Da's toch trucage, deze foto?quote:
En daarom won hij ook zo weinig.quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:50 schreef Zwansen het volgende:
Volgens mij is er geen renner zo constant als Boogerd. Als je mee wilde zitten in de finale van een grote koers hoefde men alleen maar naar Boogie te kijken. Hij was er altijd bij.
Zou zeer mooi zijn inderdaad.quote:Op zondag 30 september 2007 20:26 schreef Leatherface het volgende:
We hebben inderdaad van hem genoten.
Laat hem dan s.v.p. Lombardije winnen, als mooi afscheid.
En toch viel het best mee hoor, die generatie heeft Parijs Roubaix gepakt, een redelijk aantal tourritten, San Sebastian, Parijs Tours, Amstel Gold (2x) en legio tweede plekken in bv Vlaanderen, Lombardije en LBL. Daarnaast een paar kleinere rondjes en nog een 5e plek in de tour. En ook belangrijk, er zaten renners bij die in verschillende wedstrijden altijd goed meededen, denk aan een Hoffman en v. Bon in de kasseienklassiekers en natuurlijk Boogerd in zo'n beetje alle andere koersenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:17 schreef DutchSL het volgende:
Nu Knaven en Den Bakker nog, dan is de minst succesvolle generatie in 50 jaar definitief verdwenen.
Kippenvelmomentje!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:37 schreef Damzkieee het volgende:
Die traanogen gisteren bij Holland Sport
Het afscheidsfeest is een tocht door de heuvels van Limburg. Een aantal profrenners, waaronder wereldkampioen Bettini, zullen hierbij aanwezig zijn. Volgens Boogerd gaat het in dat tempo dat de langzaamste bij kan houden. Weet alleen niet wanneer het is.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:50 schreef Tommeke het volgende:
Wanneer en hoe is trouwens zijn afscheidsfeest?
21 oktober las ik al op z'n sitequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:20 schreef Colplay het volgende:
[..]
Het afscheidsfeest is een tocht door de heuvels van Limburg. Een aantal profrenners, waaronder wereldkampioen Bettini, zullen hierbij aanwezig zijn. Volgens Boogerd gaat het in dat tempo dat de langzaamste bij kan houden. Weet alleen niet wanneer het is.
het ergste vind ik nog steeds Vandenbroucke in 1999 in LBL, Boogerd ging en de enige die kon volgen en er overheen was Frank........... Eigenlijk was Boogerd daar dus de bestequote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:30 schreef wimderon het volgende:
En als je zijn concurrenten door de jaren heen eens afgaat, denk ik dat 2/3 reeds gepakt is of tenminste een hele sterke dopinggeur rond zich hebben hangen. Hij is nooit ook maar in verband gebracht met doping en toch was hij er altijd bij. Hij had ook een stuk meer klassiekers kunnen pakken als je de namen van zijn concurrenten afgaat...
Het gevoel dat veel sporters hadden nadat er werd toegegeven hoeveel er achter de muur geslikt werdquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:30 schreef wimderon het volgende:
En als je zijn concurrenten door de jaren heen eens afgaat, denk ik dat 2/3 reeds gepakt is of tenminste een hele sterke dopinggeur rond zich hebben hangen. Hij is nooit ook maar in verband gebracht met doping en toch was hij er altijd bij. Hij had ook een stuk meer klassiekers kunnen pakken als je de namen van zijn concurrenten afgaat...
Persoonlijk heb ik Erik Dekker hoger zitten, met name vanwege het koersinzichtquote:Op woensdag 3 oktober 2007 03:27 schreef pfaf het volgende:
Met grote afstand de beste Nederlandse renner van de afgelopen jaren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |