abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53644338
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 16:49 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ten eerste dat ze niet de lelijkste non aller tijden wordt.

Ten tweede dat ik heb begrepen dat bij iedere liter die je bij Total tankt een monnik het zwijgen wordt opgelegd. Krista en zwijgen... ik vind dat een mooie combinatie hoor.

(neem het allemaal niet te serieus, ik neem Krista ook niet serieus)
Hoe bedoel, je zou graag willen zien dat deze Van Velzen een monnik wordt in Birma, want die schijnen nogal eens in massagraven te belanden, iets wat jij wel graag ziet? Vind je het regime in Birma niet verwerpelijk, of wordt het al wat acceptabeler als de SP het óók een wreed bewind vindt?
pi_53644608
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 16:50 schreef Monidique het volgende:
Hoe bedoel, je zou graag willen zien dat deze Van Velzen een monnik wordt in Birma, want die schijnen nogal eens in massagraven te belanden, iets wat jij wel graag ziet? Vind je het regime in Birma niet verwerpelijk, of wordt het al wat acceptabeler als de SP het óók een wreed bewind vindt?
Ach, je bent het serieus aan het nemen.

Voor de goede orde: ik vind tanken bij Total en het regime in Birma twee zaken die goed en wel beschouwd NIETS met elkaar van doen hebben. Daarom vind ik de oproep onzinnig. Ik vind de oproep zelf opportunistisch. Ik moet mij sterk vergissen of de Nederlandse staat heeft nog altijd een belang in Shell. Shell doet ook handel drijven met landen waar het regime niet zonder smet is zeg maar. Waarom oproepen tot actie tegen Total, maar niet als aandeelhouder Shell proberen bij te sturen?

Dat is mijn mening en daar moet je het mee doen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_53644650
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 17:03 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ach, je bent het serieus aan het nemen.
Oh, het was gewoon een geintje. Krista van Velzen in een massagraf, haha.
pi_53644990
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 17:05 schreef Monidique het volgende:
Oh, het was gewoon een geintje. Krista van Velzen in een massagraf, haha.
Het kwartje valt traag, maar leuk om te lezen dat je het ook wel grappig vindt...
pi_53645074
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 17:20 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het kwartje valt traag, maar leuk om te lezen dat je het ook wel grappig vindt...
Het zal het weekend nog wel zijn, ik had natuurlijk moeten weten dat het gewoon grappig bedoeld was, dat je Van Velzen graag in een Birmees massagraf ziet. En nu ik erover denk, het is echt uitzonderlijk hilarisch. Humor van de bovenste plank, ik lig hier nog te schuddenbuiken.
pi_53645127
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 17:23 schreef Monidique het volgende:

Het zal het weekend nog wel zijn, ik had natuurlijk moeten weten dat het gewoon grappig bedoeld was, dat je Van Velzen graag in een Birmees massagraf ziet. En nu ik erover denk, het is echt uitzonderlijk hilarisch. Humor van de bovenste plank, ik lig hier nog te schuddenbuiken.
I aim to please...
pi_53647208
quote:
Op zondag 30 september 2007 10:46 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Het hoorde toch bij de liberale ideologie om niet in te grijpen? De Franse staat moet daarom ook g*dv*rd*mm* met z'n poten van Total afblijven! Vive la Liberalisme.
Liberalisme is geen "zoek het uit"-ideologie.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_53649121
Zoals ik al eerder zei en net werd het bevestigd. Was het de media die de rellen in Birma hadden opgestookt, omdat zij zo nodig real-life-televisie moesten maken.

Het blijft ongekend hilarisch; de brandstof prijzen worden verhoogd en die Birmezen gaan massaal de straat op.
Bij ons worden zowat alle prijzen verhoogd en als klapper op de vuurpijl douwen die schijndemocraten ons ook nog eens een EuropeseGrondwet door de strot en wij - lui gemaakte westerlingen - doen helemaal niks
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_53650096
Vandaag nog 63 liter brandstof, een koffie, twee pistoletjes met kaas en een flesje Spa blauw gescoord.

TOTAL!
pi_53650148
Werkt goed dus die anti-Total reclame
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 20:31:44 #61
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_53650343
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 20:23 schreef SteveBallmer het volgende:
Vandaag nog 63 liter brandstof, een koffie, twee pistoletjes met kaas en een flesje Spa blauw gescoord.

TOTAL!
Zie hier de ware aard van rechts: de geilen gewoon op andermans ellende.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_53650414
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 20:31 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

De ellende in Birma is niet groter dan de ellende hier bij ons in Nederland.
pi_53650516
quote:
Lovin' it.

Keurige stations, lekkere broodjes, uitstekende service en heerlijke Burmese benzine.
En morgen moet ik heen en weer naar Brussel dus wat denk je? Morgen sta ik weer bij TOTAL.
pi_53650579
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 20:37 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Lovin' it.

Keurige stations, lekkere broodjes, uitstekende service en heerlijke Burmese benzine.
En morgen moet ik heen en weer naar Brussel dus wat denk je? Morgen sta ik weer bij TOTAL.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 21:25:18 #65
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_53652082
Jullie lijken Julius Streicher wel.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_53652677
Wat ook mooi is is 70 liter benzine tanken en wegsmijten! Want volgens links schijnt rechts de toestanden daar prachtig te vinden. Dat merken ze aan hun tankgedrag.
pi_53652994
quote:

Ja, want als je tankt bij Total wordt er per liter een monnik vermoord...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')