Goed, die twee ken ik niet. Ik doelde meer op de verdere bezetting van de gemiddelde food strip (Wendy's, Taco Bell, Pizza Hut, KFC etc.)quote:Op zondag 27 juli 2008 02:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Neen hoor, Quiznoz, als je dan toch van die snelle broodjes wilt hebben, is stukken beter. Jimmy Johns timmert aardig aan de weg ook.
Hype, niks meer dan dat.
Wendy's heeft wel de lekkerste burgers hoorquote:Op zondag 27 juli 2008 19:48 schreef charon het volgende:
[..]
Goed, die twee ken ik niet. Ik doelde meer op de verdere bezetting van de gemiddelde food strip (Wendy's, Taco Bell, Pizza Hut, KFC etc.)
Vraag ik me ook elke keer af als ik daar in de Molenstraat langs dat oude pand loop.quote:
Daar verbaas ik mij ook wel eens over ja.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vraag ik me ook elke keer af als ik daar in de Molenstraat langs dat oude pand loop.
Kom op, zelfs in Kampen hebben ze een Subway!
Laat me raden de A-weg-vestiging en die aan de verlengde?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:04 schreef MaxC het volgende:
Verschilt erg inderdaad, in Groningen heb je 2 filialen. Eentje is goede service, heerlijke brood, alles versDe ander is heel droog en oud brood chagrijnige bediening en de helft van de tijd is alles op
![]()
Heb trouwens 20 kortingsbonnen: Een 30cm sub voor de prijs van een 15cm
Herenstraat vind ik goed en de brugstraat baggerquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:39 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Laat me raden de A-weg-vestiging en die aan de verlengde?
Ik kap trouwens voorgoed met subway na de belachelijke prijsstijgingen. Een steak & cheese van 30 cm is nu maar liefst 6 euro met OV-korting6 EURO voor een fuckin broodje! Daar kun je gewoon een ambachtelijk gemaakte pizza voor kopen bij de napolitana iets verderop.
Ik vind 't echt andersom. Bij de Herenstraat heb je 2 mensen staan die gewoon met één broodje bezig gaan en dus gewoon gaan staan wachten tot ie klaar is met roosteren etc. Bij de brugstraat heb je gewoon mensen die vlees en kaas erop doen en in de oven stoppen, de volgende doet dan de groentes en er is nog één die met je afrekent.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:47 schreef MaxC het volgende:
[..]
Herenstraat vind ik goed en de brugstraat bagger
Prijzen zijn inderdaad erg duur, koop dus alleen met kortingsbonnetje
the feastquote:In de V.S. is het allemaal veel lekkerder, beter vlees
ikke!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:26 schreef Poepoog het volgende:
Is er niet toevallig iemand hier die bij Subway werkt? Ik heb een butload aan zegels en heb eigenlijk kaartjes nodig
Ik krijg er elke keer maar 2 of driequote:Op maandag 13 oktober 2008 17:53 schreef boem-dikkie het volgende:
Je kunt toch gewoon bij de subway waar je vaak heen gaat vragen of je kaartjes mag?
wat een bullshitquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:06 schreef TC_Artemis het volgende:
In London meerdere keren naar de subway geweest, sub of the day, goed te betalen en gewoon een lekker broodje. Kan je in NL niet zeggen.
Je hebt alles al geprobeerd?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:22 schreef Nantes het volgende:
Vorige week voor het eerst gegeten bij de Subway... noooooit meer dus!
Vond het helemaal niet lekker, dus ik houd het bij de broodjes gezond van een klein zaakje hierzo.
Weet niemand het?quote:Op maandag 29 september 2008 18:44 schreef MaxC het volgende:
Parmesan Oregano Italian BMT, lekkerder is er niet![]()
Enig idee waar ik dit brood zo zelf kan krijgen? Is echt enorm lekker
bedoel je zelf maken?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:31 schreef MaxC het volgende:
[..]
Weet niemand het?
Begin een lichtelijke verslaving voor Parmesan Oregano te krijgen
ben ik het mee eens. we halen ook wel een een aantal broodjes als we avonddienst hebben, dat is helemaal een ramp. alles doorelkaar en meestal klopt de helft niet. bovendien duurt het een eeuwigheid voor alles klaar is. we hebben ook al eens gevraagd of we niet van tevoren konden bellen om onze bestelling door te geven maar dat vonden ze onhandig?quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind 't echt andersom. Bij de Herenstraat heb je 2 mensen staan die gewoon met één broodje bezig gaan en dus gewoon gaan staan wachten tot ie klaar is met roosteren etc. Bij de brugstraat heb je gewoon mensen die vlees en kaas erop doen en in de oven stoppen, de volgende doet dan de groentes en er is nog één die met je afrekent.
Bij de Herenstraat is gewoon de helft van de tijd alles op, er staat een groep randdebielen achter de balie die volgens mij niet eens weten hoe brood eruit ziet en de zaak zit opgepropt als een weet ik veel wat.
Na een niet lullige pauze: naar de Augustijnenstraat, #6. Waar FoodXL zat.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:59 schreef morgane het volgende:
[..]
Heeft iemand een idee waar 'ie heen gaat? Staat er niet bij op de poster op de deur
Jeuuuj!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:14 schreef Bobikali het volgende:
[..]
Na een niet lullige pauze: naar de Augustijnenstraat, #6. Waar FoodXL zat.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:14 schreef Bobikali het volgende:
Na een niet lullige pauze: naar de Augustijnenstraat, #6. Waar FoodXL zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |