Wat is je budget? Dan is het wat makkelijker om te bepalen wat handig is.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:39 schreef Egamer het volgende:
Hmm, weet niet of ik goed zit. Ik zoek dus leuke upgrades voor mijn PC. Ik wil dan ook graag Enemy Territory makkelijk draaien.
Mijn specs:
Pentium 4 3.2 GHz
1GB RAM
GeForce 6600
150 gb HD
Welke soorten hardware is het beste? Ik wil graag dus m'n comp upgraden naar 3 GB RAM of wellicht naar 4 GB als dat financieel goed zit, ook wil ik m'n GHz upgraden, als dat kan. Wat raden jullie aan?
Bedankt voor de tip. Die gaan we eens uitproberen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:08 schreef Retuobak het volgende:
http://www.fileplanet.com/promotions/crysis/beta/
Crysis beta is open, beperkte keys.
Have fun
FM 2008 ook voor mij, daarna een tijd niets, en in Maart/April of Warhammer Online of Age of Conan.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:40 schreef Enchanter het volgende:
Mijn komende aankopen :
FM 2008
Halflife 2 : orange box
Rise of Kunark (Everquest 2 uitbreiding)
Dat is het voorlopig![]()
Ik zou voor een Radeon 1950XT gaan. Mocht je nog AGP hebben dan zou ik een Radeon 1950Pro nemen. Heb je ook nog genoeg budget om naar 3GB te gaan i.p.v. 1GB. Al zou ik het bij een extra reepje van 1GB houden. Veel nieuwe moederborden werken alleen nog maar met DDR2 en dan is het zonde om nog veel geld te gaan verspillen aan DDR1-geheugen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:00 schreef Egamer het volgende:
Maximaal 300 euro.Hoewel ik later meer geld heb, maar ik denk dat een van jullie één onderdeel belangrijker vinden dan de andere.
Voor mij dit jaar:quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:40 schreef Enchanter het volgende:
Mijn komende aankopen :
FM 2008
Halflife 2 : orange box
Rise of Kunark (Everquest 2 uitbreiding)
Dat is het voorlopig![]()
Hoe vloeiend was het??quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:38 schreef Devolution het volgende:
Heb net even Crysis gespeeld, maar ik kon niet alles op Very High zetten (8800GTX + E6600 +4GB). Alle Very High opties waren grijs. Maar op High + 8AA @ 1280x1024 zag het er al erg tof uitAls je rondkijkt krijg je ook zo'n blur effect
Het spel zelf is ook erg vet om te spelen.
Het bloed bij FEAR voegde ook wat toe, voelt erg goed om een poppetje te veranderen in een wolkje rood spulquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:22 schreef dikkedorus het volgende:
Wapens die slap aanvoelen verpesten altijd gelijk de hele game. F.E.A.R. was in dat opzicht echt een topper, daar voelde je bwvs de kogels inslaan op hun body armor. Of schedel.
QW bestellen bij play.com voor 28 euro inc. verzenden! 55 Euro ga ik er ook niet voor betalen. Maar hij is echt leuk! Assasins Creed is dacht ik naar volgend jaar verzet voor de PC. Oh ja, GoW! Al ben ik benieuws hoe dat bij mij gaat lopen...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:27 schreef Verbal het volgende:
Ik ga het ook druk krijgen (heb ik al eigenlijk). Net een nieuwe pc, en vooral druk geweest met alles installeren... echt spelen is er nog niet van gekomen.
Bioshock komt de komende dagen binnen
Orange Box is een no-brainer
QW:ET vind ik gewoon belachelijk duur met 60 euronaar wil ik wel graag hebben mettertijd.
Assassin's Creed wil ik hebben
Crysis wil ik hebben
Frontlines Fuel of War MOET ik hebben
Gears of War wil ik hebben
En dan moet ik ook nog allerlei games die ik al had opnieuw spelen, maar nu met alles op high, ipv low. En dan niet vergeten Battlefield 1942 te blijven spelen met mijn 'clannetje'.
Misschien moet ik maar even mijn benen gecompliceerd breken of zo... Lekker thuis zitten twee maanden
V.
Assasins Creed is inderdaad verzet naar 2008. Aan de ene kant jammer, maar aan de andere kant komen er nu nog genoeg leuke games uit. Dus het valt wel te overzien.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:45 schreef Cheiron het volgende:
[..]
QW bestellen bij play.com voor 28 euro inc. verzenden! 55 Euro ga ik er ook niet voor betalen. Maar hij is echt leuk! Assasins Creed is dacht ik naar volgend jaar verzet voor de PC. Oh ja, GoW! Al ben ik benieuws hoe dat bij mij gaat lopen...
Gelukkig heb ik al helemaal bedacht dat mijn huidige setup verhuist wordt naar een Media PC zodra er een goede DX10 kaart uitkomt (het liefst passief). Dan vernieuw ik het hele binnenwerk van mijn huidige PC ookal is hij pas een jaar oud.
Hmm.. ik voel een naar kuchje aan komen inderdaad.
damnquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:19 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Assasins Creed is inderdaad verzet naar 2008. Aan de ene kant jammer, maar aan de andere kant komen er nu nog genoeg leuke games uit. Dus het valt wel te overzien.
Nee, performance tussen 8800 en 8600 vind ik onvoldoende, ZEKER op DX10. Ik zat dan meer te denken aan de 2950 pro die in november uit zou moeten komen. Maar er komen zo weinig kaarten uit die passief gekoeld zijn..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:19 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Rond november lanceren nVidia en Ati weer een nieuwe kaart. Die van nVidia vult het gat tussen de 8600GT en de 8800GTS op en die van Ati is vergelijkbaar. Kan misschien interessant zijn voor je.
Die van nVidia valt vooral qua prijs tussen de 8600GT en de 8800GTS. Aangezien er een aardig gat zit tussen die twee. Als de geruchten kloppen zit de 8800GT al op het niveau van de 8800GTS qua prestaties en krijgt de huidige 8800GTS een refresh. Al is de 2950Pro ook een zeer interessante kaart.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:35 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Nee, performance tussen 8800 en 8600 vind ik onvoldoende, ZEKER op DX10. Ik zat dan meer te denken aan de 2950 pro die in november uit zou moeten komen. Maar er komen zo weinig kaarten uit die passief gekoeld zijn..
Nope, zelfs in 95 weigerd iequote:Op maandag 1 oktober 2007 15:01 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Al geprobeerd om Setup.exe in comptabiliteitsmodus te draaien? Mocht het spel ook een optie hebben om hem via een DOS-setup te installeren i.p.v. een Windows-installatie dan is dat ook een optie. C&C Red Alert trapt in ieder geval in de laatste optie.
Dan zou ik het ook niet zo 1-2-3 weten. Ben zelf helaas mijn cd-rom van Theme Hospital kwijt.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:49 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nope, zelfs in 95 weigerd ie
En aan DOS waag ik me niet (0,0 verstand)
is er niet een speciale patch beschikbaar?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:49 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nope, zelfs in 95 weigerd ie
En aan DOS waag ik me niet (0,0 verstand)
Voeg me toe op Xfire. Zie dat je veel Civ 4 speelt. Die moet ik ook nog steeds doen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:28 schreef Frollo het volgende:
O ja, ik heb ook XFire. Sinds een maandje.
[[url=http://miniprofile.xfire.com/bg/sf/type/0/realfrollo.png]afbeelding][/url]
hee, dat heb ik ook gehadquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:19 schreef SpankmasterC het volgende:
Pffftt Medal of Honor: Airborne is echt TE kort!
Ziet er wel goed uit, al heb ik al wel meerdere physics fouten ontdekt, zo was er een vijand die op de 1e verdieping stond, uiteraard ging hij neer, hij viel naar beneden maar zn voet bleef hangen, en die rekte toen uit tot een meter of 20. Of ik schoot een menneke recht in zn gezicht, wordt zn nek 5x zo lang en gaat in een hoek van 90 graden staan.
Klopt echt helemaal nik van....
Gedaan!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:33 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Voeg me toe op Xfire. Zie dat je veel Civ 4 speelt. Die moet ik ook nog steeds doen.
Mn Xfire is jarjarbinks.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:19 schreef murp het volgende:
ik speel trouwens nu de beta MP versie van Crysis
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:03 schreef dikkedorus het volgende:
Abadonware is wetteleijk even illegaal als nieuwere games. Kijk of de game op the underdogs staat, als hij daar te halen is weet je zga zeker dat de uitgever er geen problemen mee heeft, en/of dat er geen bedrijven zijn waar je het kan kopen (definitie van abandonware). Daar houden ze dat nl bij.
Als je dosbox niet snapt zou ik maar beginnen met een handleiding DOS, of je kijkt op VOGONS, een groot forum dat draait om oude games op nieuwe hardware, met oa een dosbox forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |