precies, maar wel leuk om ff te weten.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:15 schreef manny het volgende:
Laten we niet juichen voordat de appel van de boom is gevallen en eerst maar eens wachten tot we een serie wat zwaardere wedstrijden achter de rug hebben.
ik zit tot 1730 op schoolquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:26 schreef stefmans het volgende:
Zin in donderdag, lekker de hele dag in de stad![]()
ik tot 1800. maarja ze zijn toch niet helemaal betoetert kga gewoon stiekem wat eerder weg hoor (stoer hequote:Op maandag 1 oktober 2007 21:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik zit tot 1730 op school [afbeelding]
Puike site over onze held.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:02 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
ik tot 1800. maarja ze zijn toch niet helemaal betoetert kga gewoon stiekem wat eerder weg hoor (stoer he)
oh ja en dit: http://urzaiz-fanclub.blogspot.com/![]()
Lol moet je niet ME spelen bij Ajax?quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:12 schreef Bullebak het volgende:
Moet tot 15:30 uur werken donderdagPaar uurtjes vrij nemen denk ik, ben gelukkig wel al in Amsterdam.
Wil wel 3993 bier in mn mik hebben voor ik het stadion in koprol.
En watskefukkingburt met FokMn lay-out, wat doe je
![]()
Paar posts boven je:quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:12 schreef Bullebak het volgende:
En watskefukkingburt met FokMn lay-out, wat doe je
![]()
Goedzoquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:15 schreef Bullebak het volgende:
[..]Ik ben al even genokt bij de juutjes, paard
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |