En zelf geven die achterlijke kloothommels in Den Haag zich 30% loonverhoging. 30%!!!!quote:Drie jaar geleden is door de politiek ons het mooie oer-hollandse spreekwoord “Na bitter komt zoet” voorgelegd. Wat feitelijk inhield dat we ‘de broekriem nog even moesten aanhalen’.
Nee 10% en dat was vorig jaar al afgesproken. En niet ten onrechte hoor.quote:Op zondag 30 september 2007 11:20 schreef infinium het volgende:
[..]
En zelf geven die achterlijke kloothommels in Den Haag zich 30% loonverhoging. 30%!!!!
Dat kan je toch niet verkopen aan jan met de pet![]()
!
Je wil zeggen dat dat niet zo is?quote:Op zondag 30 september 2007 11:27 schreef henkway het volgende:
Jij bedoelt dat de afpersingpraktijken wel lijken op het aloude beschermgeld van de Maffia???
Nee ik zeg toch dat dit zo is, en of het nu PVDA is of de VVD die de zorgverzekaars kartel ook wat gunt.quote:Op zondag 30 september 2007 11:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat dat niet zo is?
http://www.zeeburg.nu/ind(...)oogd_in_de_toekomst/quote:Op zondag 30 september 2007 11:27 schreef henkway het volgende:
Jij bedoelt dat de afpersingpraktijken wel lijken op het aloude beschermgeld van de Maffia???
[..]
Nee 10% en dat was vorig jaar al afgesproken. En niet ten onrechte hoor.
Nee dat is niet waar, er is een commissie die dat gaat onder zoeken.quote:Op zondag 30 september 2007 11:59 schreef NED het volgende:
[..]
http://www.zeeburg.nu/ind(...)oogd_in_de_toekomst/
Niks 10%, voor de minister president ja, maar de rest krijgt 30% erbij
nee een ministerpresident mag best 200.000 euro verdienen, daarmee zijn we de laagste in Nederland, aan de andre kant zit in de beloning ook een stukje erebaan beloning, en er zijn capabele mensen genoeg die die baan willen doen en hoef je niet overdreven te belonen, al was het maar als voorbeeldfunctie tot loonmatigingquote:
Ja en jan modaal gaat er op achteruitquote:Op zondag 30 september 2007 11:27 schreef henkway het volgende:
[..]
Nee 10% en dat was vorig jaar al afgesproken. En niet ten onrechte hoor.
Ja omdat Jan Modaal de enige is die ze kunnen pakken, de rest is in Dubai of parkeert de gelden via Zwitserland of kaaimaneilanden, maar dit is al een jaar of tien bezig hoor.quote:Op zondag 30 september 2007 14:29 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja en jan modaal gaat er op achteruitDat is toch rond uit schandalig te noemen!!
Als iemand het weet, mag diegene het zeggenquote:Op zondag 30 september 2007 11:55 schreef JohnDope het volgende:
Geef mij 1 reden, waarom ik en velen Burgers met mij niet ook asociaal moeten gaan worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |