Eerste keer Abunai was best leuk.
![]()
Alleen veel te veel leuke dingen die tegelijk zijn.
FF een opsomming wat ik heb gedaan:
Was er rond 10.30h. Eerst beetje rondgekeken bij DDR. Niet geprobeerd.
Daarna 10 minuten van GITS Solid State Society gekeken. De film crashte en ik ben maar weer gegaan.
Jordy tegengekomen bij de gamesroom. Paar potjes van een knokspelletje op de Super Nintendo en Dreamcast gespeeld, we waren aan elkaar gewaagd.
Ook nog ff bij de andere games gekeken. Ze hadden Naruto voor de PS2 wat er ontzettend mooi uit zag. En DBZ Budokai Tenkaichi 2, die ik nu zeker weten wil kopen.
![]()
Ze hadden ook Halo 3 op de XBOX wat je met 4 mensen op een groot scherm kon spelen, maar het zag er niet echt leuk uit. Wat wel tof was, was bomberman op een groot scherm met 25 spelers
![]()
Ik heb me doodgelachen.
![]()
In de dealerroom heb ik de volgende loot binnengehaald:
-2 buttons
![]()
op eentje staat geloof ik "baka" in het Japans
-3 posters. Eentje van Final Fantasy VIII en twee van Tenhou Tenge.
-2 figures. Zakuro-chan uit Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan en nog een klein random figure.
Helaas hadden ze geen manga van Hajime no Ippo, mijn lievelings animé. Het was Deathnote, Naruto en Bleach wat de stands overheerste helaas.
Cosplay competitie was een afknapper voor mij. Dik 45 minuten vertraging en slappe acts op 1 na. Die was echt tof (soort Mario / Kill Bill combinatie met mannetjes in zwarte pakjes die dus allerlei dingen bewogen en de acteurs optilden, net als met dat ping pong filmpje) en meteen ook de winnaar. Alhoewel, de bunny-meisjes act was ook wel leuk, al was het alleen vanwege de bunny pakjes inclusief schattig staartje.
![]()
Daarna nog een half uurtje Hardo Gay meegepikt in een video room. Helemaal kapot gelachen, ook al kende ik het meeste al.
![]()
Daarna de eerste ep van Lucky Star gezien. Wat een toffe animé. Iedereen hier heeft hem al gezien en nu ga ik hem pas kijken.
![]()
En voordat ik wegging nog ff bij de karaoke staan kijken. Haruka Kanata van Asian Kung Fu Generation werd er gezongen, en hard ook.
![]()
Na wat 'free hugs' ben ik maar naar huis gegaan.
Die tweeling uit 'beauty and the nerd' waren er ook, aangezien ze daar altijd meehelpen. Die ene was verkleed als Zelda
![]()
. Was wel grappig. Zal zo ff wat foto's erbij plaatsen.
Mijn figure: