Dat was de vraag niet. Ik vind Catherine Keyl ook erger.quote:Op woensdag 21 april 2004 23:56 schreef Lemmeb het volgende:
Ik vind het ook een kuthoer.
Maar eerlijk gezegd vind ik bijvoorbeeld Jeltje van Nieuwenhoven of Hedy DŽAncona vele malen erger
quote:Op woensdag 21 april 2004 23:57 schreef tong80 het volgende:
Dat was de vraag niet. Ik vind Catherine Keyl ook erger.
Ik zei dat omdat ik het niet met je eens was.quote:Op donderdag 22 april 2004 00:02 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Topictitel: Wat is erger dan Silvana Simons?
Antwoord: Jeltje van Nieuwenhoven en Hedy DŽAncona
Ze zei in de promo dat ze zelf te weinig tijd heeft om te lezen.quote:Op donderdag 22 april 2004 00:02 schreef MOVO het volgende:
Wat nog erger is dan 2 Silvana's?
1 Silvana met een boekenprogramma.......
En dat terwijl je bij de hoogstaande sponsor ECI slechts 1 boek per kwartaal hoeft te bestellen!quote:Op donderdag 22 april 2004 00:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze zei in de promo dat ze zelf te weinig tijd heeft om te lezen.
Nee het moet erger zijnquote:Op donderdag 22 april 2004 00:13 schreef wadgem het volgende:
Je teennagels die uitgetrokken worden terwijl je verkracht wordt door een horde barbaren.
Kim-Lian, Hell-ga van Leur, Robert Jensen, Mental Theo.quote:Op woensdag 21 april 2004 23:46 schreef tong80 het volgende:
Wat is erger dan Silvana Simons ?
Nee, dat heb ik toch liever, denk ik.quote:Op donderdag 22 april 2004 00:15 schreef wadgem het volgende:
Je teennagels die uitgetrokken worden terwijl je verkracht wordt door een horde barbaren, terwijl Jamai naakt "My heart will go on" van Celine Dion zingt.
Dan geef ik het op.quote:Nee, dat heb ik toch liever, denk ik.
V.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |