Ik mag hopen van welquote:Op zondag 30 september 2007 20:49 schreef Gitanki het volgende:
Hamilton, bijna wereldkampioen, in z'n eerste seizoen...![]()
Zou ie Schumi's records uit de boeken gaan rijden alsof het niets is??
Alles.quote:Op zondag 30 september 2007 20:36 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Snap niet wat je tegen die gozer kan hebben ^_^
Geen race-liefhebber? De goede man komt uit de goede hoek en doet nagenoeg alles perfect.quote:
Nee, Hamilton heeft de maffia niet nodig om te winnenquote:Op zondag 30 september 2007 20:51 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik mag hopen van welhet begin is er in ieder geval.
En hopelijk gaat ie ook nooit voor Ferrari rijden.
Ik vind het een vervelend zeurend mannetje. Daarbij komt die hele hype over hem me de strot uit.quote:Op zondag 30 september 2007 20:57 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Geen race-liefhebber? De goede man komt uit de goede hoek en doet nagenoeg alles perfect.
Van mij mag ie zo 10 jaar doorgaan.
Helemaal mee eens,quote:Op zondag 30 september 2007 21:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vind het een vervelend zeurend mannetje. Daarbij komt die hele hype over hem me de strot uit.
Hij is inderdaad zwaar overrated.quote:Op zondag 30 september 2007 21:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daarbij komt die hele hype over hem me de strot uit.
Natuurlijk doet hij het super goed, maar hij heeft dan ook een veeeeeeel betere training/opleiding gehad dan de gemiddelde rookie..quote:Op zondag 30 september 2007 21:13 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Hij is inderdaad zwaar overrated.
Zo'n heisa om een coureur die in z'n eerste seizoen gelijk wereldkampioen wordt, met een tweevoudig kampioen als teamgenoot![]()
Eigenlijk kon je ook niets anders verwachten met zo'n opleiding en zo'n auto.quote:Op zondag 30 september 2007 21:13 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Hij is inderdaad zwaar overrated.
Zo'n heisa om een coureur die in z'n eerste seizoen gelijk wereldkampioen wordt, met een tweevoudig kampioen als teamgenoot![]()
En dan? ik kan me niet voorstellen dat enkel een goede opleiding en een goede wagen garantie geeft dat een coureur gelijk meerijdt voor de wereldtitel.quote:Op zondag 30 september 2007 21:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Eigenlijk kon je ook niets anders verwachten met zo'n opleiding en zo'n auto.
Nou je kunt het maar beter geloven want dit jaar gebeurt het. Ik durf met zekerheid te stellen dat Alonso een betere coureur is. Veel beter zelfs.quote:Op zondag 30 september 2007 21:22 schreef Gitanki het volgende:
[..]
En dan? ik kan me niet voorstellen dat enkel een goede opleiding en een goede wagen garantie geeft dat een coureur gelijk meerijdt voor de wereldtitel.
Idd, ik ook... alleen kan ie dat gewoon niet laten zien omdat het hem altijd tegen zit en Lewis niet...quote:Op zondag 30 september 2007 21:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou je kunt het maar beter geloven want dit jaar gebeurt het. Ik durf met zekerheid te stellen dat Alonso een betere coureur is. Veel beter zelfs.
quote:Op zondag 30 september 2007 21:33 schreef Treveo het volgende:
[..]
Idd, ik ook... alleen kan ie dat gewoon niet laten zien omdat het hem altijd tegen zit en Lewis niet...
En daar heb je het misquote:Op zondag 30 september 2007 21:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou je kunt het maar beter geloven want dit jaar gebeurt het. Ik durf met zekerheid te stellen dat Alonso een betere coureur is. Veel beter zelfs.
Het zou goed kunnen, omdat ik moet toegeven de F1 tegenwoordig ook matig te volgen, omdat het veel te berekenend en zakelijk is geworden, in plaats van het echte racen (de race van vandaag uitgezonderd).quote:Op zondag 30 september 2007 21:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
tis al erg genoeg dat Ferrari het kampioenschap heeft gekregen ipv op de baan verdiend.quote:
Helemaal mee eens, ze liepen de kantjes er van af, ik schakelde pas half 1 in en toen hadden ze toch al 26 ronden geredenquote:Op zondag 30 september 2007 22:28 schreef kepler het volgende:
weet iemand waar ik een klacht bij RTL kan indienen? Want ik vind de uitzending van vanmiddag echt belachelijk. Zomaar halverwege invallen, rondes 'doorspoelen', niet aangeven wat er aan de hand is... Ze hebben gewoon een soort van mislukte samenvatting uitgezonden vanmiddag, terwijl ze altijd de gehele race opnieuw uitzenden in de middag.
de persconferentie smorgens liepen ze de kantjes er ook af door alleen Kovalainen te laten horen. Gelukkig had de ik de hele persconferentie op de belg al gezien.quote:Op zondag 30 september 2007 22:28 schreef kepler het volgende:
weet iemand waar ik een klacht bij RTL kan indienen? Want ik vind de uitzending van vanmiddag echt belachelijk. Zomaar halverwege invallen, rondes 'doorspoelen', niet aangeven wat er aan de hand is... Ze hebben gewoon een soort van mislukte samenvatting uitgezonden vanmiddag, terwijl ze altijd de gehele race opnieuw uitzenden in de middag.
ik snap dat het eerder is ivm A1, maar plan iig 2 uur in voor de race, want zolang kan het maximaal duren. Nu hadden ze 1.45 uur ingeroosterd voor de F1 race, tja dan is het idd te kort bij een regenrace... Het ergste is nog dat ze helemaal niks zeggen! Laat het dan weten voordat je begint, dan kan ik nog ergens anders de gehele race vandaan halenquote:Op zondag 30 september 2007 22:37 schreef xstatic1975 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ze liepen de kantjes er van af, ik schakelde pas half 1 in en toen hadden ze toch al 26 ronden gereden, geen podium geen persconferentie. Wat een zakkenwassers!
strakplan, en bij de live momenten niet zoveel gelul erbij doen.quote:Op zondag 30 september 2007 22:42 schreef kepler het volgende:
[..]
ik snap dat het eerder is ivm A1, maar plan iig 2 uur in voor de race, want zolang kan het maximaal duren. Nu hadden ze 1.45 uur ingeroosterd voor de F1 race, tja dan is het idd te kort bij een regenrace... Het ergste is nog dat ze helemaal niks zeggen! Laat het dan weten voordat je begint, dan kan ik nog ergens anders de gehele race vandaan halen
misschien moeten we weer een petitie beginnen![]()
Daarom kijk ik ALTIJD livequote:Op zondag 30 september 2007 22:37 schreef xstatic1975 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ze liepen de kantjes er van af, ik schakelde pas half 1 in en toen hadden ze toch al 26 ronden gereden, geen podium geen persconferentie. Wat een zakkenwassers!
Hehe... "gekregen"... McLaren speelde vals... En dat weet je ook...quote:Op zondag 30 september 2007 21:57 schreef WEST het volgende:
[..]
tis al erg genoeg dat Ferrari het kampioenschap heeft gekregen ipv op de baan verdiend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |