Na een niet lullige pauze: naar de Augustijnenstraat, #6. Waar FoodXL zat.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:59 schreef morgane het volgende:
[..]
Heeft iemand een idee waar 'ie heen gaat? Staat er niet bij op de poster op de deur
Jeuuuj!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:14 schreef Bobikali het volgende:
[..]
Na een niet lullige pauze: naar de Augustijnenstraat, #6. Waar FoodXL zat.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:14 schreef Bobikali het volgende:
Na een niet lullige pauze: naar de Augustijnenstraat, #6. Waar FoodXL zat.
Creatiefquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:28 schreef MrMoon het volgende:
De Tonijn met de Southwest saus is echt heerlijk
deed ik ook altijd in het begin.. maar de southwest geeft er toch een wat lekkerder smaakje aan vind ik.. het frisse van de tonijn en het pittige van southwest saus..quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:41 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Creatief![]()
Ik doe de tonijn altijd met honing mustard.
Ik met sweet onion saus. Dat is eigenlijk mijn favo saus bij alle belegsoorten bij Subwayquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:41 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Creatief![]()
Ik doe de tonijn altijd met honing mustard.
Afgelopen week nog in de brievenbus gehad hier.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:02 schreef augurkenkoning het volgende:
Vinden jullie nog wel eens ergens kortingsbonnetjes? In rotterdam zie ik ze nergens meer liggen..
Same here. Ze mogen wel een keer met wat nieuws komen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:39 schreef Rapaille het volgende:
Wat ik met subway heb: je bent er zo snel op uitgekeken. Het beleg is altijd hetzelfde, de broodjes smaken altijd hetzelfde. Nooit slecht, maar ook nooit echt goed.
Die was bagger terecht dat ie weggaat. Je kunt nu terecht in de brugstraat.quote:Op donderdag 12 februari 2009 02:30 schreef Fratz het volgende:
Hm, de Subway in de Herestraat gaat weg? Komt er ook weer eentje voor in de plaats?
ik ging toch altijd al naar die in de Brugstraat, die andere was altijd veel te druk en veel te klein..quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:59 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Die was bagger terecht dat ie weggaat. Je kunt nu terecht in de brugstraat.
Ik weet niet waar jij je broodjes Subway haalt maar ik heb geen klagen hoor. De filialen waar ik ben geweest waren behoorlijk royaal met het beleggen van de broodjes.quote:Op zondag 30 september 2007 20:24 schreef HAL9000S het volgende:
in Amerika is ie echt veel en veel beterFatsoenlijke stukken vlees op je broodje steak & cheese ipv die kleine vlees snippertjes.
Nou is dat bij de plaatselijke snackbar natuurlijk niet veel anders..quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:39 schreef Rapaille het volgende:
Wat ik met subway heb: je bent er zo snel op uitgekeken. Het beleg is altijd hetzelfde, de broodjes smaken altijd hetzelfde. Nooit slecht, maar ook nooit echt goed.
Ik begrijp wat je bedoelt. Inrichting van een spiksplinternieuwe Subway is inderdaad ook gewoon zo. Is volgens mij gewoon Amerikaans, die fake gezelligheid. Zie je ook een beetje aan Starbucks, die zien er ook altijd zo 'gezellig' uit. Een hele hippe, moderne inrichting past niet in het Amerikaanse concept en omdat Subway hard franchise is mag dat in Nederland ook niet.quote:Op zondag 15 februari 2009 10:54 schreef Perzikje het volgende:
Ik vind die inrichting van Subway altijd zo ouderwets, met dat groen en geel. Krijg er nooit echt een fris en een ik heb zin in een lekker vers broodje gevoel bij. Heb er altijd een beetje een vies gevoel bij...
Je hebt precies zelfde smaak als mijquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:01 schreef heaven7 het volgende:
De parmasan oregano Met BMT natuurlijk Goddelijk lekker! Zelf na te maken? Iemand enig idee voor een broodrecept?
Suggestie overgenomen. Was goed te doenquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
deed ik ook altijd in het begin.. maar de southwest geeft er toch een wat lekkerder smaakje aan vind ik.. het frisse van de tonijn en het pittige van southwest saus..
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 04:12 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Suggestie overgenomen. Was goed te doen![]()
(Maar het blijft prijzig die subwayzooi)
Nou, nee. Nog net een stukje schraler dan die aan het Rokinquote:Op zondag 15 februari 2009 17:59 schreef The_Hives het volgende:
Is die op de nieuwendijk in Amsterdam een beetje aan te raden qua beleg ed?
dan hoef ik daar dus geen broodje te halen als ik over moet werken. Thnxquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:08 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nou, nee. Nog net een stukje schraler dan die aan het Rokin
Ik vind de tonijn bij de Subway ontzettend droog.quote:
ik heb bij subway gewerkt, en het is heel simpel te maken..quote:Op zondag 15 februari 2009 15:20 schreef MaxC het volgende:
[..]
Je hebt precies zelfde smaak als mij![]()
Ik zou ook graag die Parmasan Oregano thuis willen
Volgens mij is het geen actie maar zijn alle footlong subs $5.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:57 schreef compier het volgende:
hebben jullie in NL ook de 5 dollar footlong actie?
althans 5 euro dan
of zoals tijdje geleden tuesday special:
footlongs vanaf 2.99 tot 5.99
Het is ook lekker, je vriendin heeft gelijk, alleen die verkoopster heeft er een zooi van gemaakt, door te kort te grillen en dingen vergeten.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:59 schreef Snarf het volgende:
Anderhalve week geleden een keer bij subway in Leiden (Centrum, bij dat kerkje) gaan eten. Want het was zóóóóó lekker volgens vriendinlief. Man oh man, wat een ramp. Zij bestelde een Itaian kip teriyaki broodje, ik Parmesan Oregano gegrillde kip. En what the fuck? De 'gegrillde kipfilet' komt gewoon uit de koelvitrine, wordt een paar seconden genuked en gaat dan het broodje op. Helemaal niet warm van binnen, wel rose. Ook geen grillstreepjes te bekennen op de twaalf kleine reepjes vlees. Afgemaakt met drijfnatte ijsbergsla en (op aanraden van de verkoopster) de honing-mosterdsaus was het resultaat een bijzonder prijzig en zompig broodje lauwe rotzooi. Op het broodje van m'n vriendin ontbrak schijnbaar de teriyakisaus die het zo speciaal maakt. De lauwe limo (koelvitrine was kapot, kan gebeuren) maakte het niet veel beter. Wat een kutzaak, wat een rotzooi verkopen ze. Gelukkig zit tegenover de subway een MacDonalds.
't was de eerste keer en de laatste keer. Nooit meer subway. Bah.
Als de teriyaki saus mist heeft die verkoopster gewoon de verkeerde kip gepakt. De kip die daarbij hoort is namelijk gemarineerd in teriyaki saus en dat komt er dus niet later nog bij.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:59 schreef Snarf het volgende:
Anderhalve week geleden een keer bij subway in Leiden (Centrum, bij dat kerkje) gaan eten. Want het was zóóóóó lekker volgens vriendinlief. Man oh man, wat een ramp. Zij bestelde een Itaian kip teriyaki broodje, ik Parmesan Oregano gegrillde kip. En what the fuck? De 'gegrillde kipfilet' komt gewoon uit de koelvitrine, wordt een paar seconden genuked en gaat dan het broodje op. Helemaal niet warm van binnen, wel rose. Ook geen grillstreepjes te bekennen op de twaalf kleine reepjes vlees. Afgemaakt met drijfnatte ijsbergsla en (op aanraden van de verkoopster) de honing-mosterdsaus was het resultaat een bijzonder prijzig en zompig broodje lauwe rotzooi. Op het broodje van m'n vriendin ontbrak schijnbaar de teriyakisaus die het zo speciaal maakt. De lauwe limo (koelvitrine was kapot, kan gebeuren) maakte het niet veel beter. Wat een kutzaak, wat een rotzooi verkopen ze. Gelukkig zit tegenover de subway een MacDonalds.
't was de eerste keer en de laatste keer. Nooit meer subway. Bah.
Nja, zoals de meeste mensen klaag ik volop tegen mijn vriendinnetje maar doe ik het niet bij de verkoopster. Het idee dat ik er toch nooit terugkom, plus het feit dat ik er snel wegwil is 3.quote:
Ik studeer in Leiden en kom al vaker bij die Subway. De kwaliteit is er echt de laatste jaren achteruit gegaan, maar het is er nog wel te eten (hangt ervan af wie achter de toonbank staat). Een andere eigenaar volgens mij. Deze zaak had destijds ook de smaakpolitie sticker gekregen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:30 schreef Snarf het volgende:
Nja, zoals de meeste mensen klaag ik volop tegen mijn vriendinnetje maar doe ik het niet bij de verkoopster. Het idee dat ik er toch nooit terugkom, plus het feit dat ik er snel wegwil is 3.
Mensen die zeggen gelukkig zit er een Mac tegenover kunnen hier toch niet serieus genomen worden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:30 schreef Snarf het volgende:
[..]
Nja, zoals de meeste mensen klaag ik volop tegen mijn vriendinnetje maar doe ik het niet bij de verkoopster. Het idee dat ik er toch nooit terugkom, plus het feit dat ik er snel wegwil is 3.
Nee inderdaad, want in dit topic mag je alleen lyrisch zijn over Subway zoals jij bent? Flikker toch op, je klinkt wel alsof je het merk aan de man moet brengen. Als ik moet kiezen tussen een smakeloos broodje natte kledder en een McChicken dan is de keuze tegenwoordig voor mij snel gemaakt. Zeker als je kijkt naar de prijs van het broodje kijkt (dat volgens jou ook nog eens met dubbel beleg moet, wat het ongetwijfeld NOG duurder maakt).quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:11 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Mensen die zeggen gelukkig zit er een Mac tegenover kunnen hier toch niet serieus genomen worden.![]()
Pas bij de mac trouwens op dat je vliesje vlees niet tussen je broodje afwaait.
Als ik erlangs banjer zal ik nog wel eens de Fajita proberen van SW Markthof, maar alleen omdat jij 'em aanraadtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:35 schreef Peter het volgende:
De subway aan het plein in den haag belegd je broodje het liefst ook extra dun.. Er is echt een flink verschil tussen een cheape filliaalhouder en 1 die kwaliteit wil leveren...
Ze zijn nog wel traag daarquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:45 schreef Snarf het volgende:
[..]
Als ik erlangs banjer zal ik nog wel eens de Fajita proberen van SW Markthof, maar alleen omdat jij 'em aanraadt![]()
![]()
Ik heb ook wel eens een slecht broodje gehad, geklaagd bij de manager en toen bleek dus dat degene die hem had gemaakt amper ingewerkt was. Toen een 30cm dubbel belegd gekregen terwijl mijn eerste broodje een 15cm enkel wasquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:30 schreef Snarf het volgende:
[..]
Dat vind ik juist fijn, heb je zelf meer controle over wat je er wel en niet op wilt. En na een paar keer er geweest te zijn zeg je gewoon in één keer hoe je je broodje wilt hebbenquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Gisteren voor het eerst ook bij zo'n subway een broodje gegeten. Duur, maar wel erg lekker.
Wel een gedoe ook. Ik denk van, ik bestel gewoon iets uit dat lijstje, krijg je eerst nog 13 vragen over hoe je het precies wil hebben.
- Welk brood?quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Gisteren voor het eerst ook bij zo'n subway een broodje gegeten. Duur, maar wel erg lekker.
Wel een gedoe ook. Ik denk van, ik bestel gewoon iets uit dat lijstje, krijg je eerst nog 13 vragen over hoe je het precies wil hebben.
-Welke lengte wilt u?quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
- Welk brood?
- Kaas en getoast?
- Welke groentes?
- Zout en peper?
- Sausje?
- Ook iets te drinken?
Chicken & Bacon Ranch.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:21 schreef _Arual_ het volgende:
Weet alleen niet meer wat ik had. Iets met kip, bacon, ranchsaus en best veel groente-achtig spul
Dit klinkt zo logisch. Er was iig een poster van. Ik dacht, ik laat me niet gek maken door al die keuzes, ik wijs gewoon dat dus aan. Krijg je nog allerlei vragen op je afgevuurd.quote:
Ik heb laatst in een supermarkt een soort ciabatta-achtig afbakbrood gekocht wat verdacht veel naar Parmesan Oreganobrood smaakte..quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:51 schreef Rnnz het volgende:
Was van plan om morgen zelf eens een broodje in elkaar te flansen, met als voorbeeld de Chicken Teriyaki met Parmesan Oregano brood. Ik ben alleen bang dat ik het brood nergens kan vinden (dus denk dat ik maar brood pak wat er op lijkt) en ook de Sweet Onion saus is nergens te krijgen. Er staat wel een recept op internet, maar die ingrediënten zijn zo mogelijk nog moeilijker te verkrijgen.
Iemand al eens hetzelfde geprobeerd?
Welke supermarkt heb je dat brood gekocht?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:05 schreef peterfan het volgende:
[..]
Ik heb laatst in een supermarkt een soort ciabatta-achtig afbakbrood gekocht wat verdacht veel naar Parmesan Oreganobrood smaakte..![]()
En ik zag van de week in een tijdschrift reclame voor Sweet Onion saus, witte flessen met gele dop, volgens mij gewoon van Remia oid...
Er komt er inderdaad eentje in Utrecht, ook op/bij de Neude inderdaadquote:Op maandag 15 juni 2009 13:16 schreef Zo-is-dat het volgende:
Er komt er binnenkort ook 1 in utrecht; ze zijn het al lang leegstaande pand tegenover het neude aan het verbouwen, ik meen stellig dat er een poster hing met hier komt een subway erop...
Superball.... yummie!quote:Op maandag 15 juni 2009 20:32 schreef LuKaLiKe het volgende:
[..]
Hey, das in Geleen waar ik heul vaak mijn broodjes eet.
Vandaag voor de 2e keer een steak & cheese geprobeerd. Die zag er niet zo uit en was ook niet echt lekker. Bovendien zijn de broodjes ook belachelijk duur voor wat je er voor krijg, ik kon de stukjes steak (of wat er voor door moest gaan) gewoon tellen. Geen Subway meer voor mij.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:49 schreef jpg97 het volgende:
steak & cheese met flink wat pepers en sweet onion saus
Ik werk bij een ict bedrijf waar we bij het franchise hoofdkantoor van Subway in Belgie de ICT infrastructuur hebben aangelegd ( heeft er verder niks mee te maken)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |