3 moeten we dan eerst maar eens op dvd ritselen en samen kijken.quote:Op zondag 30 september 2007 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
.
dan weet ik dat voor deel 4.
quote:Op zondag 30 september 2007 16:30 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
3 moeten we dan eerst maar eens op dvd ritselen en samen kijken.
Met chocola. Enzo.
Ze bedoelt vast Paris. Hilton.quote:Op zondag 30 september 2007 16:29 schreef Anthraxx het volgende:
Pais? Wtf?
hu? welke? bij mij doet alles 't gewoonquote:Op zondag 30 september 2007 16:29 schreef MNR het volgende:
CL: --> "You do not have permission to access this document"
Je maakt het wel spannend he?
Je mag mij en cl wel wat meer credit geven hoor.quote:Op zondag 30 september 2007 16:30 schreef Anthraxx het volgende:
"Vrouwen avondjes".
Chocolade, Ben & Jerries, Breezers en Tissues.
OH NO, KIJK JD DE FILMSTER!!! *gil*quote:Op zondag 30 september 2007 16:32 schreef JDude het volgende:
M'n filmsterrenstatustopic, wat doen ze?
quote:Op zondag 30 september 2007 16:32 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Je mag mij en cl wel wat meer credit geven hoor.
De nieuwe, helemaal rechts. Staat dat ik geen rechten heb om op die pagina te komen en jij wel. Misschien iets met inloggen over het hoofd gezien? (ik weet t niet, maar heeft volgens mij iets met rechten te maken).quote:Op zondag 30 september 2007 16:31 schreef CherryLips het volgende:
hu? welke? bij mij doet alles 't gewoon.
Het rodelopergevoel is weer terug.quote:Op zondag 30 september 2007 16:33 schreef TwistedDarling het volgende:
OH NO, KIJK JD DE FILMSTER!!! *gil* [afbeelding]
Ik heb nog maar 1 keer B&J gehad trouwens. Bij/van Mokster.quote:Op zondag 30 september 2007 16:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
.
Over B&J gesproken, ik heb nog een pot in de vriezer staan.
Wie wilt mij aanraken? Ik heb zijn WC mogen bevuilen.quote:Op zondag 30 september 2007 16:33 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
gefixed.quote:Op zondag 30 september 2007 16:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hu? welke? bij mij doet alles 't gewoon.
* TwistedDarling zoekt hysterisch naar haar fototoestel.quote:Op zondag 30 september 2007 16:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Het rodelopergevoel is weer terug.
Het is heerlijk maar godsgruwelijk duur.quote:Op zondag 30 september 2007 16:33 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 keer B&J gehad trouwens. Bij/van Mokster.
ik heb ze zelf maar even geupload.quote:Op zondag 30 september 2007 16:33 schreef MNR het volgende:
[..]
De nieuwe, helemaal rechts. Staat dat ik geen rechten heb om op die pagina te komen en jij wel. Misschien iets met inloggen over het hoofd gezien? (ik weet t niet, maar heeft volgens mij iets met rechten te maken).
En ik neuk 'm.quote:Op zondag 30 september 2007 16:33 schreef TwistedDarling het volgende:
m'n zwager had eens met de postcodeloterij één pot per lot gewonnen. gelukkig speelde hij met 3 loten en mocht ik ze hebbenquote:Op zondag 30 september 2007 16:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is heerlijk maar godsgruwelijk duur.
Ga je schamen.quote:Op zondag 30 september 2007 16:33 schreef TwistedDarling het volgende:
Tja, je moet natuurlijk wel met je beide beentje op de vloer blijven staan he?quote:Op zondag 30 september 2007 16:32 schreef JDude het volgende:
M'n filmsterrenstatustopic, wat doen ze?
Met een tatoeerpen?quote:Op zondag 30 september 2007 16:35 schreef TwistedDarling het volgende:
JD, wil je je handtekening op m'n tiet zetten? Pleazzze.
TééDéé!quote:Op zondag 30 september 2007 16:35 schreef TwistedDarling het volgende:
JD, wil je je handtekening op m'n tiet zetten? Pleazzze.
Als hij dat wil.quote:Op zondag 30 september 2007 16:35 schreef Anthraxx het volgende:
Was jij niet de schoonmaakster van JD?
Ik heb geen geld voor B&J, dat kan ik ook niet helpen.quote:
Het was tof. Nu mogen de kudos wel weer naar dhr. Depp.quote:Op zondag 30 september 2007 16:36 schreef TwistedDarling het volgende:
Dat was het JD. Je few minutes of fame.
Af en toe jezelf trakteren.quote:Op zondag 30 september 2007 16:37 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik heb geen geld voor B&J, dat kan ik ook niet helpen.
Jawat?!quote:
Op je tiet. Dat laat je toch zeker op beide tieten plaatsen.quote:Op zondag 30 september 2007 16:37 schreef TwistedDarling het volgende:
Jawat?!
Graag gedaan though. Ik wilde ook wel eens weten hoe het is om een hysterisch pubermeisje te zijn.quote:Op zondag 30 september 2007 16:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Het was tof. Nu mogen de kudos wel weer naar dhr. Depp.
Ik nog nooit.quote:Op zondag 30 september 2007 16:33 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik wil jouw handtekening op de andere.quote:Op zondag 30 september 2007 16:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Op je tiet. Dat laat je toch zeker op beide tieten plaatsen.
Mrs. MNR Depp, klinkt best aardig, al zeg ik het zelfquote:Op zondag 30 september 2007 16:37 schreef JDude het volgende:
Het was tof. Nu mogen de kudos wel weer naar dhr. Depp.
Ohquote:Op zondag 30 september 2007 16:39 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik wil jouw handtekening op de andere.
quote:Op zondag 30 september 2007 16:39 schreef Anthraxx het volgende:
Dus JDude mag gewoon aan andere tieten komen?
Progressief.
leuk hequote:Op zondag 30 september 2007 16:38 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Graag gedaan though. Ik wilde ook wel eens weten hoe het is om een hysterisch pubermeisje te zijn.
Mrs. JDude ook.quote:Op zondag 30 september 2007 16:39 schreef MNR het volgende:
Mrs. MNR Depp, klinkt best aardig, al zeg ik het zelf![]()
Moet je eens voor zorgen.quote:
Mwah, het past niet echt bij me.quote:
En heeftie 2 prachtige koters.quote:Op zondag 30 september 2007 16:41 schreef Anthraxx het volgende:
Helaas is hij al jaren getrouwd met Vanessa Paradis.
Maar wel lekker.quote:Op zondag 30 september 2007 16:42 schreef Anthraxx het volgende:
McFlurry is gewoon een goedkope Swirl imitatie.
Ik ben ook niet echt een liefhebber van ijs en aanverwante zaken en dat verklaart meteen waarom ik het nog nooit gekocht heb.quote:Op zondag 30 september 2007 16:40 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Moet je eens voor zorgen.
Het was heel lekker en ik houd niet erg van ijs en dat soort dingen.
Het uitpoepen iets minder.quote:Op zondag 30 september 2007 16:43 schreef Anthraxx het volgende:
Het verwekken daarentegen is wel leuk.
ze verkopen tegenwoordig ook swirls bij veel jaminsquote:Op zondag 30 september 2007 16:42 schreef Anthraxx het volgende:
McFlurry is gewoon een goedkope Swirl imitatie.
quote:
Die heb je serieus op YouTube??quote:Op zondag 30 september 2007 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
moet je voor de lol eens birthing videos opzoeken op youtube.
![]()
Lieve schat... het is prima dat je hier meepraat, maar we hoeven echt geen details te hebben.quote:Op zondag 30 september 2007 16:45 schreef sararaats het volgende:
gelukkig heb ik nog geen kinderen gebaard.
m'n opening is redelijk klein
No thanks. Ik moet ooit nog baren.quote:Op zondag 30 september 2007 16:44 schreef CherryLips het volgende:
![]()
quote:Op zondag 30 september 2007 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 30 september 2007 16:44 schreef Anthraxx het volgende:
Ede is echt geen schubbekutteveen.
Het is Q's bedevaartsoort.
ja echt, in volle glorie hoorquote:Op zondag 30 september 2007 16:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die heb je serieus op YouTube??
Hou over dit soort dingen je bek dicht wil je.quote:Op zondag 30 september 2007 16:45 schreef sararaats het volgende:
gelukkig heb ik nog geen kinderen gebaard.
m'n opening is redelijk klein
Gelukkig verschillen smakenquote:Op zondag 30 september 2007 16:40 schreef sararaats het volgende:
vind Johnny Depp maar ne lelijke ze
Wat ziekquote:Op zondag 30 september 2007 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja echt, in volle glorie hoor.
noem je me nu schat?quote:Op zondag 30 september 2007 16:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Lieve schat... het is prima dat je hier meepraat, maar we hoeven echt geen details te hebben.
quote:Op zondag 30 september 2007 16:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hou over dit soort dingen je bek dicht wil je.
heb het al aangepastquote:Op zondag 30 september 2007 16:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hehe..quote:Op zondag 30 september 2007 16:40 schreef Kuukske het volgende:
Mrs. JDude ook.
Denk ook niet dat hij relatiemateriaal voor mij zou zijn. Wat is zijn sterrenbeeldquote:Op zondag 30 september 2007 16:41 schreef Anthraxx het volgende:
Helaas is hij al jaren getrouwd met Vanessa Paradis. Of een relatie. In ieder geval maak je geen kans
je moet er toch niet aan denken dat je daar ligt dood te gaan van de pijn en je man steeds een camera in je flamoesje duwt?quote:
en hij is echt kei-oud.quote:Op zondag 30 september 2007 16:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe..![]()
[..]
Denk ook niet dat hij relatiemateriaal voor mij zou zijn. Wat is zijn sterrenbeeld
*gaat ff checken*
Ik moet er sowieso niet aan denken om een kind te baren. De pijn alleen al. Volgens mij kunnen vrouwen gewoon veel meer hebben wat dat betreftquote:Op zondag 30 september 2007 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je moet er toch niet aan denken dat je daar ligt dood te gaan van de pijn en je man steeds een camera in je flamoesje duwt?
wtf is stoemp?quote:Op zondag 30 september 2007 16:50 schreef sararaats het volgende:
iemand wat stoemp?
"Nu even lachen schat".quote:Op zondag 30 september 2007 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je moet er toch niet aan denken dat je daar ligt dood te gaan van de pijn en je man steeds een camera in je flamoesje duwt?
Een camera? Zeg, we proberen net die andere voorwerpen een beetje buiten het gesprek te houdenquote:Op zondag 30 september 2007 16:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb liever dat 'ie mijn hand vasthoud. Dan kan ik die fijnknijpen. En deelt hij mee in de pijn.quote:Op zondag 30 september 2007 16:49 schreef CherryLips het volgende:
Als je nou ook geen gebak liefhebber bent dan wil ik met je trouwen.quote:Op zondag 30 september 2007 16:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt een liefhebber van ijs en aanverwante zaken en dat verklaart meteen waarom ik het nog nooit gekocht heb.
Ik kwam even kijken of het hier inderdaad pais en vree was, maar ik zie het alweer...quote:Op zondag 30 september 2007 16:47 schreef Plato1980 het volgende:
volgens mij doet 't gewoon zo veel pijn dat je een black out krijgt en het vergeet. anders zouden er nog meer gezinnen van 6 kinderen komen.quote:Op zondag 30 september 2007 16:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik moet er sowieso niet aan denken om een kind te baren. De pijn alleen al. Volgens mij kunnen vrouwen gewoon veel meer hebben wat dat betreft.
16 november. Mooie datum wel.quote:Op zondag 30 september 2007 16:51 schreef MNR het volgende:
AHHH!!!!!! JD is op dezelfde dag als mijn ex jarig!! Dit is echt wel even een minpunt.....
Begin 40... mwaoh... als die ogen mij aan zouden kijken, denk ik niet dat ik daar nog bij stil zou staan. Lekker doordringend, intens... *sighs*quote:Op zondag 30 september 2007 16:50 schreef CherryLips het volgende:
en hij is echt kei-oud.
Ik lust het wel, maar ik zal het zelf niet snel kopen. Is een beetje dubbel dus.quote:Op zondag 30 september 2007 16:51 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Als je nou ook geen gebak liefhebber bent dan wil ik met je trouwen.
ik zag ook een stukje van een filmpje van iemand die zich dus niet had geschorenquote:Op zondag 30 september 2007 16:52 schreef Anthraxx het volgende:
*proest*![]()
.
Ik ken dus serieus iemand (ooit vakantiewerk bij gedaan) die toen zijn vrouw ging bevallen al met vier batterypacks aan kwam zetten om het op te nemen. Dus vrouw ligt zijn huid vol te schelden en hij staat met een Sony camera op statief in te zoomen op haar bever..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |