Na een niet lullige pauze: naar de Augustijnenstraat, #6. Waar FoodXL zat.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:59 schreef morgane het volgende:
[..]
Heeft iemand een idee waar 'ie heen gaat? Staat er niet bij op de poster op de deur
Jeuuuj!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:14 schreef Bobikali het volgende:
[..]
Na een niet lullige pauze: naar de Augustijnenstraat, #6. Waar FoodXL zat.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:14 schreef Bobikali het volgende:
Na een niet lullige pauze: naar de Augustijnenstraat, #6. Waar FoodXL zat.
Creatiefquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:28 schreef MrMoon het volgende:
De Tonijn met de Southwest saus is echt heerlijk
deed ik ook altijd in het begin.. maar de southwest geeft er toch een wat lekkerder smaakje aan vind ik.. het frisse van de tonijn en het pittige van southwest saus..quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:41 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Creatief![]()
Ik doe de tonijn altijd met honing mustard.
Ik met sweet onion saus. Dat is eigenlijk mijn favo saus bij alle belegsoorten bij Subwayquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:41 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Creatief![]()
Ik doe de tonijn altijd met honing mustard.
Afgelopen week nog in de brievenbus gehad hier.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:02 schreef augurkenkoning het volgende:
Vinden jullie nog wel eens ergens kortingsbonnetjes? In rotterdam zie ik ze nergens meer liggen..
Same here. Ze mogen wel een keer met wat nieuws komen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:39 schreef Rapaille het volgende:
Wat ik met subway heb: je bent er zo snel op uitgekeken. Het beleg is altijd hetzelfde, de broodjes smaken altijd hetzelfde. Nooit slecht, maar ook nooit echt goed.
Die was bagger terecht dat ie weggaat. Je kunt nu terecht in de brugstraat.quote:Op donderdag 12 februari 2009 02:30 schreef Fratz het volgende:
Hm, de Subway in de Herestraat gaat weg? Komt er ook weer eentje voor in de plaats?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |