neem geen core, als je toch met geld aan het smijten bent neem dan absoluut minimaal de premium. Wireless is superhandig en de HDD onmisbaar.
Hoezo 2 Scart aansluitingen?quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:40 schreef Koentje3 het volgende:
omg .. Ik heb zojuist besloten ook maar een 360 te gaan aanschaffen, om de combinatie wii60 te makenIk zoek het in combinatie met een LCD tv.. Met een core variant + halo 3 neem ik al genoegen.. Maar welke LCD tv is aan te raden? het liefst 2 scart aansluitingen en LCD+xbox zo'n 700 euro in totaal... Wii60
RGB = scartquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:50 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Hoezo 2 Scart aansluitingen?
De 360 moet je gewoon aansluiten met de RGB kabel, of als je de Elite haalt doe je de HDMI kabel erin.
Haha, ja inderdaad. Ik dacht ook "even snel" de MP modus te checken. En toen was het ineens 03:00.quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:50 schreef piet_pelle het volgende:
Was net Halo sp aan het doen en wilde eigenlijk na een aantal uur de CoD4 beta doen, toch maar even Halo MP gedaan.
Na 5 uur halo mp, optiefen met je hoeren CoD4 beta. Halo 3 is echt zo veel cooler.
Doe jezelf een enorm groot plezier en leg een paar tientjes neer voor in ieder geval een Premium. Het is niet voor niks dat MS stopt met de Core.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:40 schreef Koentje3 het volgende:
En de retail versie is nog veeeel leuker dan de demo, de stad is echt supergroot, met enorm veel spots om trucs te doen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:58 schreef peristilius het volgende:
SKATE demo bevalt me zeer goed, eindelijk eens een realistische skate game. Tony Hawk is wel leuk enzo, maar vind dit een hele aangename variatie. Speelt lekker, ziet er goed uit, misschien binnenkort maar een keer oppikken.
Heb alleen nog maar solo-based games gespeeld.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:55 schreef Un4 het volgende:
[..]
Haha, ja inderdaad. Ik dacht ook "even snel" de MP modus te checken. En toen was het ineens 03:00.Multiplayer is echt vet. Big teams games.
![]()
[..]
Doe jezelf een enorm groot plezier en leg een paar tientjes neer voor in ieder geval een Premium. Het is niet voor niks dat MS stopt met de Core.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
En heb GoW te leen voor een tijd.
Cybje..quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ajacieden
![]()
Congrats met je aankoop![]()
Ehhh,... ik neem aan dat je weet dat je een HD signaal kan vergeten he, mocht die LCD dat aan kunnen. Trust me,.. gebruik de component kabel.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:13 schreef Koentje3 het volgende:
Oke, ben gegaan voor een premium, als het goed is vanavond alvast even ophalen... Koop hem als het goed is van iemand die is overgestapt naar een elite. Moet alleen dus even kijken of alles nog netjes werkt..
En 2 scart aansluitingen op die LCD omdat ik dan niet de hele tijd achter de tv hoef te kloten om de wii / xbox 360 kabels hele tijd te ruilen![]()
Tnxquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ajacieden
![]()
Congrats met je aankoop![]()
Jaah dat snap ik wel.. maar Ik heb nu hetzelfde probleem met mijn wii / dvdspeler.. Heb maar 1 aansluiting, dus elke keer als ik een filmpje wil kijken moet ik kabels wisselen. Hetzelfde geld voor als ik een spel wil spelen na het kijken van een film.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ehhh,... ik neem aan dat je weet dat je een HD signaal kan vergeten he, mocht die LCD dat aan kunnen. Trust me,.. gebruik de component kabel.
google maar op RRODquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:31 schreef WRNL het volgende:
Hmm raar. Heb de XBOX een kwartiertje uitgezet en nu springt hij gewoon weer aan. Iemand een idee wat dat is?
Het enige lampje wat niet branden was die linksboven. En het bleef telkens knipperen. Maar gelukkig doet hij het weer en nu maar hopen dat ik er geen last meer van krijg.quote:
heb je al gegoogled?quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:35 schreef WRNL het volgende:
[..]
Het enige lampje wat niet branden was die linksboven. En het bleef telkens knipperen. Maar gelukkig doet hij het weer en nu maar hopen dat ik er geen last meer van krijg.
Ik kan daar niets over vinden in ieder geval. En nu doet ie het niet meer. Bij het opstarten van de XBOX blijft het logo hangen en kraakt het geluid... *zucht*.quote:
Helpdesk bellen,..... tis echt over!quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:38 schreef WRNL het volgende:
[..]
Ik kan daar niets over vinden in ieder geval. En nu doet ie het niet meer. Bij het opstarten van de XBOX blijft het logo hangen en kraakt het geluid... *zucht*.
bel maar vast de klantenservice voor een coffin....quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:38 schreef WRNL het volgende:
[..]
Ik kan daar niets over vinden in ieder geval. En nu doet ie het niet meer. Bij het opstarten van de XBOX blijft het logo hangen en kraakt het geluid... *zucht*.
Heb je toevallig een telefoonnummer van mij? Zit op mijn werk en kan niet overal komen helaas...quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Helpdesk bellen,..... tis echt over!
een doodskist... die je van M$ krijgtquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:43 schreef WRNL het volgende:
[..]
Heb je toevallig een telefoonnummer van mij? Zit op mijn werk en kan niet overal komen helaas...
En wat is een coffin?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:43 schreef WRNL het volgende:
[..]
Heb je toevallig een telefoonnummer van mij? Zit op mijn werk en kan niet overal komen helaas...
En wat is een coffin?
quote:Telefoon
Telefonische ondersteuning:
0800 023 3894
of +31 202036606 als je mobiel belt
Slechthorenden (teksttelefoon):
0800 023 3895
De service is bereikbaar op:
maandag - vrijdag: 09:00-22:00
zaterdag: 09:00-20:00
zondag: 09:00-17:00
Tuurlijk, helemaal vergetenquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:45 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
een doodskist... die je van M$ krijgt![]()
Zou kunnen.. hoop voor je op 2 weken.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:46 schreef WRNL het volgende:
[..]
Tuurlijk, helemaal vergeten. Hoop dat ik een nieuwe krijg van ze. Gaat wel zeker een maand kosten?
Geheel rood rondje betekent dat je kabel niet goed in je tv/360 zit, dus er is nog hoop ZOMG.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:50 schreef WRNL het volgende:
[..]
Dankjewel Cyberia18. En oja, we hebben nu een geheel rood ringetje.
F*ckers!
Heb alles al geprobeerd, alle stekkers goed ingedrukt, ook de voeding, maar het mocht helaas niet baten.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Geheel rood rondje betekent dat je kabel niet goed in je tv/360 zit, dus er is nog hoop ZOMG.
ik had binnen 10 dagen een gloedjenieuwequote:Op maandag 1 oktober 2007 13:46 schreef WRNL het volgende:
[..]
Tuurlijk, helemaal vergeten. Hoop dat ik een nieuwe krijg van ze. Gaat wel zeker een maand kosten?
Heb je al een cakedoos klaar staan?quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:00 schreef WRNL het volgende:
Zo, Microsoft is ook weer gebeld en krijg binnen enkele dagen labeltjes voor de UPS. Daarna even UPS bellen en dan maar rustig afwachten!
Ik in 8, ha !quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:02 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik had binnen 10 dagen een gloedjenieuwe
Kijk. Ik heb goede hoopquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:02 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik had binnen 10 dagen een gloedjenieuwe
Ik heb hem al ingepaktquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb je al een cakedoos klaar staan?![]()
Yupquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:13 schreef Koentje3 het volgende:
Kan ik trouwens met een 2e hands xbox wel gewoon mijn eigen gamertag etc. aanmaken?
je kunt die labeltjes ook gewoon gemaild krijgenquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:00 schreef WRNL het volgende:
Zo, Microsoft is ook weer gebeld en krijg binnen enkele dagen labeltjes voor de UPS. Daarna even UPS bellen en dan maar rustig afwachten!
[
Kun je halen in Ranked matches, dat is de Most Valuable Playerquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:52 schreef apengek het volgende:
wat betekend die MVP achievement in H3??
oooh bedankt!quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:04 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Kun je halen in Ranked matches, dat is de Most Valuable Player
Ik in 1,5 dagenquote:
Tering? Ik merk dat ik nog niks van Halo 3 weet,... nog nooit een skull gevondenquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:27 schreef Scarface2004 het volgende:
Heb wel alle skulls verzameld en de terminals geopend.
Grunt Birthday Party skull is wel geinig.
Als je een headshot geeft komt er confetti uit en hoor je gejuich.
Dat is het nou. Ik ben nu deze week weg en ben alleen op werk beschikbaar. Dus heb alternatief adres doorgegeven.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:59 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
je kunt die labeltjes ook gewoon gemaild krijgen![]()
Ga hem checken op de gameplay 07 danquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Ben op dit moment naar de OST van Ninja Gaiden aan het luisteren en mijn god ik zit er weer helemaal in hoor. Te-ring wat heb ik te-ring zin in die te-ring vette opvolger van Ninja Gaiden
![]()
Gameplay en primeursquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ga hem checken op de gameplay 07 dan![]()
Veeels te moeilijk dat spelquote:
Had ik gisteren al gepostquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:36 schreef Strolie75 het volgende:
Eurogamer geeft hem een 9/10.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=84445&page=2
quote:Halo 4 reeds in ontwikkeling?
De Halo 3 gekte is nog niet over haar hoogtepunt heen, of de geruchten over een nieuwe Halo titel steken alweer de kop op. Deze keer speculeert een xbox-fansite erop los.
De mensen achter de website msxbox-world konden vorige maand met iemand van Bungie praten. Deze persoon wist hen te vertellen dat ze bij zijn werkgever niet bij de pakken blijven zitten en dat men er druk bezig is met alweer een volgende titel in de Halo reeks. Op de vraag welke titel dit is, wilde de brave man geen antwoord kwijt.
Gaat het hier om een prequel of een Halo game 'vanuit een ander standpunt' en mogen we deze game misschien rond de release van de Halo Movie verwachten? Laten we er ook maar eens op los speculeren...
zegt hij met zijn 16600 gamerpointsquote:
Let me guess:quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:13 schreef AQuila360 het volgende:
Halo 3 SP uit!!! Echt super gaaf spel op level 7 ofzo na die was tergend kut.
Over een uurtje mag ik hem ophalenquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:40 schreef Koentje3 het volgende:
Waar werk je dan als je X360 kan spelen op je werk?quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:23 schreef WRNL het volgende:
Jammer dat ik geen Halo 3 kan spelenHad ik hem vanochtend gekocht gaat mijn ding kapot
Spellen die de moeite waard zijn:quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:33 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
Wat zijn trouwens must haves? (geen FPS)
Dit soort savesystems werken me gewoon op de zenuwen. Een verkeerde savemoment en je hangt. Nee bedanktquote:
Klinkt als Heintje, alleen die heeft ze beide nodigquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:33 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
Een vent had een elite gekocht, omdat de reparatie van z'n premium te lang duurde.. Toen ie em terug kreeg had ie z'n premium natuurlijk niet meer nodig..
Ahh dolquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Spellen die de moeite waard zijn:
Saint's Row, PGR 3, Crackdown, Kameo, Oblivion, Bioshock (volmondig JA)![]()
Als de meneer van wie je hem hebt nog geen drie gamertags op die Xbox heeft aangemaakt, krijg jij zelfs een maandje gratis Xbox Live Gold.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:51 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
Ahh dolMorgen meteen eens langs de bart smit! Ik wil eigenlijk ook zsm. op live.. Wat heb ik hier allemaal voor nodig? Een xbox live card kopen, en verder is het gewoon internet kabeltje erin en klaar?!
Kreeg geen handleiding erbij![]()
Werk jij daarquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:40 schreef ijsmeis het volgende:
Tvp.
Kunnen jullie trouwens niet wat vaker bellen naar de support? Het is rustig namelijk.
Doorspelen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:05 schreef ijsmeis het volgende:
Dead Rising heb ik na 10 minuten aan de kant gelegd. Wat een *peep*-spel.
+10 wijsheidquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:21 schreef Chocobo het volgende:
Dead Rising is GodBijna net zoveel uur in gezet dan Oblivion
![]()
Doorzetten. Voorzichtig beginnen, beetje aanklooien en levellen. Daarna pas de verhaallijn volgen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:05 schreef ijsmeis het volgende:
Dead Rising heb ik na 10 minuten aan de kant gelegd. Wat een *peep*-spel.
Ik zal wel ff bellen en gaan rellen waarom dat mn 360 nog niet terug is!quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:40 schreef ijsmeis het volgende:
Tvp.
Kunnen jullie trouwens niet wat vaker bellen naar de support? Het is rustig namelijk.
Ik heb die scarab tank nou al 3 keer gedaan..quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Zo nog twee missies en ik heb de campaign uitgespeeld. Maar wat is die scarab tank toch moddervet. Ben nu 2 keer de strijd met hem aangegaan en de ervaring is geweldig (lees: intens).
SP bevalt me tot dusver prima. Alleen grafisch stelt het spel teleur, maar de geweldige draw-distence en leveldesign maakt dan weer veel goed![]()
Bioshock niet. Het hangt er vanaf welk aspect van Max Payne je graag in de game ziet maar ik had begrepen dat Stranglehold er wel wat van weg heeft. Heb hem zelf echter niet gespeeld dus ik kan het niet met zekerheid zeggen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 05:55 schreef Slappe_hap het volgende:
Ik vroeg me af of er een game a la Max Payne (of misschien wel max payne 3?) komt op de 360. Zoniet, welke games komen hierbij het dichts in de buurt? (bioshock?)
Ik vond het verhaal altijd wel erg tof, ook veel (droge) humor tussendoor. Daarnaast was het knallen natuurlijk ook goedquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 05:58 schreef Filay het volgende:
[..]
Bioshock niet. Het hangt er vanaf welk aspect van Max Payne je graag in de game ziet maar ik had begrepen dat Stranglehold er wel wat van weg heeft. Heb hem zelf echter niet gespeeld dus ik kan het niet met zekerheid zeggen.
Zorg dan dat ze wat doen aan die UPC mentaliteit. Als ik bel dan lijkt het wel alsof ik met robots spreek die het standaard script oplezen en op hol slaan als ze van dat script af moeten wijken.quote:
Ik vond het maar een matige gamequote:Op maandag 1 oktober 2007 21:21 schreef Chocobo het volgende:
Dead Rising is GodBijna net zoveel uur in gezet dan Oblivion
![]()
als je al zo lang hebt gewacht kan je dan niet beter op eternal sonata wachten ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:18 schreef wc-eend het volgende:
Ohhh mijn vrouw wou dat ik mijn verjaardag's kado'tje uitkies(was in juli jarig) Dus vanmiddag ga ik Blue Dragon halen
over een paar weken dusquote:Release Date:
US: September 17, 2007
Japan: June 14, 2007
Europe: October 19, 2007
Australia: October 26, 2007
Lol ik ook wel..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:20 schreef Aurelius het volgende:
18 oktober Half Life 2.
Tegen die tijd heb ik de campaign van Halo 3 wel meerdere keren uitgespeeld (SP en co-op).
Ook Bizarre zal wel wat goodie-bags hebben verstuurd naar review-bladen en sites.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:12 schreef Bastard het volgende:
Net een review video gezien van PGR4, ondanks de 10 of de 9 hier en daar vind ik het toch geen leuk spel. Wat ik begreep is easy te easy, normal al een heel stuk moeilijker, de AI beukt je van de baan.. Als je derde ligt na de eerste twee bochten is de kans dat je gaat winnen al bijna nihiel.
Als ik dat zo hoor, begrijp ik ook niet waar de goeie cijfers dan inzitten want dit verpest de gameplay wel.
Daarnaast trek ik persoonlijk absoluut de mix van auto's en motoren niet.
Campingquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
24"Onze campingtv is nog groter.
bedankt voor de mededeling, het is wel een Breedbeeld TFT monitor he flippie, 1900x1200, haalt jouw camping tv (krijg je daar de smoking bij) dat ook?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet niet.. maar wss kun jij alleen maar dromen van een 24" TFT widescreen..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sloebers die naar een camping op vakantie gaan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er is geen standaard script, wel een standaard procedurequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 06:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zorg dan dat ze wat doen aan die UPC mentaliteit. Als ik bel dan lijkt het wel alsof ik met robots spreek die het standaard script oplezen en op hol slaan als ze van dat script af moeten wijken.
als ik tetris wil spelen pak ik mijn telefoon welquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:37 schreef Bastard het volgende:
Woensdag komt Tetris op marketplace.. fucking 800 punten voor dat spel..![]()
Bij de x360 helpdesk zeker ook??quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Er is geen standaard script, wel een standaard procedure.
Nou, dat je daar ook zon procedure/lijstje hebt?quote:
Ehm, het ging toch over de helpdesk? Over de procedure van een reparatie icm UPS (en geen UPC btw)?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:19 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Nou, dat je daar ook zon procedure/lijstje hebt?
Ben ik nou altijd zo onduidelijk![]()
![]()
In elk callcenter heb je een standaard procedure voor elke situatie.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:19 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Nou, dat je daar ook zon procedure/lijstje hebt?
Ben ik nou altijd zo onduidelijk![]()
![]()
Mwah. Je mag heus wel out of the box denken. Af en toe.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:21 schreef peristilius het volgende:
[..]
In elk callcenter heb je een standaard procedure voor elke situatie.
Je kan wel een paar stappen overslaan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mwah. Je mag heus wel out of the box denken. Af en toe.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:15 schreef DJ_ het volgende:
Order details [Change]
1 Halo 3 US$ 59.90
**-***-*** US$ -5.00
US$ 54.90
Shipping [Change]
Air Economy Bubble US$ 3.10
Total value US$ 58.00
wel goedkoop zo die halo3 voor 41 euro![]()
dan kom ik bij jouw als mijn amerikaanse 360 ooit kapot is om hem in duitsland te laten maken , en niet te laten vervangen door een pal versiequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mwah. Je mag heus wel out of the box denken. Af en toe.
koste mij 50 euro toen ik hem door ups liet verschepen ( import )quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Inderdaad, met een Amerikaanse 360 zit je wel goed nu!
Wat zou een Amerikaanse 360 kosten incl. importeren?
Voor een Amerikaanse Xbox mag je de Amerikaanse helpdesk bellen en 'm naar Amerika sturen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dan kom ik bij jouw als mijn amerikaanse 360 ooit kapot is om hem in duitsland te laten maken , en niet te laten vervangen door een pal versie
zal best maar jij mocht toch out of the box denken ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Voor een Amerikaanse Xbox mag je de Amerikaanse helpdesk bellen en 'm naar Amerika sturen.
Af en toe. Dus deze keer niet. Puhquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:28 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zal best maar jij mocht toch out of the box denken ?
Kan rumblepit ook wel aanraden om te doen.. deed een wedstrijd slachten waarbij iedereen zo'n hamer had... echt te droog als je met zo'n hamer achteriemand aanrentquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:34 schreef kepler het volgende:
damn ik wil ook Halo 3 gamen
Ik heb er een paar uur inzitten, maar niet eens de helft van de features gebruikt![]()
Topspel
Wij hadden vroeger geen computer in de klas... sterker nog, internet moest nog uitgevonden worden.quote:
pfff gemeen weer hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Af en toe. Dus deze keer niet. Puh.
Koop halo 3.. dan zit je vanzelf vaker achter je xboxquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:43 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat zijn de adresjes (vooral online) om het goedkoopst aan xbox360 games te komen? Is dat nog steeds play.com of zijn er goedkopere tegenwoordig?
Heb nog steeds maar 2 spellen, speel zelden op de 360 en heb elke keer wel zoiets van moet gewoon paar spellen erbij kopen en er wat vaker voor gaan zitten maar de prijzen staan me gewoon tegen.
tis pauzequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger geen computer in de klas... sterker nog, internet moest nog uitgevonden worden.
Komt daar nou nog eens een keer een demo van??quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:51 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Koop halo 3.. dan zit je vanzelf vaker achter je xbox
Waarom zouden ze?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:29 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Komt daar nou nog eens een keer een demo van??
quote:
Ik blijf het zeggen, die Hype is er niet voor niets!..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:33 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]ja iedereen koopt het toch wel
Nouja op mensen als mij na dan, die niet zo snel in hype's meegaan.
Beta is natuurlijk totaal iets anders dan een demo.quote:
Ik had het ook nooit gespeeld..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Beta is natuurlijk totaal iets anders dan een demo.
Ik heb overigens halo 1 en 2 ook nooit gespeeld dus ik weet geeneens of het soort spel wel wat voor mij is. Enige shooter die ik wel leuk vind zijn de Unreal Tournament games![]()
Ik houd het maar bij het spelen van demo'squote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik betaal zo mn rekeningen wel even en zie wel of er wat over blijft voor een halo
De pc versie zoog ook.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:23 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb alleen Halo1 gespeeld op de PC en vond er werkelijkwaar geen fuck aan. Stomme beestjes, stomme wapens.
Die aliens waren net teletubbies, domme geluidjes.
Heb me dus ook nooit aan deel 2 gewaagd, en denk dat deel 3 ook wel aan me voorbij gaat.
Ik ben gek op shooters hoor, maar Halo... overrated..
Ik heb de Xbox versie nooit gespeeld maar was er zoveel verschil in dan? Op de besturing na?quote:
turn based , maar je ziet de ventjes wel lopen , en je kan ook free roaming lopen in de arena waar jequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:40 schreef gamefreek het volgende:
Eternal Sonata, is dat met Turn Based gevechten of Real Time en werkt het wel lekker? (Sinds ik Blue Dragon heb uitgespeeld staat dat ding bijna nooit aan omdat er geen leuke spellen voor uitkomen)
Jah, maar hij zal het ontkennenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:54 schreef Rossdale het volgende:
Wie was er hier ook al weer zo'n fan van Juiced 2?Aquila toch?
halo3 regio vrij ?quote:Product name Qty. Price/Unit Price
Halo 3 (US, No Region Protection) 1 US$ 59.90 (~42.53 EUR) US$ 59.90 (~42.53 EUR)
Mijn dank is grootquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:54 schreef DJ_ het volgende:
[..]
turn based , maar je ziet de ventjes wel lopen , en je kan ook free roaming lopen in de arena waar je
naar gewarpt wordt .
je krijgt dan 5 seconden te tijd om naar je vijand te lopen en aan te vallen , of weg te lopen en te healen
of in de schaduw staan voor andere aanvallen als dat je in het licht staat .
en ik heb het spel nu een week en het bevalt mij prima , er is niks op aan te merken op het gevechts stysteem .
freakquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:19 schreef Cyberia18 het volgende:
SP van Halo 3 zostraks uitgespeeld en hij was gaaf op het ene laatste missie na (![]()
). Vooral de shootouts waren echt gaaf (Scarab tank battles
) Nu nog even de overige skulls zoeken (heb overigens veel moeite gestoken om de fourth skill te kunnen bemachtigen) en het spel op Legendary uitspelen
![]()
je kan ook gewoon de volle 5 seconden meppen , je beurt houdt niet op na 1 aanval , special attacks kosten overigens wel gewoon tijd , terwijl normale aanvallen je timer laten pauzeren ( voor de 0.40 sec dat ze duren ofzoquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:20 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Mijn dank is groot![]()
Moet ik 19 oktober 2 games halen![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:28 schreef DJ_ het volgende:
[..]
freak, ik ga dat echt nooit halen op legendary , dan wordt ik wel zo ontiegelijk vaak dood geknalt
Zou kunnen,... maar who cares,... hij is toch wereldwijd uit?quote:
Ik heb mijn review copy net binnengekregen, maar ik moet eerlijk bekennen... dat hij in tegenstelling tot de demo best wel heel erg gaaf isquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:34 schreef WRNL het volgende:
Juiced 2Ik wacht wel tot begin november !!
Hoe werkt dat Co-op eigenlijk? Kun je met zn 2en het hele spel zal maar zeggen opnieuw uitspelen, en kun je ondertussen ook saven? of moet je elke keer bij co-op opnieuw beginnen?!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:30 schreef Dark_Prince het volgende:
Iemand zin om halo3 co-op te doen? (op Legendary ofc) heb hem zelf al uitgespeeld in single player op Legendary. Mijn xbox is nog vrij nieuw en heb een vrij lege friendslist![]()
Als je zin heb om te spelen, tag is xDarkPrince
Nee ong. alles is minder geworden, probeer Halo 3 zou ik zeggenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb de Xbox versie nooit gespeeld maar was er zoveel verschil in dan? Op de besturing na?
ja , en i care , omdat ik alle games moet importeremquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zou kunnen,... maar who cares,... hij is toch wereldwijd uit?
Halo 3 is regiovrij, PGR4 is ook regiovrij.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja , en i care , omdat ik alle games moet importerem( ntsc 360 )
Lage dollarquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja , en i care , omdat ik alle games moet importerem( ntsc 360 )
Neee ik niet! ik ontken allesquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:54 schreef Rossdale het volgende:
Wie was er hier ook al weer zo'n fan van Juiced 2?Aquila toch?
Hij doet het dus weer whoeoeoeoequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Neee ik niet! ik ontken alles![]()
Ik wou hele avond Halo gaan spelen maar toen flipte mijn net nieuwe laptop en viel die om de 10 sec vast en toen was ik bang dat die helemaal naar de klote was![]()
Maar als dit berichtje er nu opstaat betekend dat dat die het weer helemaal goed doet!!
ja klopt , heb nu ook voor 41 euro halo3 , maar als ik dit wist had ik hem eerder gekocht hier in NLquote:
Nee jong! waar zie je me voor aan?quote:
Alleen op zaterdagavond ben ik Tequila360quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:50 schreef existenz het volgende:
Tequila! Er staat een nieuwe toffe demo voor ons online. Iets met rollercoasters! Definatly een Two Worlds beater!
Voor iemand die slechte spellen koopt en er vervolgens spijt van krijgtquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee jong! waar zie je me voor aan?![]()
![]()
Ik heb nog nooit een slecht spel gekochtquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Voor iemand die slechte spellen koopt en er vervolgens spijt van krijgt
Welke 3?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een slecht spel gekocht![]()
Wel een stuk of 3 die wat minder waren!
Maar ik wil niet naar iets ouds terug, ik wil nieuwe dingen voelen/zien als je weet wat ik bedoelquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb mijn review copy net binnengekregen, maar ik moet eerlijk bekennen... dat hij in tegenstelling tot de demo best wel heel erg gaaf isEen beetje een over-de-top NFS: Underground 2
Chromehounds, die vond ik klote!quote:
GH 3 23 November, Rock Band februari.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:18 schreef WRNL het volgende:
Enig idee iemand wanneer GH3 en Rock Band gaan uitkomen?
En dankje wel ! Snelle reactie btw.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
GH 3 23 November, Rock Band februari.
Jep, ga ik ook zeker doen, zo heb ik bij Rock Band dan alle 4 de instrumenten, rock onquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:19 schreef WRNL het volgende:
[..]
En dankje wel ! Snelle reactie btw.
Je kan toch de oude gitaar van GH2 meenemen naar het nieuwe deel?
Eigenlijk moeten we gewoon eens een Rock-band meeting doenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Jep, ga ik ook zeker doen, zo heb ik bij Rock Band dan alle 4 de instrumenten, rock on [afbeelding]!!!
Kopen!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:40 schreef Trigalti het volgende:
Man ik wil GH echt hebben...
Wat is er mis mee dan, ik vind het enige storende de shitload aan reclame.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:58 schreef Leonos het volgende:
Late TVP.
Skate toch niet GOTY na een tijdje spelen. Ik stem voor Mass Effect!
Moet je maar niet zo veel spelen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:59 schreef Leonos het volgende:
Reclame heb ik nooit last van gehad. Vind het een beetje saai worden na 15 uur spelen
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Alleen op zaterdagavond ben ik Tequila360![]()
Maar idd dat thrillville ofzo? wel gedownload maar nog niet gespeeld maar ben benieuwd! Als jij zegt dat iets tof is dan vind ik dat vaak ook wel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
echt alleen die namen zeggen mij al genoeg om gewoon weg te blijven van zo'n spelquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Chromehounds, die vond ik klote!
Fight Night 3, schijnt wel een mooi spel te zijn maar ik vond er nix aan
Spiderman 3, tergend klote spel![]()
Earth Defence force 2017, wel grappig maar na 10 level was ook al weer klote
Superman Returns, zie spiderman 3
Over G, hoeren spel echt heel klote
Oke iets meer als 3 dan![]()
Game Of The Yearquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:48 schreef WRNL het volgende:
Reclame in games vindt ik btw wel passenAls het maar qua onderwerp hetzelfde is en dat er verschillende reclame borden zijn. Dus niet van één groot merk.
Btw, wat is GOTY?
Duurder bedoel je...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:04 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo veel spelen.
Reclame is wel erg hoor, na een challenge even zeggen dat je naar adidas.com moet gaan om hun nieuwste collectie te bekijken, maak de game dan goedkoper.
gelukkig maar die zooi komt me al jaren de strot uit nu de films afgelopen zijnquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:46 schreef Retarded het volgende:
Vandaag naar X360 update geweest... was niet veel aan, heb 360-pantoffels gekregen
Als ik Mass Effect speel, mis ik toch die geweldige Star Wars sfeer helaas
Smackdown?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:09 schreef Wessiej het volgende:
Woohoooo, er komt 15 oktober een demo uit van een van mijn beste titels dit jaar
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:08 schreef Frasier het volgende:
[..]
En 25 Oktober:
[afbeelding]
ps. Ik mis de beta
Nee goedkoper natuurlijk.quote:
quote:
Lijkt me een photoshop he.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 02:27 schreef MMaRsu het volgende:
Ja hoe krijg je die Ninja zwaard?
Ik heb een paar keer gehad dat ik geen checkpoint kreeg op sommige stukken, dood ging en er weer langs liep en dat de checkpoint wel geactiveerd werd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:30 schreef Strolie75 het volgende:
Dit is weeeeeeeeeeer zo typisch Halo. Leuke game-ervaring wordt weer vlak voor het einde verpest door een FRUSTEREND KUTLEVEL met deFlood
en KLOTEGEPLAATSTE checkpoints!
![]()
![]()
Zoooooooooooo (even) klaar mee nu.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 04:26 schreef Filay het volgende:
Ik erger me kapot aan mensen die denken dat PES een revolutionaire nieuwe feature in het spel heeft met die schwalbe. Fifa had dat jaren geleden al. Losers.
Zitten er toch verschillende al in dan hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2007 02:35 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Belangrijker, hoe krijg je de flamethrower? Ik brn tot halverwege level 7 (heroic) maar ben hem nog niet tegengekomen, ook online niet.
Als je snel doorloopt krijg je dat volgens mij niet. als je gewoon de vijanden cleart en dan doorloopt heb je wel een checkpoint. Tenminste zo was het bij mij een paar keer.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 07:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer gehad dat ik geen checkpoint kreeg op sommige stukken, dood ging en er weer langs liep en dat de checkpoint wel geactiveerd werd.
Klopte voor geen meter
Ligt eraan of je out of combat bent of niet.. Als er teveel gevaar is en je gaat vlak erna dood, heb je de volgende keer bij dat checkpoint hetzelfde probleem..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 07:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer gehad dat ik geen checkpoint kreeg op sommige stukken, dood ging en er weer langs liep en dat de checkpoint wel geactiveerd werd.
Klopte voor geen meter
Dat dacht ik dus ook, maar soms was alles echt clear in mijn ogen hoor..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als je snel doorloopt krijg je dat volgens mij niet. als je gewoon de vijanden cleart en dan doorloopt heb je wel een checkpoint. Tenminste zo was het bij mij een paar keer.
Ik begin een beetje te twijfelen of CoD4 > Halo ownt?...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kijk met deze broeder valt te praten![]()
![]()
En ja ik mis de beta van CoD 4 ook....Cod >> Halo for sure![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 04:26 schreef Filay het volgende:
Ik erger me kapot aan mensen die denken dat PES een revolutionaire nieuwe feature in het spel heeft met die schwalbe. Fifa had dat jaren geleden al. Losers.
Bij cd-wow is hij ¤55.99 incl. verzendkosten en heb evt. nog wel een ¤2 kortingsbon voor je.. heb je 'm in huis voor ¤53.99.. is zo'n beetje goedkoopste wat ik tegen kwam..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil FIFA 08 maar hij is overal zo duur
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=172917quote:Op woensdag 3 oktober 2007 02:27 schreef MMaRsu het volgende:
Ja hoe krijg je die Ninja zwaard?
Cybje ik heb je nog niet zien HALO'enquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=172917
Gisteren de hele middag hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:05 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Cybje ik heb je nog niet zien HALO'en..
Ik mis je...![]()
Ja maar ik heb stage + werk.. dus ben pas s'avonds laat onlinequote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gisteren de hele middag hoor
Maar goed in het weekend denk ik weer online te kunnen komen. Vanavond kan ik weer niet, want dan maak ik me op voor een heerlijk avond Champions League![]()
![]()
![]()
Mja vind ik nog te duurquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:24 schreef Katseviool het volgende:
[..]
Bij cd-wow is hij ¤55.99 incl. verzendkosten en heb evt. nog wel een ¤2 kortingsbon voor je.. heb je 'm in huis voor ¤53.99.. is zo'n beetje goedkoopste wat ik tegen kwam..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |