precies, maar wel leuk om ff te weten.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:15 schreef manny het volgende:
Laten we niet juichen voordat de appel van de boom is gevallen en eerst maar eens wachten tot we een serie wat zwaardere wedstrijden achter de rug hebben.
ik zit tot 1730 op schoolquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:26 schreef stefmans het volgende:
Zin in donderdag, lekker de hele dag in de stad![]()
ik tot 1800. maarja ze zijn toch niet helemaal betoetert kga gewoon stiekem wat eerder weg hoor (stoer hequote:Op maandag 1 oktober 2007 21:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik zit tot 1730 op school [afbeelding]
Puike site over onze held.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:02 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
ik tot 1800. maarja ze zijn toch niet helemaal betoetert kga gewoon stiekem wat eerder weg hoor (stoer he)
oh ja en dit: http://urzaiz-fanclub.blogspot.com/![]()
Lol moet je niet ME spelen bij Ajax?quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:12 schreef Bullebak het volgende:
Moet tot 15:30 uur werken donderdagPaar uurtjes vrij nemen denk ik, ben gelukkig wel al in Amsterdam.
Wil wel 3993 bier in mn mik hebben voor ik het stadion in koprol.
En watskefukkingburt met FokMn lay-out, wat doe je
![]()
Paar posts boven je:quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:12 schreef Bullebak het volgende:
En watskefukkingburt met FokMn lay-out, wat doe je
![]()
Goedzoquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:15 schreef Bullebak het volgende:
[..]Ik ben al even genokt bij de juutjes, paard
![]()
Ik heb eigenlijk zo'n gevoel dat heel de selectie + Henk het weer eens gigantisch onderschat met de gedachte dat ze er al zijn.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Dynamo echt op de pijnbank gaat.
Maar zoals zo vaak kan ik er kilometers naast zitten.
Zo goed zijn ze ook niet maar het blijft oppassen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk zo'n gevoel dat heel de selectie + Henk het weer eens gigantisch onderschat met de gedachte dat ze er al zijn.
Ruststand:quote:
wat hij zegt.quote:
Is dat een spreekwoord?quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:15 schreef manny het volgende:
Laten we niet juichen voordat de appel van de boom is gevallen
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:24 schreef Nashje het volgende:
Jong Sparta - Jong Ajax 2-3; Lewis, De Jong en Schilder.
Opmerkelijk: Goossens viel geblesseerd uit!
Daniquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:10 schreef F1Bas het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=D2nKcvr9U8Q&mode=related&search=
![]()
Half 8quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 02:48 schreef pfaf het volgende:
Hoe laat is de wedstrijd donderdag? Ik heb bijna de neiging om 'm te gaan bekijken.
danquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 02:30 schreef Jasza het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1k-q_WdflXg
Als urby hem donderdag ook zo maakt in de laatste minuut ofzo hehe.
k moet werken.. kan em geen eens zien...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 02:48 schreef pfaf het volgende:
Hoe laat is de wedstrijd donderdag? Ik heb bijna de neiging om 'm te gaan bekijken.
Ik ben ook nog niet zo zeker van een goede afloopquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk zo'n gevoel dat heel de selectie + Henk het weer eens gigantisch onderschat met de gedachte dat ze er al zijn.
Volgend jaar Regionalliga in Duitsland?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 02:34 schreef Labrador1974 het volgende:
was even niet prettig om zondag VVV-fan te zijn helaas.... maar dat gevoel zal ik wel vaker hebben dit seizoen.
Schilder weerquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:24 schreef Nashje het volgende:
Jong Sparta - Jong Ajax 2-3; Lewis, De Jong en Schilder.
Opmerkelijk: Goossens viel geblesseerd uit!
Kunnen we die layout ook bij de opties terug zetten?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:13 schreef Nashje het volgende:
http://www.dapprestrijders.nl/ in een nieuw jasje btw.
De vorige vond ik ook iets strakker en wat meer hebben. Mail zequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:19 schreef Blight het volgende:
[..]
Kunnen we die layout ook bij de opties terug zetten?.
Thnxquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:25 schreef BonJovi het volgende:
http://xs119.xs.to/xs119/07380/heitinga.jpg
quote:Ten Cate na de 6-1 tegen VVV: 'De volgende wedstrijd moeten de bezoekers dubbel betalen voor hun kaartje.'
hahaquote:Wetzel: Je merkt op den duur toch dat er een aanmerkelijk kwaliteitsverschil is.. Als je mijn gehele ploeg bij elkaar neemt dan hebben ze minder eredivisiewedstrijden gespeeld dan Johnnie Heitinga in z'n eentje..
ach 't is voor een goed doel, en ik moet eerlijk zeggen dat het minder lelijk is als ik verwacht hadquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:27 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
De supporters van Dinamo zullen ook wel raar opkijken donderdag![]()
Hallo lul,quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:52 schreef EdgarDavids het volgende:
Hey mannen!
De groeten uit Amerika! Het is hier fantastisch!
Liefs,
Ed.
Het is voor een goed doel inderdaad, maar het ziet er niet uit. Dit is meer iets voor die club uit rotterdam.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:42 schreef sexymofo het volgende:
[..]
ach 't is voor een goed doel, en ik moet eerlijk zeggen dat het minder lelijk is als ik verwacht had
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:52 schreef EdgarDavids het volgende:
Hey mannen!
De groeten uit Amerika! Het is hier fantastisch!
Liefs,
Ed.
WHATquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:27 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
Stylie hoor..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:27 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
WTF?quote:PSV wil opzet competitie veranderen
Als het aan PSV ligt gaat de eredivisie zoals we die nu kennen op de schop. De Eindhovenaren pleiten bij monde van technisch directeur Jan Reker voor meer topwedstrijden, meer spanning en meer inkomsten.
Belangrijkste maatregel die men bij de landskampioen voor ogen heeft is het terugbrengen van het aantal ploegen van achttien naar zestien. Deze spelen vervolgens allemaal 30 wedstrijden tegen elkaar, waarna de bovenste acht en de onderste acht gescheiden zullen worden.
De bovenste acht spelen vervolgens zeven duels, waarna de kampioen bekend zal zijn. Deze ploeg wordt tevens genomineerd om deel te nemen aan de Champions League, terwijl de overige 4-5 plaatsen goed zijn voor UEFA Cup-voetbal.
Van de ‘verliezerspoule’, bestaande uit de onderste acht ploegen uit de reguliere competitie, degradeert alleen de nummer laatst rechtstreeks naar de Jupiler League. De club die als vijftiende eindigt is veroordeeld tot het spelen van promotie/degradatieduels met de nummer twee van de eerste divisie. Overigens wil Reker wél dat het aantal punten dat wordt behaald in de reguliere competitie van 30 wedstrijden gewoon meegenomen wordt tijdens de play-offs.
”In de nacompetitie spelen de beste vier clubs vier thuiswedstrijden en drie uitwedstrijden. Elke club is straks verzekerd van achttien of negentien thuiswedstrijden per seizoen en 37 wedstrijden in totaal. Je kunt de prijzen van de seizoenkaarten dus iets verhogen. Daarnaast is het voor de televisie interessant. Een extra editie van Ajax-PSV levert meer op dan Excelsior-Feyenoord. Bovendien bied je meer kwaliteit,” vertelde de TD in het Brabants Dagblad.
PSV heeft de plannen inmiddels voorgelegd aan de KNVB en de verenigde eredivisieclubs (ECV). Volgens Reker moeten in het seizoen 2008-2009 de voorwaarden worden gecreëerd om een jaar later met de nieuwe opzet van start te kunnen gaan.
Schijnt dat iedereen bij entree van stadion ook een gratis rose shirtje krijgt om aan te doen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:27 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
Parool.quote:AMSTERDAM - De Amsterdamse politie neemt geen extra maatregelen in de aanloop naar de wedstrijd Ajax-Dinamo Zagreb van donderdag.
''We hebben de normale inzet,'' aldus de politie. Bij de eerste wedstrijd in Zagreb werden enkele Ajaxsupporters na het bijwonen van de laatste training afgetuigd door supporters van Dinamo.
Op sites van Ajaxsupporters wordt de Dinamosupporters, die zich Bad Blue Boys noemen, een warm onthaal voorspeld. ''Kom maar naar Amsterdam jongens, we are gonna party,'' aldus een Ajaxfan.
Volgens een ander krijgen de Kroaten 'een pak slaag'. ''Dat wordt een risicowedstrijd.''
Dierendag?quote:
Ja tof!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:34 schreef M0NTANA het volgende:
Kan op zich wel een interessante situatie opleveren, die BBB’s loslaten op de plek waar al die Akon-fans samenkomen. Misschien nog wat rechts-extremistische protestactivisten uitnodigen en tenslotte nog wat Ajax-jongens, dan wordt het een gedenkwaardige dag!
Haha daarvoor word je er niet uitgekickt hoor, buiten het stadion heeft de UEFA niks mee te maken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja tof!
Meteen uitgesloten worden van de UEFA cup! Lijkt me ook heel erg leuk!
ME, en veel, en rammen op alles dat lastig doet.
?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha daarvoor word je er niet uitgekickt hoor, buiten het stadion heeft de UEFA niks mee te maken.
Prachtig was dat iddquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:42 schreef Damzkieee het volgende:
Om met de woorden van Been te spreken: "hij ademt nog".
Ik geloof dat hij vandaag inderdaad onderzocht wordt. Wanneer daar nieuws over is, is naturlijk een tweede.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vandaag zou er toch duidelijkheid over Luque komen?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:44 schreef Damzkieee het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)tte_schopt_kont.html
Die wilde ik ook jullie niet onthouden. Wel wat oud
hahahaquote:Arena een week lang in ‘Stijlloos’ Roze
Tuesday, 2 October 2007
De blauwe supportersschare van Dinamo Zagreb zal donderdag denken dat ze in het stadion van de Italiaanse club Palermo zijn beland. De Arena is tot 7 oktober namelijk geheel roze uitgelicht. Roze en Europees voetbal? De vorige keer ging dat niet goed.
De roze Arena is onderdeel van Oktober Borstkankermaand. Een lovenswaardig initiatief waarmee aandacht wordt gevraagd voor het belang van vroege opsporing van borstkanker en de zoektocht naar manieren om borstkanker te voorkomen en te genezen.
Tuurlijk, staan we allemaal geheel achter. Maar we hopen wel van harte dat met kameleonachtige gedrag van de Arena na 7 oktober definitief wordt gebroken. Ik ben rood, ik ben wit, ik ben de Arena.
Ik zou gewoon maar helemaal thuis blijven als ik jou was, het is knetter uitverkocht.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:14 schreef TornadoDK het volgende:
Hoe zit het met de kaartverkoop.
ALs ik donderdag toch nog kan gaan, kan ik dan gewoon een kaartje bij het stadion halen. of kan ik beter eerst langs de sigarenboer gaan??
De wedstrijd is al uitverkocht.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:14 schreef TornadoDK het volgende:
Hoe zit het met de kaartverkoop.
ALs ik donderdag toch nog kan gaan, kan ik dan gewoon een kaartje bij het stadion halen. of kan ik beter eerst langs de sigarenboer gaan??
Maar hoeveel mensen zullen er daadwerkelijk zitten? 30.000?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zou gewoon maar helemaal thuis blijven als ik jou was, het is knetter uitverkocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |