quote:
quote:Op zondag 30 september 2007 21:25 schreef PeRi het volgende:
Kon me mateloos aan haar irriteren.
My thoughts exactly.quote:
Aan haar presentatie'talent' of aan haar kleding?quote:Op zondag 30 september 2007 21:25 schreef PeRi het volgende:
Martijn is wel tof. Hoop dat Wendy een stuk sympathieker en improviserender op het podium kan staan dan vorig jaar, dat was echt bagger. Kon me mateloos aan haar irriteren.
Chantal was backstage vooral tof.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 01:26 schreef sbientje het volgende:
waarom is chantal er niet bijik wil chantal terug!!! ik wil chantal als solo presentatrice. Ik wil chantahallll!!!
* sbientje jengelt
quote:Op maandag 5 november 2007 12:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Wendy bij iets waar ze zelf mag praten in plaats van autocue is tof [afbeelding].
Martijn maakt veel goed jaquote:Op maandag 5 november 2007 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar nu in de mix met Martijn. Gelukkig.
Zal wel een lat-relatie zijn.quote:Op zondag 23 december 2007 08:56 schreef oYo het volgende:
Wendy mag inderdaad wat meer gaan eten... welke boyfriend ragt haar zo af de laatste tijd?
Het leek Martha Stewart wel, zo truttig! En dan dat Gospel geneuzel: "Jahaaaa, de King, de heer enzo! "quote:Op zondag 23 december 2007 09:52 schreef Leigh het volgende:
Zag haar gisteren en het was de eerste keer dat ik dacht: Wen, doe wat aan je haar.
Het leek wel een pruik, zo strak als het gestyled was.
Helemaal gospel!quote:Op zondag 23 december 2007 12:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Het leek Martha Stewart wel, zo truttig! En dan dat Gospel geneuzel: "Jahaaaa, de King, de heer enzo! ".
ik zat gisteren nog wat oude x-factor filmpjes terug te kijken, toen viel me dat ok emteen weer op.. en ze kijkt er ook altijd zo muizerig bij.. *ril* nee ik vind wendy niet leuk livequote:Op zondag 23 december 2007 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het vervelend als Wendy met haar schelle stemmetje die namen zo lang uitrekt met de aankondiging.
W: Het is gospel toch?quote:Op zondag 23 december 2007 13:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wendy is sowieso vervelend.
Inderdaad, bij X-factor ergerde ik me nog weleens aan Wendy, maar Martijn maakt dat wel goed.quote:Op zondag 23 december 2007 14:05 schreef alwaysthebest het volgende:
Wendy valt nu de audities af zijn gelopen helemaal weg naast Martijn. Martijn is hilarisch.
Martijn is die jongen die wat woorden achter elkaar zet en dan doet alsof dat een kloppende zin is?quote:Op maandag 31 december 2007 10:29 schreef Mirri het volgende:
Ik ben blij dat Martijn erbij is,
Nee, ik ben hem - zeker na vanavond - ook zat geworden. Maar het viel me eerst gewoon niet op vanwege Wendy.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:37 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Martijn is die jongen die wat woorden achter elkaar zet en dan doet alsof dat een kloppende zin is?
Dat een zogenaamd professionele presentator dingen als "nog 30 seconden, we tellen de minuten af" kan zeggen zonder zich te schamen.
Dat was gewoon puur toeval, dat ding deed het toevallig een paar keer niet toen Martijn bij een kandidaat stond, dat kun je Wendy niet verwijtenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:50 schreef Kidney_Bean het volgende:
Elke keer als er iets te improviseren viel (bijv. dat die schuifpui/loopbrug/ding niet uitging) moest Martijn het opvangen.
Het mag wel wat kosten, maar ze geven al dat geld uit aan DJ's die even een intro'tje komen draaien, 198379876 tv-schermpjes in het decor en baggerstylisten.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:51 schreef ThE_ED het volgende:
Vraag me werkelijk waar af waar ze zo'n slecht presentatieduo vandaan hebben gehaald.
En het lijkt wel of het bij de EO wordt uitgezonden zeg, wordt steeds erger.
Mag blijkbaar allemaal niks meer kosten, die show.
Wendy spontaan? Ze is echt zo nep als maar zijn kan.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:33 schreef TvL het volgende:
Wendy's haar was net een afgezakte kabouter muts. Wel ergerde ook ik mij dood aan het gewauwel van Martijn... Bij Wendy kwam het tenminste nog redelijk spontaan over...
anders ik welquote:Op zondag 6 januari 2008 13:39 schreef sbientje het volgende:
maar ik wil gewoon chantal terug!
quote:Op zondag 13 januari 2008 18:38 schreef Zhenar het volgende:
Zit ik Idols te kijken met mijn vader, roept hij opeens uit het niets (wanneer Martijn in beeld komt) tegen het scherm: "Je moet niet zoveel eten! Met je dikke kop!Jij vervelende dwerg!"
Ik moest best wel lachen
WTFquote:Op zondag 13 januari 2008 18:38 schreef Zhenar het volgende:
Zit ik Idols te kijken met mijn vader, roept hij opeens uit het niets (wanneer Martijn in beeld komt) tegen het scherm: "Je moet niet zoveel eten! Met je dikke kop!Jij vervelende dwerg!"
Ik moest best wel lachen
Tijdens de show wel, maar ik blijf me aan haar ergeren bij de uitslag. Die manier waarop ze die kaartjes leest vind ik heel irritantquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:34 schreef BVO het volgende:
Ik vond Wendy veel beter te pruimen vandaag.
Ik vind het gewoon irritant dat zij even dun is als de kaartjes die ze vasthoudtquote:Op zondag 13 januari 2008 21:25 schreef Fir3fly het volgende:
Tijdens de show wel, maar ik blijf me aan haar ergeren bij de uitslag. Die manier waarop ze die kaartjes leest vind ik heel irritant.
Ga gauw je mond spoelen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:48 schreef Jerney_Kaagman het volgende:
Reinout was wel beter dan Martijn
100% eensquote:Op zondag 13 januari 2008 21:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tijdens de show wel, maar ik blijf me aan haar ergeren bij de uitslag. Die manier waarop ze die kaartjes leest vind ik heel irritant.
tooske, die schreeuwde toch altijd, had volgens mij nooit een microfoon nodigquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:48 schreef Jerney_Kaagman het volgende:
Oh ja Tooske!
Reinout was wel beter dan Martijn
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:16 schreef robert2006 het volgende:
[..]
tooske, die schreeuwde toch altijd, had volgens mij nooit een microfoon nodig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |