Hier wil ik wel even op in gaan.quote:Sylvana geen 'excuusnegerin'
AMSTERDAM - Sylvana Simons heeft haar succes niet te danken heeft aan haar huidskleur. "Ik ben geen excuusnegerin", aldus de succesvolle presentatrice. "Na vijftien jaar ervaring mag het toch duidelijk zijn dat ik een heleboel meer ben dan het 'broodnodige toegevoegde kleurtje'."
De 36-jarige presentatrice moest als kind wel opboksen tegen vooroordelen..
"Ik zat op de balletacademie en dan zeiden mensen: 'Ja natuurlijk, jullie soort kan zo goed dansen'", vertelt ze. "Maar als ik tegen iemand zei dat ik ook op het atheneum zat, reageerden ze stomverbaasd: 'Wat goed van je!' Alsof het onmogelijk was dat ik als zwart meisje over enige intelligentie beschikte."
Bron.
Nee, zo'n shabbah die iets steelt en wanneer de coppers komen zegt: 'Fawaka, wadies? Ben toh swat?'quote:Op zondag 30 september 2007 20:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wat is de defenitie van een "excuusnegerin" eigenlijk?
Zoiets als zo'n neger(in) bij de McDonalds zegt: "Excuus, personeel, mag ik even passeren..."?
Hier sluit ik mij graag bij aan.....quote:Op zondag 30 september 2007 20:26 schreef tslh het volgende:
Sylvana![]()
Irritant, dom en lelijk wijf....
![]()
Grappig hoe Sylvana blijkbaar geen moeite heeft met vooroordelen als ze positief zijn, maar gaat steigeren als ze negatief zijn.quote:"Ik zat op de balletacademie en dan zeiden mensen: 'Ja natuurlijk, jullie soort kan zo goed dansen'", vertelt ze. "Maar als ik tegen iemand zei dat ik ook op het atheneum zat, reageerden ze stomverbaasd: 'Wat goed van je!' Alsof het onmogelijk was dat ik als zwart meisje over enige intelligentie beschikte."
Jimmy Geduld heeft dat ooit als Arthur in GTST tot een ware kunst verheven, het excuusnegeren.quote:Op zondag 30 september 2007 20:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wat is de defenitie van een "excuusnegerin" eigenlijk?
Daphne Deckers doet idd veel moeite om intelligent over te komen, maar als je je een beetje hebt verdiept in haar "vak" dan valt het op hoeveel onzin ze lult (bijv. bij Andries Knevel of een ander programma.) Een beetje de Pim Fortuin van de Gooische moedersquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:42 schreef jurgen. het volgende:
Zo lijkt ze erg op Daphne Deckers die ook altijd benadrukt dat modellen niet dom zijn. Nou is zij natuurlijk de uitzondering op de regel omdat ze zich erg goed heeft als ontwikkelt als moeder/vrouw en schrijfster van boeken en columns
quote:'Ik durf tegenwoordig te zeggen dat ik een van de beste presentatrices van Nederland ben'
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:13 schreef wizarddragon het volgende:
Sylvana Simons blegh..
Gerda Havertong
Noraly Beyer :^Y
Paula Udondek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |