3 moeten we dan eerst maar eens op dvd ritselen en samen kijken.quote:Op zondag 30 september 2007 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
.
dan weet ik dat voor deel 4.
quote:Op zondag 30 september 2007 16:30 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
3 moeten we dan eerst maar eens op dvd ritselen en samen kijken.
Met chocola. Enzo.
Ze bedoelt vast Paris. Hilton.quote:Op zondag 30 september 2007 16:29 schreef Anthraxx het volgende:
Pais? Wtf?
hu? welke? bij mij doet alles 't gewoonquote:Op zondag 30 september 2007 16:29 schreef MNR het volgende:
CL: --> "You do not have permission to access this document"
Je maakt het wel spannend he?
Je mag mij en cl wel wat meer credit geven hoor.quote:Op zondag 30 september 2007 16:30 schreef Anthraxx het volgende:
"Vrouwen avondjes".
Chocolade, Ben & Jerries, Breezers en Tissues.
OH NO, KIJK JD DE FILMSTER!!! *gil*quote:Op zondag 30 september 2007 16:32 schreef JDude het volgende:
M'n filmsterrenstatustopic, wat doen ze?
quote:Op zondag 30 september 2007 16:32 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Je mag mij en cl wel wat meer credit geven hoor.
De nieuwe, helemaal rechts. Staat dat ik geen rechten heb om op die pagina te komen en jij wel. Misschien iets met inloggen over het hoofd gezien? (ik weet t niet, maar heeft volgens mij iets met rechten te maken).quote:Op zondag 30 september 2007 16:31 schreef CherryLips het volgende:
hu? welke? bij mij doet alles 't gewoon.
Het rodelopergevoel is weer terug.quote:Op zondag 30 september 2007 16:33 schreef TwistedDarling het volgende:
OH NO, KIJK JD DE FILMSTER!!! *gil* [afbeelding]
Ik heb nog maar 1 keer B&J gehad trouwens. Bij/van Mokster.quote:Op zondag 30 september 2007 16:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
.
Over B&J gesproken, ik heb nog een pot in de vriezer staan.
Wie wilt mij aanraken? Ik heb zijn WC mogen bevuilen.quote:Op zondag 30 september 2007 16:33 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
gefixed.quote:Op zondag 30 september 2007 16:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hu? welke? bij mij doet alles 't gewoon.
* TwistedDarling zoekt hysterisch naar haar fototoestel.quote:Op zondag 30 september 2007 16:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Het rodelopergevoel is weer terug.
Het is heerlijk maar godsgruwelijk duur.quote:Op zondag 30 september 2007 16:33 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 keer B&J gehad trouwens. Bij/van Mokster.
ik heb ze zelf maar even geupload.quote:Op zondag 30 september 2007 16:33 schreef MNR het volgende:
[..]
De nieuwe, helemaal rechts. Staat dat ik geen rechten heb om op die pagina te komen en jij wel. Misschien iets met inloggen over het hoofd gezien? (ik weet t niet, maar heeft volgens mij iets met rechten te maken).
En ik neuk 'm.quote:Op zondag 30 september 2007 16:33 schreef TwistedDarling het volgende:
m'n zwager had eens met de postcodeloterij één pot per lot gewonnen. gelukkig speelde hij met 3 loten en mocht ik ze hebbenquote:Op zondag 30 september 2007 16:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is heerlijk maar godsgruwelijk duur.
Ga je schamen.quote:Op zondag 30 september 2007 16:33 schreef TwistedDarling het volgende:
Tja, je moet natuurlijk wel met je beide beentje op de vloer blijven staan he?quote:Op zondag 30 september 2007 16:32 schreef JDude het volgende:
M'n filmsterrenstatustopic, wat doen ze?
Met een tatoeerpen?quote:Op zondag 30 september 2007 16:35 schreef TwistedDarling het volgende:
JD, wil je je handtekening op m'n tiet zetten? Pleazzze.
TééDéé!quote:Op zondag 30 september 2007 16:35 schreef TwistedDarling het volgende:
JD, wil je je handtekening op m'n tiet zetten? Pleazzze.
Als hij dat wil.quote:Op zondag 30 september 2007 16:35 schreef Anthraxx het volgende:
Was jij niet de schoonmaakster van JD?
Ik heb geen geld voor B&J, dat kan ik ook niet helpen.quote:
Het was tof. Nu mogen de kudos wel weer naar dhr. Depp.quote:Op zondag 30 september 2007 16:36 schreef TwistedDarling het volgende:
Dat was het JD. Je few minutes of fame.
Af en toe jezelf trakteren.quote:Op zondag 30 september 2007 16:37 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik heb geen geld voor B&J, dat kan ik ook niet helpen.
Jawat?!quote:
Op je tiet. Dat laat je toch zeker op beide tieten plaatsen.quote:Op zondag 30 september 2007 16:37 schreef TwistedDarling het volgende:
Jawat?!
Graag gedaan though. Ik wilde ook wel eens weten hoe het is om een hysterisch pubermeisje te zijn.quote:Op zondag 30 september 2007 16:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Het was tof. Nu mogen de kudos wel weer naar dhr. Depp.
Ik nog nooit.quote:Op zondag 30 september 2007 16:33 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik wil jouw handtekening op de andere.quote:Op zondag 30 september 2007 16:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Op je tiet. Dat laat je toch zeker op beide tieten plaatsen.
Mrs. MNR Depp, klinkt best aardig, al zeg ik het zelfquote:Op zondag 30 september 2007 16:37 schreef JDude het volgende:
Het was tof. Nu mogen de kudos wel weer naar dhr. Depp.
Ohquote:Op zondag 30 september 2007 16:39 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik wil jouw handtekening op de andere.
quote:Op zondag 30 september 2007 16:39 schreef Anthraxx het volgende:
Dus JDude mag gewoon aan andere tieten komen?
Progressief.
leuk hequote:Op zondag 30 september 2007 16:38 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Graag gedaan though. Ik wilde ook wel eens weten hoe het is om een hysterisch pubermeisje te zijn.
Mrs. JDude ook.quote:Op zondag 30 september 2007 16:39 schreef MNR het volgende:
Mrs. MNR Depp, klinkt best aardig, al zeg ik het zelf![]()
Moet je eens voor zorgen.quote:
Mwah, het past niet echt bij me.quote:
En heeftie 2 prachtige koters.quote:Op zondag 30 september 2007 16:41 schreef Anthraxx het volgende:
Helaas is hij al jaren getrouwd met Vanessa Paradis.
Maar wel lekker.quote:Op zondag 30 september 2007 16:42 schreef Anthraxx het volgende:
McFlurry is gewoon een goedkope Swirl imitatie.
Ik ben ook niet echt een liefhebber van ijs en aanverwante zaken en dat verklaart meteen waarom ik het nog nooit gekocht heb.quote:Op zondag 30 september 2007 16:40 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Moet je eens voor zorgen.
Het was heel lekker en ik houd niet erg van ijs en dat soort dingen.
Het uitpoepen iets minder.quote:Op zondag 30 september 2007 16:43 schreef Anthraxx het volgende:
Het verwekken daarentegen is wel leuk.
ze verkopen tegenwoordig ook swirls bij veel jaminsquote:Op zondag 30 september 2007 16:42 schreef Anthraxx het volgende:
McFlurry is gewoon een goedkope Swirl imitatie.
quote:
Die heb je serieus op YouTube??quote:Op zondag 30 september 2007 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
moet je voor de lol eens birthing videos opzoeken op youtube.
![]()
Lieve schat... het is prima dat je hier meepraat, maar we hoeven echt geen details te hebben.quote:Op zondag 30 september 2007 16:45 schreef sararaats het volgende:
gelukkig heb ik nog geen kinderen gebaard.
m'n opening is redelijk klein
No thanks. Ik moet ooit nog baren.quote:Op zondag 30 september 2007 16:44 schreef CherryLips het volgende:
![]()
quote:Op zondag 30 september 2007 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 30 september 2007 16:44 schreef Anthraxx het volgende:
Ede is echt geen schubbekutteveen.
Het is Q's bedevaartsoort.
ja echt, in volle glorie hoorquote:Op zondag 30 september 2007 16:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die heb je serieus op YouTube??
Hou over dit soort dingen je bek dicht wil je.quote:Op zondag 30 september 2007 16:45 schreef sararaats het volgende:
gelukkig heb ik nog geen kinderen gebaard.
m'n opening is redelijk klein
Gelukkig verschillen smakenquote:Op zondag 30 september 2007 16:40 schreef sararaats het volgende:
vind Johnny Depp maar ne lelijke ze
Wat ziekquote:Op zondag 30 september 2007 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja echt, in volle glorie hoor.
noem je me nu schat?quote:Op zondag 30 september 2007 16:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Lieve schat... het is prima dat je hier meepraat, maar we hoeven echt geen details te hebben.
quote:Op zondag 30 september 2007 16:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hou over dit soort dingen je bek dicht wil je.
heb het al aangepastquote:Op zondag 30 september 2007 16:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hehe..quote:Op zondag 30 september 2007 16:40 schreef Kuukske het volgende:
Mrs. JDude ook.
Denk ook niet dat hij relatiemateriaal voor mij zou zijn. Wat is zijn sterrenbeeldquote:Op zondag 30 september 2007 16:41 schreef Anthraxx het volgende:
Helaas is hij al jaren getrouwd met Vanessa Paradis. Of een relatie. In ieder geval maak je geen kans
je moet er toch niet aan denken dat je daar ligt dood te gaan van de pijn en je man steeds een camera in je flamoesje duwt?quote:
en hij is echt kei-oud.quote:Op zondag 30 september 2007 16:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe..![]()
[..]
Denk ook niet dat hij relatiemateriaal voor mij zou zijn. Wat is zijn sterrenbeeld
*gaat ff checken*
Ik moet er sowieso niet aan denken om een kind te baren. De pijn alleen al. Volgens mij kunnen vrouwen gewoon veel meer hebben wat dat betreftquote:Op zondag 30 september 2007 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je moet er toch niet aan denken dat je daar ligt dood te gaan van de pijn en je man steeds een camera in je flamoesje duwt?
wtf is stoemp?quote:Op zondag 30 september 2007 16:50 schreef sararaats het volgende:
iemand wat stoemp?
"Nu even lachen schat".quote:Op zondag 30 september 2007 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je moet er toch niet aan denken dat je daar ligt dood te gaan van de pijn en je man steeds een camera in je flamoesje duwt?
Een camera? Zeg, we proberen net die andere voorwerpen een beetje buiten het gesprek te houdenquote:Op zondag 30 september 2007 16:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb liever dat 'ie mijn hand vasthoud. Dan kan ik die fijnknijpen. En deelt hij mee in de pijn.quote:Op zondag 30 september 2007 16:49 schreef CherryLips het volgende:
Als je nou ook geen gebak liefhebber bent dan wil ik met je trouwen.quote:Op zondag 30 september 2007 16:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt een liefhebber van ijs en aanverwante zaken en dat verklaart meteen waarom ik het nog nooit gekocht heb.
Ik kwam even kijken of het hier inderdaad pais en vree was, maar ik zie het alweer...quote:Op zondag 30 september 2007 16:47 schreef Plato1980 het volgende:
volgens mij doet 't gewoon zo veel pijn dat je een black out krijgt en het vergeet. anders zouden er nog meer gezinnen van 6 kinderen komen.quote:Op zondag 30 september 2007 16:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik moet er sowieso niet aan denken om een kind te baren. De pijn alleen al. Volgens mij kunnen vrouwen gewoon veel meer hebben wat dat betreft.
16 november. Mooie datum wel.quote:Op zondag 30 september 2007 16:51 schreef MNR het volgende:
AHHH!!!!!! JD is op dezelfde dag als mijn ex jarig!! Dit is echt wel even een minpunt.....
Begin 40... mwaoh... als die ogen mij aan zouden kijken, denk ik niet dat ik daar nog bij stil zou staan. Lekker doordringend, intens... *sighs*quote:Op zondag 30 september 2007 16:50 schreef CherryLips het volgende:
en hij is echt kei-oud.
Ik lust het wel, maar ik zal het zelf niet snel kopen. Is een beetje dubbel dus.quote:Op zondag 30 september 2007 16:51 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Als je nou ook geen gebak liefhebber bent dan wil ik met je trouwen.
ik zag ook een stukje van een filmpje van iemand die zich dus niet had geschorenquote:Op zondag 30 september 2007 16:52 schreef Anthraxx het volgende:
*proest*![]()
.
Ik ken dus serieus iemand (ooit vakantiewerk bij gedaan) die toen zijn vrouw ging bevallen al met vier batterypacks aan kwam zetten om het op te nemen. Dus vrouw ligt zijn huid vol te schelden en hij staat met een Sony camera op statief in te zoomen op haar bever..
En een paar maanden later met een fles wijn en een bak pinda's lekker samen de video kijkenquote:Op zondag 30 september 2007 16:52 schreef Anthraxx het volgende:
*proest*![]()
.
Ik ken dus serieus iemand (ooit vakantiewerk bij gedaan) die toen zijn vrouw ging bevallen al met vier batterypacks aan kwam zetten om het op te nemen. Dus vrouw ligt zijn huid vol te schelden en hij staat met een Sony camera op statief in te zoomen op haar bever..
Bepaalde users moeten zo nu en dan tot de orde worden geroepen.quote:Op zondag 30 september 2007 16:51 schreef broer het volgende:
[..]
Ik kwam even kijken of het hier inderdaad pais en vree was, maar ik zie het alweer...
quote:Op zondag 30 september 2007 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik zag ook een stukje van een filmpje van iemand die zich dus niet had geschoren.
baby met brandwonden.
Al dan niet samen met de buren.quote:Op zondag 30 september 2007 16:53 schreef JDude het volgende:
[..]
En een paar maanden later met een fles wijn en een bak pinda's lekker samen de video kijken.
Ik wel! JD en ik zijn de ideale match.quote:Op zondag 30 september 2007 16:53 schreef Anthraxx het volgende:
Ik geloof niet zo op matchen op sterrebeeld.
Goed genoeg. Er bestaat ook wel gebak dat ik niet af sla, maar daar houd het wel mee op.quote:Op zondag 30 september 2007 16:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik lust het wel, maar ik zal het zelf niet snel kopen. Is een beetje dubbel dus.
gewoon om de drie minuten een stomp in z'n kruis en buik geven, misschien dat ie dan een beetje mee kan levenquote:Op zondag 30 september 2007 16:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb liever dat 'ie mijn hand vasthoud. Dan kan ik die fijnknijpen. En deelt hij mee in de pijn.
JD. [afbeelding]
dat zal ik je eens uitleggenquote:
Of met je kind erbij als hij 18 wordt.quote:Op zondag 30 september 2007 16:53 schreef JDude het volgende:
[..]
En een paar maanden later met een fles wijn en een bak pinda's lekker samen de video kijken.
Maar dat moet toch? Enzo? Ik heb er geen verstand van..quote:Op zondag 30 september 2007 16:53 schreef CherryLips het volgende:
ik zag ook een stukje van een filmpje van iemand die zich dus niet had geschoren.
baby met brandwonden.
je zou een goede vader zijnquote:Op zondag 30 september 2007 16:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Bepaalde users moeten zo nu en dan tot de orde worden geroepen.
quote:Op zondag 30 september 2007 16:54 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Goed genoeg. Er bestaat ook wel gebak dat ik niet af sla, maar daar houd het wel mee op.
[afbeelding]
Maar dan krijgt mijn baby geen broertje of zusje meer.quote:Op zondag 30 september 2007 16:54 schreef CherryLips het volgende:
gewoon om de drie minuten een stomp in z'n kruis en buik geven, misschien dat ie dan een beetje mee kan leven.
Als het zo moet ga ik wel met een krat pils bij de TV zittenquote:Op zondag 30 september 2007 16:54 schreef CherryLips het volgende:
gewoon om de drie minuten een stomp in z'n kruis en buik geven, misschien dat ie dan een beetje mee kan leven.
heeft ie gelijk last van haarballenquote:Op zondag 30 september 2007 16:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
. Heeft het kind allerlei opstakels gehad wordt het nog door een veld schuurpapier getrokken.
Terugkijken op de video een dag later?quote:Op zondag 30 september 2007 16:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Als het zo moet ga ik wel met een krat pils bij de TV zitten [afbeelding].
maar dan zie je door het haar het hoofd niet meerquote:Op zondag 30 september 2007 16:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar dat moet toch? Enzo? Ik heb er geen verstand van..
Heel goed. Onder de duim met dat schorriemorrie.quote:Op zondag 30 september 2007 16:53 schreef Plato1980 het volgende:
Bepaalde users moeten zo nu en dan tot de orde worden geroepen.
Achter de computer bedoel je, dan kun je ons mooi van de vorderingen op de hoogte stellen.quote:Op zondag 30 september 2007 16:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Als het zo moet ga ik wel met een krat pils bij de TV zitten [afbeelding].
Wel zo veilig.quote:Op zondag 30 september 2007 16:56 schreef Anthraxx het volgende:
Terugkijken op de video een dag later?
op mute en met fast forward.quote:Op zondag 30 september 2007 16:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Terugkijken op de video een dag later?
niet met JD als vader neequote:Op zondag 30 september 2007 16:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar dan krijgt mijn baby geen broertje of zusje meer.
Zégquote:Op zondag 30 september 2007 16:57 schreef Plato1980 het volgende:
Achter de computer bedoel je, dan kun je ons mooi van de vorderingen op de hoogte stellen.
webcamquote:Op zondag 30 september 2007 16:58 schreef Anthraxx het volgende:
Of live op YouTube.
+1. Scherp.quote:
From now on I will refer to JDepp. Jij mag het patent op JD hebbenquote:Op zondag 30 september 2007 16:52 schreef Kuukske het volgende:
16 november. Mooie datum wel.
Boy... the man couldn't make up his mind.quote:Ex-verloofdes: Actrices: Winona Ryder, Jennifer Gray (Dirty Dancing)
Ex-vrouw: Lori Allison (1983-1985)
troost je, ik ook nietquote:Op zondag 30 september 2007 16:58 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik wil geen kinderen hoor Plato, na dit topic al helemaal niet meer.
Ik op zich wel, dus daar moeten we het nog eens goed over hebben. Misschien kunnen we een draagmoeder zoeken?quote:Op zondag 30 september 2007 16:58 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik wil geen kinderen hoor Plato, na dit topic al helemaal niet meer.
Dan het statief even anders neerzetten.quote:Op zondag 30 september 2007 16:58 schreef sararaats het volgende:
wat als de geboorte een keizersnede blijkt te zijn?
en hij had met kate moss.quote:Op zondag 30 september 2007 16:59 schreef MNR het volgende:
[..]
From now on I will refer to JDepp. Jij mag het patent op JD hebben![]()
[..]
Boy... the man couldn't make up his mind.
Ah tof.quote:Op zondag 30 september 2007 16:59 schreef MNR het volgende:
Ik wilde het net voorstellen.quote:Op zondag 30 september 2007 16:59 schreef MNR het volgende:
Kan ze mooi loempia's vouwenquote:Op zondag 30 september 2007 16:59 schreef CherryLips het volgende:
ik wil een zwart meisje adopteren. of zo'n vietnameesje.
Dat is wel lief.quote:
En een nanny.quote:Op zondag 30 september 2007 16:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik op zich wel, dus daar moeten we het nog eens goed over hebben. Misschien kunnen we een draagmoeder zoeken?
Dat model toch? Da's meer plank dan fijngebouwdquote:Op zondag 30 september 2007 17:00 schreef CherryLips het volgende:
en hij had met kate moss.
hij valt wel op fijngebouwde popjes geloof ik.
Wacht even dokter, even de focus bijstellenquote:Op zondag 30 september 2007 16:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan het statief even anders neerzetten.
Alleen door die naam zou ik het al niet meer lusten.quote:Op zondag 30 september 2007 17:00 schreef sararaats het volgende:
@CL: is de stoemp duidelijk genoeg?
misschien ga ik dat volgende week ofzo maken. heb wel zin in een goei bord stoemp
Je zocht toch werk in het onderwijs CL?quote:
Nouw.. het is eerder dat ik altijd een Kreeft, Schorpioen of Leeuw tref (of dicht bij die grens, bijv. 1 week van de grens af) en dat matcht heel goed. En gisteravond kwam ik tot de conclusie dat ik de afgelopen 2 flirts en 1 relatie een werktuigbouwer was.. En daarvoor hebben ook 2 anderen werktuigbouwers een rol gespeeld. Dat was wel even een rare optelsom.quote:Op zondag 30 september 2007 16:53 schreef Anthraxx het volgende:
Ik geloof niet zo op matchen op sterrebeeld.
idd, het klinkt als iets wat na drie keer doortrekken nog steeds niet helemaal weg is.quote:Op zondag 30 september 2007 17:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Alleen door die naam zou ik het al niet meer lusten.
ja jijquote:Op zondag 30 september 2007 17:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Alleen door die naam zou ik het al niet meer lusten.
Ik vind ons nu al een puik team.quote:Op zondag 30 september 2007 17:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je zocht toch werk in het onderwijs CL?
Woon je toevallig in de buurt van een TU?quote:Op zondag 30 september 2007 17:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Nouw.. het is eerder dat ik altijd een Kreeft, Schorpioen of Leeuw tref (of dicht bij die grens, bijv. 1 week van de grens af) en dat matcht heel goed. En gisteravond kwam ik tot de conclusie dat ik de afgelopen 2 flirts en 1 relatie een werktuigbouwer was.. En daarvoor hebben ook 2 anderen werktuigbouwers een rol gespeeld. Dat was wel even een rare optelsom.
Mij niet treffen dus. Anders bespring je mij dadelijk nog.quote:Op zondag 30 september 2007 17:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Nouw.. het is eerder dat ik altijd een Kreeft, Schorpioen of Leeuw tref (of dicht bij die grens, bijv. 1 week van de grens af) en dat matcht heel goed. En gisteravond kwam ik tot de conclusie dat ik de afgelopen 2 flirts en 1 relatie een werktuigbouwer was.. En daarvoor hebben ook 2 anderen werktuigbouwers een rol gespeeld. Dat was wel even een rare optelsom.
Ik hanteer wel de lineaal hoor.quote:Op zondag 30 september 2007 17:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je zocht toch werk in het onderwijs CL?
Moment, ik moet even een stoemp naar de pot brengen.quote:Op zondag 30 september 2007 17:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
idd, het klinkt als iets wat na drie keer doortrekken nog steeds niet helemaal weg is.
Aangenomen!quote:Op zondag 30 september 2007 17:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hanteer wel de lineaal hoor.
Kinkyquote:Op zondag 30 september 2007 17:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bonuspunten!!!quote:Op zondag 30 september 2007 17:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
D&*n wat ben jij toch een heerlijke manquote:Op zondag 30 september 2007 17:03 schreef AirwiN het volgende:
Moederkoek Vind Post!
Mag ik in m'n ochtendjas door de AH lopen denk je?quote:Op zondag 30 september 2007 17:05 schreef Hime het volgende:
[..]
D&*n wat ben jij toch een heerlijke man
quote:
Mits het niet de AH is waar ik ook regelmatig kom.quote:Op zondag 30 september 2007 17:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mag ik in m'n ochtendjas door de AH lopen denk je?![]()
quote:Op zondag 30 september 2007 17:07 schreef CherryLips het volgende:
volgens mij zit er bij mij vandaag ook een stoemp dwars, of het is nog steeds burger king van donderdag.
Wat mij betreft wel Hughquote:Op zondag 30 september 2007 17:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mag ik in m'n ochtendjas door de AH lopen denk je?![]()
Toen we eens een fictief bedrijf moesten opzetten hadden we bedacht dat een restaurant/oord voor zwangere vrouwen zou worden. Met de naam Moedercook.quote:Op zondag 30 september 2007 17:03 schreef AirwiN het volgende:
Moederkoek Vind Post!
quote:Op zondag 30 september 2007 17:07 schreef mcDavid het volgende:
Weimarstraat?quote:Op zondag 30 september 2007 17:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mits het niet de AH is waar ik ook regelmatig kom.
nee, dan eet ik nooit meer hutspot.quote:Op zondag 30 september 2007 17:08 schreef sararaats het volgende:
noem de stoemp anders hutspot
Dat hadden wij gisteren. Erg smakelijk.quote:
Goeie naam!quote:Op zondag 30 september 2007 17:08 schreef TwistedDarling het volgende:
Met de naam Moedercook.
Ga jij even met hem mee om foto's te maken, pretty please?quote:
wat jij wilquote:Op zondag 30 september 2007 17:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, dan eet ik nooit meer hutspot.
Bij allebei ben ik nog nooit geweest...quote:Op zondag 30 september 2007 17:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Fahrenheitstraat en aan 't Spui.
Ja he.quote:
Ik heb medelijden met die man...quote:
quote:Op zondag 30 september 2007 17:00 schreef Kuukske het volgende:
Ah tof.
= 3 GMTAquote:Op zondag 30 september 2007 17:00 schreef JDude het volgende:
Ik wilde het net voorstellen.
Aha... ik heb geen idee, heb me er niet mee bezig gehouden. Nou ja, hij is en blijft lekker om naar te kijken, onze JDeppquote:Op zondag 30 september 2007 17:00 schreef CherryLips het volgende:
en hij had met kate moss.
hij valt wel op fijngebouwde popjes geloof ik.
Sinds kort, dat zou het op dit moment meer in de hand kunnen spelen, maar het is meer een rode draad van de afgelopen 8 jaar.quote:Op zondag 30 september 2007 17:03 schreef Plato1980 het volgende:
Woon je toevallig in de buurt van een TU?
Denk dat ik eerder voor Evert valquote:Op zondag 30 september 2007 17:03 schreef Anthraxx het volgende:
Mij niet treffen dus. Anders bespring je mij dadelijk nog.
Dan heb ik verder geen bezwaren.quote:Op zondag 30 september 2007 17:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij allebei ben ik nog nooit geweest...
Ik ga sowieso overal waar hij ook gaat.quote:Op zondag 30 september 2007 17:09 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ga jij even met hem mee om foto's te maken, pretty please?
quote:Op zondag 30 september 2007 17:11 schreef Hime het volgende:
[..]
Ik ga sowieso overal waar hij ook gaat.
* Hime aanbidt de grond waar AirwiN op loopt![]()
Wat niet is kan nog komenquote:Op zondag 30 september 2007 17:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan heb ik verder geen bezwaren.
quote:Op zondag 30 september 2007 17:14 schreef Hime het volgende:
Ik ga m'n bril even opzetten... die AirwiNkwak in m'n oog doet pijn
Smakelijk!quote:Op zondag 30 september 2007 17:14 schreef Kuukske het volgende:
Tijd voor vreterij. En Friends. Tot later.
Dank!quote:
Je hoefde 't in ieder geval niet door te slikken. Het is ook nòòòòòòòòit goed...quote:Op zondag 30 september 2007 17:15 schreef Hime het volgende:
[..]
Ga nog zitten lachen ook zegHij doet pijn
Dit vind ik ook iets teveel detail.quote:Op zondag 30 september 2007 17:14 schreef Hime het volgende:
Ik ga m'n bril even opzetten... die AirwiNkwak in m'n oog doet pijn
Je hoeft 't dan natuurlijk niet meteen in m'n oog te deponeren natuurlijkquote:Op zondag 30 september 2007 17:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hoefde 't in ieder geval niet door te slikken. Het is ook nòòòòòòòòit goed...
Het is inderdaad een wielerterm.quote:Op zondag 30 september 2007 17:16 schreef CherryLips het volgende:
"stoempen
stoem·pen
onovergank. werkw.; stoempte; h. gestoempt
1
·
louter op kracht fietsen, vooral bij een bergbeklimming".
'ook' ?quote:Op zondag 30 september 2007 17:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dit vind ik ook iets teveel detail.
Ik vind 'op kot gaan' nog altijd het vreemdst.quote:Op zondag 30 september 2007 17:18 schreef Anthraxx het volgende:
Belgen zijn dus gewoon een beetje wereldvreemd/vreemd/gestoord aan de gebruikte woorden te zien.
Zie een post van Sara ergens in dit topic.quote:
Je moet niet alles geloven wat je leest...quote:Op zondag 30 september 2007 17:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dit vind ik ook iets teveel detail.
Je lijkt sararaats wel.quote:Op zondag 30 september 2007 17:14 schreef Hime het volgende:
[..]
Hij is ook zo lief en leuk en geweldig![]()
![]()
Ga het even herhalen als je het teveel informatie vond/vind.quote:Op zondag 30 september 2007 17:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, in navolging van Sara. Die zei dat ze een klein, nauw, geslachtsdeel had.
Wat precies?quote:Op zondag 30 september 2007 17:20 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ga het even herhalen als je het teveel informatie vond/vind.
Ik wil graag het schokeffect delen.quote:Op zondag 30 september 2007 17:20 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ga het even herhalen als je het teveel informatie vond/vind.
Lesje Haags:quote:Op zondag 30 september 2007 17:20 schreef sararaats het volgende:
lesje Antwaarps:
In tegenstelling tot m.b.v. EPO?quote:Op zondag 30 september 2007 17:16 schreef CherryLips het volgende:
"stoempen
stoem·pen
onovergank. werkw.; stoempte; h. gestoempt
1
·
louter op kracht fietsen, vooral bij een bergbeklimming".
Ik wil het nog wel een keer quoten en herhalen, maar dan wordt Plato boos op me.quote:
Alsjeblieft... Hime d'r oog...quote:Op zondag 30 september 2007 17:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik wil graag het schokeffect delen.
Plato is lief... die wordt niet boos...quote:Op zondag 30 september 2007 17:22 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik wil het nog wel een keer quoten en herhalen, maar dan wordt Plato boos op me.
Jaloers dawg?quote:Op zondag 30 september 2007 17:20 schreef dawg het volgende:
Je lijkt sararaats wel.
Doe maar, de schade is toch al aangericht.quote:Op zondag 30 september 2007 17:22 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik wil het nog wel een keer quoten en herhalen, maar dan wordt Plato boos op me.
Ik wel... van AirwiN dan hequote:Op zondag 30 september 2007 17:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
"Alle hagenezen houden graag van een klap op hun reet"?
quote:Op zondag 30 september 2007 17:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsjeblieft... Hime d'r oog...
[afbeelding]
Het zou wel een briljante kloon zijn.quote:
Hey Plato, kom je eigenlijk ook 27 oktober?quote:Op zondag 30 september 2007 17:23 schreef AirwiN het volgende:
Plato is lief... die wordt niet boos...
Nu is het niet leuk meer.quote:Op zondag 30 september 2007 17:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Doe maar, de schade is toch al aangericht.
Aangezien het een openbaar aangekondigde meet is in principe niet.quote:Op zondag 30 september 2007 17:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey Plato, kom je eigenlijk ook 27 oktober?
Trapje? Oh, waar je op moest gaan staan om mijn opmerking in te kunnen koppen?quote:Op zondag 30 september 2007 17:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Jaloers dawg?![]()
dat er op dit moment geen vrouw in je leven is die zo over jou denkt
*zet het trapje alvast klaar*
Ín Den haag wordt spanking gewaardeerd.'quote:Op zondag 30 september 2007 17:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
"Alle hagenezen houden graag van een klap op hun reet"?
Bij dit plaatje moet ik aan Sandstorm denkenquote:Op zondag 30 september 2007 17:24 schreef Anthraxx het volgende:
Die is beter als cursus Haags:
[afbeelding]
Nee.quote:Op zondag 30 september 2007 17:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey Plato, kom je eigenlijk ook 27 oktober?
in principe of uit principe?quote:Op zondag 30 september 2007 17:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Aangezien het een openbaar aangekondigde meet is in principe niet.
Ga je me nu al; dingen verbieden?quote:
Dat zeggen alle kloons.quote:Op zondag 30 september 2007 17:26 schreef sararaats het volgende:
ik ben geen kloon
Ok, dan merk ik vanzelf wel in hoeverre 'in principe' je zin gaan bevestigen/ontkrachten.quote:Op zondag 30 september 2007 17:25 schreef Plato1980 het volgende:
Aangezien het een openbaar aangekondigde meet is in principe niet.
Reageer eens inhoudelijk dawg.quote:Op zondag 30 september 2007 17:25 schreef dawg het volgende:
Trapje? Oh, waar je op moest gaan staan om mijn opmerking in te kunnen koppen?
Nee, ik ken je gewoon te goed. Openbare meet met teveel mensen.quote:Op zondag 30 september 2007 17:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ga je me nu al; dingen verbieden?![]()
Ieuw, mensen.quote:Op zondag 30 september 2007 17:28 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nee, ik ken je gewoon te goed. Openbare meet met teveel mensen.W
Precies. Bah.quote:
ik vind het wel kei-flauw.quote:Op zondag 30 september 2007 17:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Uit principe in principe niet.
Ja, eigenlijk wel.quote:Op zondag 30 september 2007 17:30 schreef TwistedDarling het volgende:
Trouwens, Qtie. Hoe zit het met dat andere de 27e, gaat dat niet door?
Ja, niks voor mij inderdaad.quote:Op zondag 30 september 2007 17:28 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nee, ik ken je gewoon te goed. Openbare meet met teveel mensen.
Waarom, dat is toch zijn keuze?quote:
mag ik het nog wel flauw vinden.quote:Op zondag 30 september 2007 17:31 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Waarom, dat is toch zijn keuze?
Met deze PI wel, die andere was wat minder.quote:Op zondag 30 september 2007 17:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
mag ik het nog wel flauw vinden.
Dat mag, maar ik heb niet de behoefte om mijn gezicht op openbare meets, met grote kans op foto's op FOK na afloop, te laten zien.quote:Op zondag 30 september 2007 17:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
mag ik het nog wel flauw vinden.
daarom gebruik ik bijna nooit PI's, dat gaat altijd fout bij mijquote:Op zondag 30 september 2007 17:32 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Met deze PI wel, die andere was wat minder.
het wordt geen enorme ONZ-meet waarbij mensen de godganse tijd lopen te filmen.quote:Op zondag 30 september 2007 17:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat mag, maar ik heb niet de behoefte om mijn gezicht op openbare meets, met grote kans op foto's op FOK na afloop, te laten zien.
Vandaar dat die standaard PI voor jou zo'n goede is!quote:Op zondag 30 september 2007 17:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
daarom gebruik ik bijna nooit PI's, dat gaat altijd fout bij mij.
Oh, dan kom ik ook niet.quote:Op zondag 30 september 2007 17:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het wordt geen ONZ-meet waarbij mensen de godganse tijd lopen te filmen.
toch? mensen?
als ie te huur is in november/december?quote:Op zondag 30 september 2007 17:35 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Vandaar dat die standaard PI voor jou zo'n goede is!
Wanneer gaan we die vrouwenavond met POtC doen?
quote:
Als jullie het nu niet hier hadden aangekondigd maar het via PM geregeld hadden was het een ander verhaal geweest.quote:Op zondag 30 september 2007 17:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het wordt geen enorme ONZ-meet waarbij mensen de godganse tijd lopen te filmen.
toch? mensen?
Lijkt mij niet eigenlijk. Anders kwam ik wel op een ONZ-meet met als kans dat je in bed eindigt bij Heatwave of Knut.quote:Op zondag 30 september 2007 17:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het wordt geen enorme ONZ-meet waarbij mensen de godganse tijd lopen te filmen.
toch? mensen?
Oké. November.quote:Op zondag 30 september 2007 17:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
als ie te huur is in november/december?.
Gisteren had ik eigen gemaakte shoarmaschotelquote:Op zondag 30 september 2007 17:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat hadden wij gisteren. Erg smakelijk.
dat kan altijd nog, alleen datum en misschien lokatie veranderen.quote:Op zondag 30 september 2007 17:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als jullie het nu niet hier hadden aangekondigd maar het via PM geregeld hadden was het een ander verhaal geweest.
Dan wil ik het overwegen.quote:Op zondag 30 september 2007 17:38 schreef TwistedDarling het volgende:
Wellicht dat als er wordt geschoven met datum oid dat het vanaf nu via de PM kan?
Ik en mijn goede ideeën.quote:
quote:Op zondag 30 september 2007 17:41 schreef Anthraxx het volgende:
Zelfs de downtime heeft vertraging. Typisch Fok!
quote:Op zondag 30 september 2007 17:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat kan altijd nog, alleen datum en misschien lokatie veranderen.
ik ben ook alleen op Q's verjaardag en op een ONZ-meet geweest, die tweede omdat ik toch in Utrecht was, maar toen kende ik twee mensen. Ik ben er ook niet zo dol op, maar ik ben wel blij dat ik ben gegaan, anders had ik Q en M-M en TD nooit leren kennen.
ja ik ook, de hele dag alquote:Op zondag 30 september 2007 17:48 schreef TwistedDarling het volgende:
Die downtime mag zo wel komen, want ik ben me een partij aan het soggen.
De studie werd al op verwaarlozing gezet na het overlijden van m'n oom, maar ik wilde vandaag eigenlijk weer een beetje bijwerken. Voor morgen die begrafenis.quote:
Newbies door een bushokje schijten. Wat ben je toch grappigquote:
waar is je icon?quote:Op zondag 30 september 2007 18:11 schreef CherryLips het volgende:
leven we weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |