Hoe bedoel, je zou graag willen zien dat deze Van Velzen een monnik wordt in Birma, want die schijnen nogal eens in massagraven te belanden, iets wat jij wel graag ziet? Vind je het regime in Birma niet verwerpelijk, of wordt het al wat acceptabeler als de SP het óók een wreed bewind vindt?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:49 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ten eerste dat ze niet de lelijkste non aller tijden wordt.
Ten tweede dat ik heb begrepen dat bij iedere liter die je bij Total tankt een monnik het zwijgen wordt opgelegd. Krista en zwijgen... ik vind dat een mooie combinatie hoor.
(neem het allemaal niet te serieus, ik neem Krista ook niet serieus)
Ach, je bent het serieus aan het nemen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:50 schreef Monidique het volgende:
Hoe bedoel, je zou graag willen zien dat deze Van Velzen een monnik wordt in Birma, want die schijnen nogal eens in massagraven te belanden, iets wat jij wel graag ziet? Vind je het regime in Birma niet verwerpelijk, of wordt het al wat acceptabeler als de SP het óók een wreed bewind vindt?
Oh, het was gewoon een geintje. Krista van Velzen in een massagraf, haha.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:03 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ach, je bent het serieus aan het nemen.
Het kwartje valt traag, maar leuk om te lezen dat je het ook wel grappig vindt...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:05 schreef Monidique het volgende:
Oh, het was gewoon een geintje. Krista van Velzen in een massagraf, haha.
Het zal het weekend nog wel zijn, ik had natuurlijk moeten weten dat het gewoon grappig bedoeld was, dat je Van Velzen graag in een Birmees massagraf ziet. En nu ik erover denk, het is echt uitzonderlijk hilarisch. Humor van de bovenste plank, ik lig hier nog te schuddenbuiken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het kwartje valt traag, maar leuk om te lezen dat je het ook wel grappig vindt...
I aim to please...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:23 schreef Monidique het volgende:
Het zal het weekend nog wel zijn, ik had natuurlijk moeten weten dat het gewoon grappig bedoeld was, dat je Van Velzen graag in een Birmees massagraf ziet. En nu ik erover denk, het is echt uitzonderlijk hilarisch. Humor van de bovenste plank, ik lig hier nog te schuddenbuiken.
Liberalisme is geen "zoek het uit"-ideologie.quote:Op zondag 30 september 2007 10:46 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het hoorde toch bij de liberale ideologie om niet in te grijpen? De Franse staat moet daarom ook g*dv*rd*mm* met z'n poten van Total afblijven! Vive la Liberalisme.
Zie hier de ware aard van rechts: de geilen gewoon op andermans ellende.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:23 schreef SteveBallmer het volgende:
Vandaag nog 63 liter brandstof, een koffie, twee pistoletjes met kaas en een flesje Spa blauw gescoord.
TOTAL!![]()
De ellende in Birma is niet groter dan de ellende hier bij ons in Nederland.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:31 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zie hier de ware aard van rechts: de geilen gewoon op andermans ellende.
Lovin' it.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:31 schreef Klopkoek het volgende:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:37 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Lovin' it.![]()
Keurige stations, lekkere broodjes, uitstekende service en heerlijke Burmese benzine.
En morgen moet ik heen en weer naar Brussel dus wat denk je? Morgen sta ik weer bij TOTAL.![]()
Ja, want als je tankt bij Total wordt er per liter een monnik vermoord...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:31 schreef Klopkoek het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |