quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:34 schreef worldpimber het volgende:
Hicham moest even naar de motorzaak om z'n band te laten fixen, die was lekIk snel zuignap en cam op het raam gezet om dit geweldige moment te vereeuwigen!
![]()
![]()
hicham_vertrek.avi![]()
Dit filmpje includes roze_hardloper.avi en vuilnis_wegbrengen.avi!
Hicham moest even naar de motorzaak om z'n band te laten fixen, die was lekIk snel zuignap en cam op het raam gezet om dit geweldige moment te vereeuwigen!
![]()
![]()
hicham_vertrek.avi![]()
![]()
![]()
hicham_vertrek.avi![]()
Picsquote:Op zaterdag 29 september 2007 16:01 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb een ander pakMQP, ziet er nog nice uit
Huh.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:52 schreef Geerd het volgende:
Toch ketting ingevet ondanks dat dat niet hoefde en draaid nu zeker 70% lichter.![]()
Net nieuw hey:Pquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:56 schreef -XX- het volgende:
[..]
Huh.![]()
Dus dan had het uiteraard wel gemoeten aangezien hij 70% lichter draait.![]()
Wat is het rustig hier op fok mc zeg..Allemaal aan het rijden zeker
![]()
![]()
( Euw...
)
Op die manier!!quote:
Dr zit toch altijd al van die smurrie opquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:53 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ook een nieuwe ketting heeft wat kettingvet nodig hoor
Zou best kunnen, dat weet ik nietquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:57 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Dr zit toch altijd al van die smurrie op?
Iig bij mij zat er van dat s100 achtige sheit op....
Voorspellingen zijn beter voor morgenquote:Wat een pauper weer, hoop niet dat het morgen zo wordt..... Wordt er dan wel gemeet?
Volgens mij is dat meer ter conservering.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:57 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Dr zit toch altijd al van die smurrie op?
Iig bij mij zat er van dat s100 achtige sheit op....
Wat een pauper weer, hoop niet dat het morgen zo wordt..... Wordt er dan wel gemeet?
Bierkratjequote:Op zaterdag 29 september 2007 18:59 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Voorspellingen zijn beter voor morgenMorgen maar eens kijken of m'n ma een krik in de auto heeft die ik ff kan jatten, kan ik m'n voorwiel eruit gaan halen
Niet aanwezigquote:
En nuquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:14 schreef koffiekoekje het volgende:
Mijn crashpads staan in Backorderkon nog wel een week duren ... of een maand
![]()
Als ik aan de telefoon niet verteld had dat ik een leenmotor had, had ik em niet in hoeven ruilenquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:15 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
En nuzolang op de bandit rijden
Mja mn vorige motor zette ik nog wel regelmatig op een kratje, maar die had geen uitlaten onder het blok doorlopen...quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:14 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Niet aanwezigMaar dan nog... ten eerste, hoe krijg ik dat ding eronder
(zal toch eerst het voorwiel een stukje van de grond moeten), ten tweede, kan dat gewoon onder de uitlaatbochten? Kan ik het niet beter gewoon direct onder het blok zetten?
Kom maar even langs, kun je ook nog kiezenquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:14 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Niet aanwezigMaar dan nog... ten eerste, hoe krijg ik dat ding eronder
(zal toch eerst het voorwiel een stukje van de grond moeten), ten tweede, kan dat gewoon onder de uitlaatbochten? Kan ik het niet beter gewoon direct onder het blok zetten?
Als het morgen dit weer is jij welquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:57 schreef Snelwagen het volgende:
Wat een pauper weer, hoop niet dat het morgen zo wordt..... Wordt er dan wel gemeet?
quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:52 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Als het morgen dit weer is jij wel![]()
bij droog --> meetenquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:57 schreef Snelwagen het volgende:
WB moest om 7.00quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:57 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
![]()
hicham_vertrek.avi![]()
Ik ben benieuwd wat je ervan vondquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
WB moest om 7.00op de Trophy springen, en is net een uur terug.
Leuk dagje buiten spelen in Helmond en omgeving. VRO.. VRO..Topweertje.
![]()
Anekdotes en pics later.![]()
Eind bericht.![]()
Mooi iddquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:22 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Ja, mooi hoor
Alleen jammer < 1000cc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 september 2007 01:10 schreef BazzieK het volgende:
Renderdefucking kenker.
Bazziek + All you can eat = slechte combi
Waar laat je het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
8 bier en vlees oke maar vis en eis![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:01 schreef Makster het volgende:
Heb een ander pakMQP, ziet er nog nice uit
quote:Op zondag 30 september 2007 10:14 schreef ikookhier het volgende:
Tot mijn spijt moet ik melden dat het meeten niet gaat lukken ,door de welbekende reden.![]()
Even goed een goedemorgen
Mail.quote:
Het regent hierquote:Op zondag 30 september 2007 09:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[..]
straks te zien @ Ngein
![]()
ze kunnen je niet als bestuurder iets maken, maar ze sturen je wel een dikke boete toequote:Op zondag 30 september 2007 12:24 schreef Geerd het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met flitsauto's?
Net geflitst met 110 @ 60 noteren ze dan nog snel kenteken ofzo?
Of heb ik even viez mazzel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |