quote:
quote:Op zondag 30 september 2007 21:25 schreef PeRi het volgende:
Kon me mateloos aan haar irriteren.
My thoughts exactly.quote:
Aan haar presentatie'talent' of aan haar kleding?quote:Op zondag 30 september 2007 21:25 schreef PeRi het volgende:
Martijn is wel tof. Hoop dat Wendy een stuk sympathieker en improviserender op het podium kan staan dan vorig jaar, dat was echt bagger. Kon me mateloos aan haar irriteren.
Chantal was backstage vooral tof.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 01:26 schreef sbientje het volgende:
waarom is chantal er niet bijik wil chantal terug!!! ik wil chantal als solo presentatrice. Ik wil chantahallll!!!
* sbientje jengelt
quote:Op maandag 5 november 2007 12:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Wendy bij iets waar ze zelf mag praten in plaats van autocue is tof [afbeelding].
Martijn maakt veel goed jaquote:Op maandag 5 november 2007 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar nu in de mix met Martijn. Gelukkig.
Zal wel een lat-relatie zijn.quote:Op zondag 23 december 2007 08:56 schreef oYo het volgende:
Wendy mag inderdaad wat meer gaan eten... welke boyfriend ragt haar zo af de laatste tijd?
Het leek Martha Stewart wel, zo truttig! En dan dat Gospel geneuzel: "Jahaaaa, de King, de heer enzo! "quote:Op zondag 23 december 2007 09:52 schreef Leigh het volgende:
Zag haar gisteren en het was de eerste keer dat ik dacht: Wen, doe wat aan je haar.
Het leek wel een pruik, zo strak als het gestyled was.
Helemaal gospel!quote:Op zondag 23 december 2007 12:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Het leek Martha Stewart wel, zo truttig! En dan dat Gospel geneuzel: "Jahaaaa, de King, de heer enzo! ".
ik zat gisteren nog wat oude x-factor filmpjes terug te kijken, toen viel me dat ok emteen weer op.. en ze kijkt er ook altijd zo muizerig bij.. *ril* nee ik vind wendy niet leuk livequote:Op zondag 23 december 2007 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het vervelend als Wendy met haar schelle stemmetje die namen zo lang uitrekt met de aankondiging.
W: Het is gospel toch?quote:Op zondag 23 december 2007 13:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wendy is sowieso vervelend.
Inderdaad, bij X-factor ergerde ik me nog weleens aan Wendy, maar Martijn maakt dat wel goed.quote:Op zondag 23 december 2007 14:05 schreef alwaysthebest het volgende:
Wendy valt nu de audities af zijn gelopen helemaal weg naast Martijn. Martijn is hilarisch.
Martijn is die jongen die wat woorden achter elkaar zet en dan doet alsof dat een kloppende zin is?quote:Op maandag 31 december 2007 10:29 schreef Mirri het volgende:
Ik ben blij dat Martijn erbij is,
Nee, ik ben hem - zeker na vanavond - ook zat geworden. Maar het viel me eerst gewoon niet op vanwege Wendy.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:37 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Martijn is die jongen die wat woorden achter elkaar zet en dan doet alsof dat een kloppende zin is?
Dat een zogenaamd professionele presentator dingen als "nog 30 seconden, we tellen de minuten af" kan zeggen zonder zich te schamen.
Dat was gewoon puur toeval, dat ding deed het toevallig een paar keer niet toen Martijn bij een kandidaat stond, dat kun je Wendy niet verwijtenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:50 schreef Kidney_Bean het volgende:
Elke keer als er iets te improviseren viel (bijv. dat die schuifpui/loopbrug/ding niet uitging) moest Martijn het opvangen.
Het mag wel wat kosten, maar ze geven al dat geld uit aan DJ's die even een intro'tje komen draaien, 198379876 tv-schermpjes in het decor en baggerstylisten.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:51 schreef ThE_ED het volgende:
Vraag me werkelijk waar af waar ze zo'n slecht presentatieduo vandaan hebben gehaald.
En het lijkt wel of het bij de EO wordt uitgezonden zeg, wordt steeds erger.
Mag blijkbaar allemaal niks meer kosten, die show.
Wendy spontaan? Ze is echt zo nep als maar zijn kan.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:33 schreef TvL het volgende:
Wendy's haar was net een afgezakte kabouter muts. Wel ergerde ook ik mij dood aan het gewauwel van Martijn... Bij Wendy kwam het tenminste nog redelijk spontaan over...
anders ik welquote:Op zondag 6 januari 2008 13:39 schreef sbientje het volgende:
maar ik wil gewoon chantal terug!
quote:Op zondag 13 januari 2008 18:38 schreef Zhenar het volgende:
Zit ik Idols te kijken met mijn vader, roept hij opeens uit het niets (wanneer Martijn in beeld komt) tegen het scherm: "Je moet niet zoveel eten! Met je dikke kop!Jij vervelende dwerg!"
Ik moest best wel lachen
WTFquote:Op zondag 13 januari 2008 18:38 schreef Zhenar het volgende:
Zit ik Idols te kijken met mijn vader, roept hij opeens uit het niets (wanneer Martijn in beeld komt) tegen het scherm: "Je moet niet zoveel eten! Met je dikke kop!Jij vervelende dwerg!"
Ik moest best wel lachen
Tijdens de show wel, maar ik blijf me aan haar ergeren bij de uitslag. Die manier waarop ze die kaartjes leest vind ik heel irritantquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:34 schreef BVO het volgende:
Ik vond Wendy veel beter te pruimen vandaag.
Ik vind het gewoon irritant dat zij even dun is als de kaartjes die ze vasthoudtquote:Op zondag 13 januari 2008 21:25 schreef Fir3fly het volgende:
Tijdens de show wel, maar ik blijf me aan haar ergeren bij de uitslag. Die manier waarop ze die kaartjes leest vind ik heel irritant.
Ga gauw je mond spoelen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:48 schreef Jerney_Kaagman het volgende:
Reinout was wel beter dan Martijn
100% eensquote:Op zondag 13 januari 2008 21:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tijdens de show wel, maar ik blijf me aan haar ergeren bij de uitslag. Die manier waarop ze die kaartjes leest vind ik heel irritant.
tooske, die schreeuwde toch altijd, had volgens mij nooit een microfoon nodigquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:48 schreef Jerney_Kaagman het volgende:
Oh ja Tooske!
Reinout was wel beter dan Martijn
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:16 schreef robert2006 het volgende:
[..]
tooske, die schreeuwde toch altijd, had volgens mij nooit een microfoon nodig
Jaquote:Op zondag 13 januari 2008 19:51 schreef BVO het volgende:
Whehehehe! Is je vader net zo'n simpele ziel als jij?
Die vindt hij wel tof geloof ikquote:Op zondag 13 januari 2008 21:18 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
WTF
Wat zei hij over Wendy Spillebeen?
Als je nou gelijk had gereageerd, dan had ik nu wat leuks gezegd. Maar nu zit ik niet meer in de Z's-vage-pa-vibequote:
Wel jammerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:40 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Als je nou gelijk had gereageerd, dan had ik nu wat leuks gezegd. Maar nu zit ik niet meer in de Z's-vage-pa-vibe
Tja, je kunt een plank vanalles aan laten trekken, Gucci, Versace, maar het blijft gewoon een plank.quote:
Ja vooral van Shalene en Nikiiiiiiiiiii (als ze die naam uitspreekt word ik ongeveer doof!).quote:Op zondag 17 februari 2008 00:04 schreef Kidney_Bean het volgende:
Volgensmij liep Wendy gewoon op hakjes hoor...en spotte ik daar nou een buikje op dat hele ranke lijfje met spillearmpjes en -beentjes?
Ik verdenk ze er nog van dat ze het opvullen!!
of ze begint al zo'n lijfje te krijgen van die uitgehongerde kinderen in Afrika met zo'n opgezette buik, kan natuurlijk ook...
![]()
Maar goed, we hebben weer genoooooooooooooooten... jullie ook zo genoooooooooooooooten?
Oh dat is niets nieuws.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
Wendy ziet er beroerd uit. Anorexia?
Ze gaat zichtbaar per week achteruit. Het is maar net wat je gezond noemt.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:52 schreef Marble het volgende:
Het is toch wel erg gesteld met een volk als een normaal, gezond lichaam als dat van Wendy als ongewenst wordt beschouwd en het lichaamsbeeld van Nathalie als het ideaal. De omgekeerde wereld.
Wat een gelul zeg. Ze is gewoon meisjesachtig slank en heeft zelfs iets van een klein buikje en ziet er prima gezond uit.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ze gaat zichtbaar per week achteruit. Het is maar net wat je gezond noemt.
Jij hebt ze blijkbaar liever knokig. Wil niet zeggen dat dat normaal of ideaal is.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:52 schreef Marble het volgende:
Het is toch wel erg gesteld met een volk als een normaal, gezond lichaam als dat van Wendy als ongewenst wordt beschouwd en het lichaamsbeeld van Nathalie als het ideaal. De omgekeerde wereld.
Zo'n buikje heet een hongeroedeem. Ze heeft zelfs botten boven haar borsten, dat is echt niet goed. (ik heb het niet over haar sleutelbeenderen, maar wat daar onder zit)quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:17 schreef Troubles. het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg. Ze is gewoon meisjesachtig slank en heeft zelfs iets van een klein buikje en ziet er prima gezond uit.
Kom jij weleens op straat?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:52 schreef Marble het volgende:
Nee, eigenlijk niet. Gezond is het zeker niet. Ze kan zich zo omtoveren tot Amy Winehouse btw. Oh wacht, die vind jij er ook gezond uit zienquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:32 schreef Marble het volgende:
Dus we zijn het er in feite allemaal over eens dat Wendy mooi slank en gezond is..
Hongeroedeem, is het werkelijk?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:27 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Zo'n buikje heet een hongeroedeem. Ze heeft zelfs botten boven haar borsten, dat is echt niet goed. (ik heb het niet over haar sleutelbeenderen, maar wat daar onder zit)
Wie?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Gezond is het zeker niet. Ze kan zich zo omtoveren tot Amy Winehouse btw. Oh wacht, die vind jij er ook gezond uit zien
Ik vind anders dat Wendy haar buikje wel wat in de gaten mag houden heur.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:32 schreef Marble het volgende:
Dus we zijn het er in feite allemaal over eens dat Wendy mooi slank en gezond is..
Moet ze ff wat situpjes doen?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:40 schreef Troubles. het volgende:
[..]
Ik vind anders dat Wendy haar buikje wel wat in de gaten mag houden heur.
Ja, vink wel. Zo'n jong meisjesachtig rank figuurtje en dan in die japonnetjes toch een pensje hebben. Beetje jammer wel.quote:
Fysiek fit zijn is wat anders dan graatmager zijn met een buikje. Zou ze zwanger zijn?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:39 schreef Troubles. het volgende:
[..]
Hongeroedeem, is het werkelijk?![]()
Dan heb ik kennelijk in zomer ook hongeroedeem.. Ik fiets dan zo'n 34 km per werkdag en val dan de paar winterkilo'tjes op mijn buik ook spontaan af.
De huisarts zegt dat ik fysiek fit ben maar bijzonder fijn dat ik jou nu op internet tref om me wat hongeroedeem aan te lullen.!
Anorexia is toch contrabevorderlijk voor de vruchtbaarheid?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fysiek fit zijn is wat anders dan graatmager zijn met een buikje. Zou ze zwanger zijn?
Nee, dat is de pil.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:47 schreef Marble het volgende:
[..]
Anorexia is toch contrabevorderlijk voor de vruchtbaarheid?
Welnee joh, Wendy is gewoon Hollands welvaren.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fysiek fit zijn is wat anders dan graatmager zijn met een buikje. Zou ze zwanger zijn?
Heb jij ook zo genoten?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:49 schreef Troubles. het volgende:
[..]
Welnee joh, Wendy is gewoon Hollands welvaren.
Anorexia ook hoor. Volgens de DSM-4 is een van de criteria van anorexia:quote:
quote:het uitblijven van minimaal drie opeenvolgende menstruele cycli.
Oh minimaal 3, dus het zou kunnen zijn dat ze bij een vierde bingo had.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:50 schreef Marble het volgende:
[..]
Anorexia ook hoor. Volgens de DSM-4 is een van de criteria van anorexia:
[..]
Van Martain?quote:
Of het is een adoptiebaby.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh minimaal 3, dus het zou kunnen zijn dat ze bij een vierde bingo had.
medisch is alles mogelijkquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:51 schreef Marble het volgende:
[..]
Of het is een adoptiebaby.
Die ze wel graag zelf wilde baren?
of een ethiopier?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:53 schreef Marble het volgende:
Maar wie is dan de vader? Martain?
Die wilde geen moeilaike standjes.quote:
Schat, zie jij Wendy 34 kilometer per dag fietsen? Dat redt ze écht niet. Het is niet alleen dat ze mager is, gewicht zegt weinig, er zijn zat magere mensen die kerngezond zijn - waarschijnlijk ben jij er daar één van. Maar zij ziet gewoon grauw en moe, alsof ze zo om kan vallen. Als ik haar zie, wil ik haar wat te eten geven.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:39 schreef Troubles. het volgende:
[..]
Hongeroedeem, is het werkelijk?![]()
Dan heb ik kennelijk in zomer ook hongeroedeem.. Ik fiets dan zo'n 34 km per werkdag en val dan de paar winterkilo'tjes op mijn buik ook spontaan af.
De huisarts zegt dat ik fysiek fit ben maar bijzonder fijn dat ik jou nu op internet tref om me wat hongeroedeem aan te lullen.!
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:46 schreef cowgirly het volgende:
Zelden zo'n walgelijke jurk gezien! En dat samen met een ontplofte cavia op haar hoofd en het kunstwerk van een blinde visagist hebben we vanavond wel een heel onsmakelijke presentatrice om naar te kijken.....
Daar moet ik je wel gelijk in geven. Ze is wel vooruit gegaan.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Alle gekheid op een stokje, maar Wendy doet het nu wel een stuk beter dan tijdens X-Factor.
ja hoor! dan vervang je de ene kneuzin door de andere!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 02:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wendy vervangen door Renate Verbaan. Zeg ik al langer.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:28 schreef sbientje het volgende:
ja hoor! dan vervang je de ene kneuzin door de andere!
annikoquote:
Bij PC was ze best goed, alleen veel te koel, afstandelijk. Niet direct iets wat ik met Idols associeer.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |