Als we dit vasthouden worden we kampioen!quote:Op zondag 30 september 2007 22:55 schreef koningdavid het volgende:
Volgens mij staan we eerste!
Precies ja. Kan me nog iets van vorig jaar herinneren tegen Sparta.quote:Op zondag 30 september 2007 23:02 schreef BonJovi het volgende:
Zou mooi zijn als we volgende wedstrijden met 3 doelpunten meer winnen dan hebben we 20 voor. Ok is wel te veel gevraagd als we maar winnen.
sparta uit, 1230quote:Op zondag 30 september 2007 23:02 schreef BonJovi het volgende:
Zou mooi zijn als we volgende wedstrijden met 3 doelpunten meer winnen dan hebben we 20 voor. Ok is wel te veel gevraagd als we maar winnen.
quote:Henk Ten Cate begrijpt het niet. De uitspraken van de beste man zijn niet Ajax waardig. HTC vindt de kritiek op Ajax niet zo slecht. “Je zou ook kunnen zeggen dat Ajax gezien de omstandigheden best aardig presteert. We hebben namelijk nu 9 blessuregevallen”. Ja, zeker daardoor is het logisch dat Ajax moeite heeft met Kozakken Boys. Ook de uitspraak dat Ajax 1 keer in de 2 jaar mee moet doen om het kampioenschap, valt bij ons verkeerd. HTC lijkt zich meer bezig te houden met het bedenken van excuses, ipv. met Ajax. HTC, een winnaar heeft een plan. Een verliezer excuses.
quote:Henk ten Cate is niet blij met alle kritiek die zijn elftal te verwerken kreeg. Op de persconferentie na de wedstrijd tegen VVV, die met 6-1 gewonnen werd, uitte de oefenmeester zijn ongenoegen. "Het was niet fantastisch, het veel beter. Maar hoe slecht spelen die andere clubs dan wel niet".
"Ik word een beetje moe van al die kritiek in de media. Je zou ook kunnen zeggen dat Ajax gezien de omstandigheden best aardig presteert. We hebben namelijk nu 9 blessuregevallen".
Vandaag zag Ten Cate ook Alberto Luque wegvallen. De Spanjaard scoorde in een tijdsbestek van 30 minuten nog wel 2 doelpunten, maar moest daarna uitvallen met een liesblessure. "Ik ga ervan uit dat hij enkele weken uitgeschakeld is. Dat kunnen we zeker niet gebruiken", doelde Ten Cate op de wedstrijd aankomende donderdag, als Ajax tegen Dinamo Zagreb aantreedt.
quote:Trainer Henk ten Cate kan voorlopig niet beschikken over Albert Luque. De Spanjaard verrekte zondag zijn lies in de met 6-1 gewonnen wedstrijd tegen VVV.
"Ik ga uit van enkele weken", verzuchtte Ten Cate. "Dat kan er ook wel weer bij. "
Luque, die twee keer scoorde tegen VVV, mist onder meer de return in de UEFAbeker tegen Dinamo Zagreb. Ajax verdedigt donderdag een voorsprong van 1-0 tegen de kampioen van Kroatië. Ten Cate hoopt dat Jaap Stam wel op tijd fit is voor het duel met Dinamo Zagreb.
Ging iig wel dreiging vanuit vandaagquote:Op zondag 30 september 2007 23:30 schreef BonJovi het volgende:
Rommedahl degelijke speler om er bij te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |