Tegen een bijstandsmoeder zeggen :quote:Op maandag 9 april 2007 22:33 schreef Grachus het volgende:
Onderbouw dat eens?
Ah ok. Ik heb de cementwagen besteld, hoor.quote:Op maandag 9 april 2007 22:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tegen een bijstandsmoeder zeggen :
'Ik begrijp in wat voor situatie je je bevindt. Ik maak het zelfde door.'
Verder domheid verbergen met dure woorden. Denken dat je wat voorstelt als ex-kapster terwijl ze alleen aan mislukte programma's heeft mee gewerkt. Arrogantie uitstralen als miss BNster terwijl ze een vlek is in het boek van Albert Verlinden. Denken dat je wat voorstelt omdat je smoel op tv komt. Geen bescheidenheid kennen en je mening verkondigen alsof je de minister president bent. Een uitstraling hebben van iemand die de TV-vrouw van het jaar wordt maar nog te stom om Koffietijd aan te kondigen.
Beeldvervuiling is terwijl we ook testbeeld kunnen kijken. Na het volgende mislukte programma als moeder der natie haar volgende programma aankondigt.
Yep, ik wist niet zeker of je haar bedoelde, maar ik mag haar, met die zogenaamde "kijk mij een onafhankelijke vrouw zijn" uitstraling, ook niet.quote:
Sluit ik me bij aan. Ze is gewoon volledig nep en kan helemaal niks. Dieptepunt was haar boekenprogramma waarbij ze haar huiswerk niet eens had gedaan. Maar wel een 'intellectueel' brilletje erbij opzetten dat we daarna nooit meer hebben gezienquote:Op maandag 9 april 2007 22:43 schreef tong80 het volgende:
Tegen een bijstandsmoeder zeggen :
'Ik begrijp in wat voor situatie je je bevindt. Ik maak het zelfde door.'
Verder domheid verbergen met dure woorden. Denken dat je wat voorstelt als ex-kapster terwijl ze alleen aan mislukte programma's heeft mee gewerkt. Arrogantie uitstralen als miss BNster terwijl ze een vlek is in het boek van Albert Verlinden. Denken dat je wat voorstelt omdat je smoel op tv komt. Geen bescheidenheid kennen en je mening verkondigen alsof je de minister president bent. Een uitstraling hebben van iemand die de TV-vrouw van het jaar wordt maar nog te stom om Koffietijd aan te kondigen.
Beeldvervuiling is terwijl we ook testbeeld kunnen kijken. Na het volgende mislukte programma als moeder der natie haar volgende programma aankondigt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |