Je kent 'm?quote:
mag ik even ja?quote:Op zondag 30 september 2007 16:03 schreef JDude het volgende:
Je eigen naamtopic openen is zo 1999..
Onbewust je eigen naamtopic openen.quote:Op zondag 30 september 2007 16:03 schreef sararaats het volgende:
heb het niet bewust gedaan hoor, er moet voor alles een eerste keer zijn
EN NU KOM OP MET DIE BUIT (Lucky Luke)
Ik ook. Wat is je punt?quote:Op zondag 30 september 2007 16:04 schreef sararaats het volgende:
in 1999 zat ik hier nog niet. toen zat ik nog in de middelbare school
Volgens mij wel via jou.quote:
Ik ook! Wat een toeval. En ik ben nog 4 jaar jonger ook.quote:Op zondag 30 september 2007 16:05 schreef JDude het volgende:
Ik ook. Wat is je punt?
psychologiequote:
GMTA.quote:
toen deed ik voor het eerst eindexamenquote:Op zondag 30 september 2007 16:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
mag ik even ja?
in 1999 zat ik hier nog niet. toen zat ik nog in de middelbare school
Zou best wel eens kunnen... Zo fout... Heerlijk!quote:Op zondag 30 september 2007 16:05 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Volgens mij wel via jou.
Of een andere sc-held. Ik weet het niet meer.
Hehehe..quote:Op zondag 30 september 2007 16:06 schreef Anthraxx het volgende:
Deze TT houden we wel aan tot 2046.
doorposten!!!!quote:Op zondag 30 september 2007 16:07 schreef Kuukske het volgende:
Oh, over 55 minuten is het over met FOK.
Vaarwel iedereen.quote:Op zondag 30 september 2007 16:07 schreef Kuukske het volgende:
Oh, over 55 minuten is het over met FOK.
Ze ziet er een beetje bevroren uit.quote:
We hebben altijd die opvangbak nog.quote:
ik heb m'n 5de jaar twee keer gedaan. kutschool !quote:Op zondag 30 september 2007 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
toen deed ik voor het eerst eindexamen.
sf?quote:Op zondag 30 september 2007 16:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
We hebben altijd die opvangbak nog.
Is dat voor of na de prozac?quote:Op zondag 30 september 2007 16:07 schreef sararaats het volgende:
ik heb met m'n volle verstand dit topic geopend
die vind ik minder.quote:Op zondag 30 september 2007 16:08 schreef dawg het volgende:
En nog eentje om het af te leren.
[afbeelding]![]()
Ahhuh.quote:
Niet doorvertellen heh.quote:
het meisje pakte haar mantel.quote:Op zondag 30 september 2007 16:11 schreef TwistedDarling het volgende:
Tmeysken nam haren mantel
Ende si ghinc eenen ganck
Al totter linde groene
Daer si den dooden vant.
Ik kan wel een cursus Middelnederlands gebruiken.
That I figured. Maar ik denk dat ik tot in heden van dagen, jaren ook in katzwijm voor JD kan vallen. En welke vrouw van TV oid heeft dat bij jou?quote:Op zondag 30 september 2007 16:10 schreef Anthraxx het volgende:
Dit is echt niets nieuws.
Zover was ik zelf ook.quote:Op zondag 30 september 2007 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het meisje pakte haar mantel.
eeh....
Kijk uit Kuuks, er zit iemand achter JD aan.quote:Op zondag 30 september 2007 16:13 schreef MNR het volgende:
[..]
That I figured. Maar ik denk dat ik tot in heden van dagen, jaren ook in katzwijm voor JD kan vallen. En welke vrouw van TV oid heeft dat bij jou?![]()
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 30 september 2007 16:12 schreef TwistedDarling het volgende:
Niet doorvertellen heh.
Snel doen dan, een handjevol moet genoeg zijn.quote:Op zondag 30 september 2007 16:10 schreef sararaats het volgende:
[..]
wat denk je zelf? ik slik geen Prozac
Anna.quote:Op zondag 30 september 2007 16:13 schreef MNR het volgende:
[..]
That I figured. Maar ik denk dat ik tot in heden van dagen, jaren ook in katzwijm voor JD kan vallen. En welke vrouw van TV oid heeft dat bij jou?![]()
Nou jah mijn eerdere opmerkingen zijn verwijderd, ivm eventuele ..... (vul zelf maar in).quote:Op zondag 30 september 2007 16:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
er komen iig veel nieuwe mensen op de tt af.
Nou, niet voor lang. Mijn nagels zijn op toplengte.quote:Op zondag 30 september 2007 16:14 schreef TwistedDarling het volgende:
Kijk uit Kuuks, er zit iemand achter JD aan. [afbeelding]
Is Anna op TV?quote:Op zondag 30 september 2007 16:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Anna.
En vast wel andere vrouwen.
Niet alleen je schildpad. Wat denk je van ons? Waarom denk je dat wij nog steeds in R&P posten? Voor onze lol?quote:Op zondag 30 september 2007 16:15 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Nou jah mijn eerdere opmerkingen zijn verwijderd, ivm eventuele ..... (vul zelf maar in).
De eerste verliefdheidstopic van Sararaats zit nu nog gegraveerd in mijn bot.
Ze was (is) verliefd op Yvonne, daarbij kwamen naderhand ook onsmakelijke foto`s bij te pas, mijn schildpad zag het en heeft nu een trauma opgelopen.
Wie declareert mij nu de kosten voor de schildpaddenpsycholoog?
misschien weet henk westbroek nog iemand?quote:Op zondag 30 september 2007 16:15 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Nou jah mijn eerdere opmerkingen zijn verwijderd, ivm eventuele ..... (vul zelf maar in).
De eerste verliefdheidstopic van Sararaats zit nu nog gegraveerd in mijn bot.
Ze was (is) verliefd op Yvonne, daarbij kwamen naderhand ook onsmakelijke foto`s bij te pas, mijn schildpad zag het en heeft nu een trauma opgelopen.
Wie declareert mij nu de kosten voor de schildpaddenpsycholoog?
Orlando, ook de moeite waard. Toch vind ik hem een beetje te soft. Al moet ik zeggen dat hij in PotC3 een shot had, toen ik hem zag dacht ik... oe la-la!!! (de 2e van links doet t overigens niet meer)quote:Op zondag 30 september 2007 16:11 schreef CherryLips het volgende:
check de laatste drie links in m'n sig.
Ohja, dat was toen een hele rel op de radio. Hij had er eentje zonder papieren ofzo, toch?quote:Op zondag 30 september 2007 16:16 schreef CherryLips het volgende:
misschien weet henk westbroek nog iemand?
Vage shizzle eh.quote:Op zondag 30 september 2007 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ze ging naar de groene linden want daar ligt een lijk ofzo?.
quote:<Sigurd> a sprite is anything not static
<SRElysian> a sprite is a variable object
<SRElysian> be it 2d or 3d
<TorMuck> a sprite is a fucking soda
<TorMuck> you god damn geekass bastards
quote:Op zondag 30 september 2007 16:14 schreef TwistedDarling het volgende:
Kijk uit Kuuks, er zit iemand achter JD aan. [afbeelding]
Nou jah we hebben in ieder geval steun aan elkaar.quote:Op zondag 30 september 2007 16:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet alleen je schildpad. Wat denk je van ons? Waarom denk je dat wij nog steeds in R&P posten? Voor onze lol?.
ik heb PotC 3 nog niet eens gezien, niemand wilde meequote:Op zondag 30 september 2007 16:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Orlando, ook de moeite waard. Toch vind ik hem een beetje te soft. Al moet ik zeggen dat hij in PotC3 een shot had, toen ik hem zag dacht ik... oe la-la!!! (de 2e van links doet t overigens niet meer)
Tskquote:Op zondag 30 september 2007 16:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb PotC 3 nog niet eens gezien, niemand wilde mee.
en ik zal even een nieuw mooi plaatje voor in m'n sig zoeken.
Mwao.. kun je salsadansen?quote:Op zondag 30 september 2007 16:14 schreef JDude het volgende:
Gaat het nou weer over mij? [afbeelding]
Ach joh, er zijn wetenschappers over aan het bakkeleien, niet zo raar dat wij zoiets hebben van: whud?!quote:Op zondag 30 september 2007 16:19 schreef JDude het volgende:
Ik had duidelijk niet voor niets een 3 voor mijn mondelinge examen der Vaderlandsche Literatuur.
quote:
Ik en dansen is een hopeloze combinatie, ongeacht de muziekstijlquote:
Wat is er grappig?quote:Op zondag 30 september 2007 16:22 schreef sararaats het volgende:
haha erg grappig
quote:<Raize> can you guys see what I type?
<vecna> no, raize
<Raize> How do I set it up so you can see it?
Ik had wel meegewild, had er wat over gezegd!quote:Op zondag 30 september 2007 16:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
WTF!!! Wat voor vrouwen zijn jouw vriendinnen?!?!?!? Er is een scene dat JD 25x tegelijk in beeld is.. dat is echt mijn favo scenequote:Op zondag 30 september 2007 16:20 schreef CherryLips het volgende:
Het universum. En alles.quote:
hij is al vervangenquote:Op zondag 30 september 2007 16:25 schreef MNR het volgende:
[..]
WTF!!! Wat voor vrouwen zijn jouw vriendinnen?!?!?!? Er is een scene dat JD 25x tegelijk in beeld is.. dat is echt mijn favo scene![]()
En zoek maar eens een mooi plaatje ja
Tja Kuuks, dan mag je je nagels weer intrekkenquote:Op zondag 30 september 2007 16:23 schreef JDude het volgende:
Ik en dansen is een hopeloze combinatie, ongeacht de muziekstijl.
OMGz! Een filmster in ons midden. *gil*quote:
quote:Op zondag 30 september 2007 16:24 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik had wel meegewild, had er wat over gezegd!
Tuurlijk!quote:
De opmerking van Ant denk..quote:Op zondag 30 september 2007 16:23 schreef TwistedDarling het volgende:
Wat is er grappig?
Niet in mijn midden hoor, daar wil ik niets van hebben.quote:Op zondag 30 september 2007 16:26 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
OMGz! Een filmster in ons midden. *gil* [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |