Jawel, dat hadden ze wel!quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:56 schreef Maartel het volgende:
Achja, in de nijmeegse sub (toen die er nog was) deden ze niet eens aan sub-of-the-days
Ze hebben het idd wel eens gehad, maar op een gegeven moment zijn ze er mee gestopt..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jawel, dat hadden ze wel!
Ik mis de Sub ook.
Bufkes is inderdaad een wereldzaak waar een Bakker Bart of Subway niet aan kunnen tippen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:54 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Jammergenoeg niet
Maar het zijn wel superlekkere broodjes.
Blijkbaar nog nooit bij Bufkes geweestquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:33 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Dat is totaal géén alternatief. Dat zijn gewoon belegde broodjes. Ga dan naar de V&D of zelfs naar de Hema
Gewoon belegde broodjes?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:33 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Dat is totaal géén alternatief. Dat zijn gewoon belegde broodjes. Ga dan naar de V&D of zelfs naar de Hema
Is appels met peren vergelijken. Bij Subway kan je idd. geen baguette beenham krijgen en bij Bufkes geen honey oat chicken teriyaki met sweet onion saus.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:59 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Gewoon belegde broodjes?
Ga maar eens een broodje beenham halen bij Bufkes, daarna spreek ik je weer
Via Google: http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20060720100443AAhoIwhquote:Op zaterdag 26 juli 2008 09:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
En waar staat trouwens BMT voor? Dat hoort toch gewoon BLT te heten?
Waarom weten ze dat niet in de Subway? Hij zei dat het hier gewoon een BMT heette, met wat andere ingrediënten. Maar het staat dus wel voor iets. Merciquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Via Google: http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20060720100443AAhoIwh
Neen hoor, Quiznoz, als je dan toch van die snelle broodjes wilt hebben, is stukken beter. Jimmy Johns timmert aardig aan de weg ook.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:15 schreef charon het volgende:
In de US is Subway, relatief ten opzichte van het overige aanbod, een goed alternatief.
Hier is het, ook relatief ten opzichte van het overige aanbod, waardeloos.
Typische vertegenwoordiging van het processed food principe, waar de USA zo goed in is.
nouja, geen hype, nederland is een broodcultuur, en amerikaans brood is over het algemeen niet te vreten, dus dan pak je alles aan wat beter isquote:Op zondag 27 juli 2008 02:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Neen hoor, Quiznoz, als je dan toch van die snelle broodjes wilt hebben, is stukken beter. Jimmy Johns timmert aardig aan de weg ook.
Hype, niks meer dan dat.
Goed, die twee ken ik niet. Ik doelde meer op de verdere bezetting van de gemiddelde food strip (Wendy's, Taco Bell, Pizza Hut, KFC etc.)quote:Op zondag 27 juli 2008 02:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Neen hoor, Quiznoz, als je dan toch van die snelle broodjes wilt hebben, is stukken beter. Jimmy Johns timmert aardig aan de weg ook.
Hype, niks meer dan dat.
Wendy's heeft wel de lekkerste burgers hoorquote:Op zondag 27 juli 2008 19:48 schreef charon het volgende:
[..]
Goed, die twee ken ik niet. Ik doelde meer op de verdere bezetting van de gemiddelde food strip (Wendy's, Taco Bell, Pizza Hut, KFC etc.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |