Iddquote:Op zondag 30 september 2007 11:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Tuurlijk. Maar die zijn intelligenter en zorgen dat ze geen bewijzen achterlaten op de plekken waar ze gaan lopen kutten
Er zijn natuurlijk ook veel minder VWO'ers dan WMBO'ers.quote:Op zondag 30 september 2007 11:12 schreef Athmozz het volgende:
ze bestaan, alleen zij het er véél minder
Als je bij ons uit het raam klimt ben je al kei stoer enzoquote:Op zondag 30 september 2007 11:19 schreef dikkekaas het volgende:
Hm ja ze bestaan vast wel maar ik ben ze nog niet echt tegengekomen op school. Tenzij uit het raam klimmende mensen probleemjongeren zijn
Probleemjongerequote:Op zondag 30 september 2007 11:12 schreef Stoomhamer het volgende:
Hetzelfde als: als de drank is in de man, zit het verstand in de fles.
quote:Op zondag 30 september 2007 11:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Tuurlijk. Maar die zijn intelligenter en zorgen dat ze geen bewijzen achterlaten op de plekken waar ze gaan lopen kutten
Ik zeg niks..quote:Bij een overval op een woning in de De Lairessestraat in Oud-Zuid zijn in de nacht van zaterdag op zondag diverse jongeren bestolen.
De groep van 16-jarigen vierde een feestje in de ouderlijke woning van één van hen. Rond 01: 30 kwamen er drie jonge mannen aan de deur. De deur werd geopend en de drie drongen de woning binnen.
Onder bedreiging van een vuurwapen werd het groepje jongeren gedwongen hun persoonlijke bezittingen af te geven. De overvallers namen ook een spelcomputer mee en verlieten de woning.
Nee, VWO'ers worden witteboordencriminelen, die stelen geen handtasjes van oude omaatjes.quote:Op zondag 30 september 2007 11:09 schreef F04 het volgende:
Bestaan er probleemjongeren in Nederland met VWO of gymnasium?
Ik heb een keer het natuurkunde in de hens gezet.. En het was geen ongelukjequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:10 schreef Athmozz het volgende:
er is wel een verschil in rebelsch en de gordijnen in de fik steken ed.
Bij ons werd er ook best wel misdragen, maar vaak viel dat mee. In het studielokaal alle banken op een hoopje aan beide kanten & dan met pennenzakken / stiften / stilo's / potjes tipex over en weer gooien... Dat zal wel overal gebeuren, maar op zich is daar geen schade van (tenzij er een potje tipex openspetst, maar dat draai je dan gewoon op de familiale verzekering van je ouders af)
Dus je ging van van VWO naar VMBO?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:58 schreef Ordinair het volgende:
Ik was er één, tot ik geen VWO meer mocht doen.Nu ben ik een aardige lieve jongen op het MBO.
interessante vraag tsquote:Op zondag 30 september 2007 19:44 schreef Risce het volgende:
Ja die bestaan. Sommige ex schoolgenoten gebruiken keihard drugs, hebben mensen overvallen en gaan naar verre oorden om daar seks te hebben met minderjarige meisjes.
Yeah rightquote:Op zondag 2 maart 2008 05:24 schreef ABombali het volgende:
Als je een een full-time probleemjongere bent, dan heb je meestal geen tijd voor huiswerk. Dus op uitzonderingen na, zijn er bijna geen probleemjongeren in het VWO.
Gymnasium = VWOquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:54 schreef Fastmatti het volgende:
Wij hadden er eentje op het VWO. Maar dat ging zo: Gymnasium -> Atheneum -> Havo -> Mavo en daarna weet ik het niet.
Dit gebeurt volgens mij met de meeste dus daarom bestaan er amper probleemjongeren op het hoogste niveau.
Ben je nu echt zo stomquote:Op zondag 2 maart 2008 12:07 schreef Andyy het volgende:
[..]
Gymnasium = VWO
Atheneum = ook VWOdus dat kan niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |