Meer foto'squote:Op zondag 30 september 2007 14:27 schreef Worldbeater het volgende:
Wie heeft de motor met de laagste kilometerstand in de Fok! MC? [afbeelding]
# OPM geen km stand bekend![]()
# Makster " "![]()
# Snelwagen < 1000![]()
# Ikookhier > 2500![]()
# WB 101 kilometer!!![]()
Tjek me nieuwe Triumph!! [afbeelding]
[afbeelding]
Gegevens:
British Racing Green Trophy 1200 uit 1992.
![]()
Ben je nou echt zo simpelquote:Op zondag 30 september 2007 12:24 schreef Geerd het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met flitsauto's?
Net geflitst met 110 @ 60 noteren ze dan nog snel kenteken ofzo?
Of heb ik even viez mazzel?
quote:Op zondag 30 september 2007 14:27 schreef Worldbeater het volgende:
# Makster " "![]()
# Snelwagen < 1000![]()
# Ikookhier > 1000![]()
[afbeelding]
Gegevens:
![]()
^w^ithstupidquote:Op zondag 30 september 2007 17:15 schreef Cageon het volgende:
zo lekker stukje rond gereden met OPM.
Heb me goed vermaakt!
zullkequote:En koekblik sjonnies![]()
![]()
leipe shizzlequote:De TLR kan ook vliegen... sort of.
Spectaculair![]()
nicequote:Op zondag 30 september 2007 17:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
^w^ithstupid![]()
Esso @ Velp
[afbeelding]
[..]
zullkegassies blijf je houden, niet teveel aan storen
![]()
[..]
leipe shizzlebeiden ook voorwiel vd grond gekregen
![]()
rest vd pics on de wee![]()
Plaats er gelijk wat pics in van vandaagquote:
zoietsquote:Op zondag 30 september 2007 18:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
lullig als het niet gepland is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou verslagje proberen:
Start van de dag:
Wakker worden
De dag is al 12u onderweg en ik lig net goed en wel 5 uur in bed wanneer de wekker alweer gaat.
Opstaan maar om de mail te checken of OPM nog wou meeten om naar h'wijk te racen rijden.
"You've got mail". Mooi, tijd is bekend.
Nadat ik mij klaar had gemaakt om te kunnen vertrekken krijg ik door dat de meet niet geheel doorgaat![]()
Teleurgesteld hebben we besloten om toch maar te gaan rijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eenmaal de ketting gespannen te hebben en met goede moed naar de Esso te zijn gereden kwam ik aan bij de esso.
Waar OPM al aanwezig was en mij blijkbaar had horen aankomen![]()
![]()
Tijdens het wachten op Geerd (Die dus toch niet kwam) was er een vrouw in nood die OPM als een echte prins op t witte paard kwam redden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna maar even een fototje geschoten:
4 vs V2 met dijkjes als parcour.
Na het verkeer getrotseert te hebben op het Velperbroek circuit konden we een mooie afrit mee pikken welke ons op de weg zou brengen die naar het parcours van vandaag heeft geled.
huissen-nijmegen-dodewaard
Eenmaal aangekomen op de dijk ging het gas er aardig op en hebben we toch een aantal malen tegen de toegestane snelheids limiet gezeten, levens gevaarlijk met die schrikbarende snelheid over de dijk heen touren. (je mocht er 80, de TLR moest er aardig aan trekken) na een drie kwartier dijk rijden vonden we het wel een goed idee om even wat te drinken of te snacken.
In de buurt van ochten, dat is mooi daar zit een mac!
Nog eventjes door bikkelen over de dijk om richting ochten en de mac te rijden.
Wij maar rijden, maar geen mac te bekennen, OPM heeft niet zo'n denderende neus voor de mac en leidde ons de verkeerde kant op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdens onze zoektocht kwamen we een leuke locatie tegen om een fototje te schieten.
Toch nog even een fototje van de dikke billen mee pikken.
De snelweg op om richting ochten de mac op te zoeken.
Na enkele kilometers kwamen we een bekend teken tegen:
Met vreugde reden we het parkeer terrein op en zijn we even wat lekkers gaan halen.
Even snel een paar plaatjes geschoten als bewijs materiaal.
Het heeft gesmaakt
OPM Vond het nodig om mijn dikke kont tegen zijn mooie strakke billen te leggen als contrast.
Fijn ben jij![]()
Op de terug weg ging het gas er weer aardig op en mocht ik het voortouw nemen, met alle plezier OPM!
Op een bepaald punt kon ik lekker de bocht uit zetten en de motor heeft nog een kleine hellingshoek wanneer ik over een soepel hobbel rijd in de weg...
Niks aan de handSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus het liep goed af maar het had wel iets weg van The Isle of Man.
OPM Mocht dit schone spectakel bewonderen vanaf de eerste rang.
Kort daarna kwamen we weer een mooie foto locatie tegen waar we de motoren even stil hebben gezet.
Op het laatste stukje gingen we nog even zitten en een praatje maken bij de rijnbrug.
Waar we een nieuwe member van de Fok! MC hebben mogen verwelkomen.
Zijn naam is onbekend maar hij rijd een prachtige gazelle met zo'n 3 versnelling. Goed voor een top van toch wel rond de 30km/h.
Voor de foto heeft OPM hem gevraagd om dit moment ook gelijk maar even vast te leggen en de fiets naast de onze te parkeren.
Wat vallen we toch in het niet bij deze slanke fiets![]()
Tijdens de rit was het motto "alle bommen los"
Zo gezegd zo gedaan.
Als laatst een mooie foto van OPM van de V2
Dag afsluiting
Al met al een zeer geslaagde dag!
Lekker gereden en OPM houd het gas er flink op, daar is het tenslotte toch voor gemaakt![]()
4 in lijn of V2 - Wat maakt het uit, als je er maar plezier op hebt![]()
[ Bericht 17% gewijzigd door Cageon op 30-09-2007 19:08:27 ]Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
Avond.
Leuke meet pics!![]()
![]()
Owja!Ook erg leukquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:22 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Ja, mooi hoor
Alleen jammer < 1000cc![]()
![]()
![]()
Sowieso schrijf je zo.![]()
Snelwagen iets van 1800quote:Op zondag 30 september 2007 14:27 schreef Worldbeater het volgende:
# Makster " "![]()
# Snelwagen < 1000![]()
# Ikookhier > 1000![]()
[afbeelding]
Gegevens:
![]()
, ik rij wel een beetje door
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!![]()
tis geen tour buffel jij vlegelquote:Op zondag 30 september 2007 19:03 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Snelwagen iets van 1800, ik rij wel een beetje door
![]()
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: