quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:28 schreef torn_Machina het volgende:
Shana 2nd season ep 1 gereleased door SS-Eclipse.Even BT aanslingeren.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wacht nog eff op meer releases.. kan ik in 1x doorkijken
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:00 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit. Ik heb weer wat nieuwe series nodig, dagelijkse releases beginnen weer een beetje in te kakken.![]()
Hopelijk komen er nog subbers voor Night Wizard en Majin Tantei Nougami Neuro.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:02 schreef mschol het volgende:
[..]
och ik download ook wat oudere series, ik heb vorig seizoen een serie apart gelegd (zero no sthupeldepup...)
kan doujin works en school days nog kijken, dus ik heb voorlopig wel wat te zien
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:28 schreef Jordy-B het volgende:
Wie oh wie weet er wat met outcast_within is gebeurd?
Is 'ie op vakantie, ofzo? Is 'ie gaan wandelen en verdwaald? Waar is die kerel?
Nope, helaas...quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Alleen floepen die tietjes er bijna uit.![]()
XD!!!!!!!quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:21 schreef zquing het volgende:
die in 't wit had vette last van een cameltoe tijdens de act xD
er waren veel leukere meisjes daar, ze waren ook nog een beetje te jong. Ik snap niet echt wat er zo leuk is om zo naakt rond te lopenquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:45 schreef mschol het volgende:
ik moet zeggen dat ik ze op de foto's d'r niet echt intressant uit vind zien
pics?quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:49 schreef zquing het volgende:
[..]
er waren veel leukere meisjes daar, ze waren ook nog een beetje te jong. Ik snap niet echt wat er zo leuk is om zo naakt rond te lopen
heb zelf geen pics gemaakt daar, als ik ze vind zal ik ze wel postenquote:
en waarom heb ik deze niet gezien hequote:Op zondag 30 september 2007 02:01 schreef Sh0g het volgende:
Een goede vriendin van mij komt cosplayen op Abunai.
Hier is een foto van haar bij een Duitse anime con.
[ afbeelding ]
Ze zal weer ongeveer zo gaan, maar dan nog minder huid bedekt.
Dus mensen die nog geen goede reden hebben gevonden om naar Abunai te gaan... daar is ze.![]()
Ze deden het haruhi-dansje...quote:
Good job, Sherlock-san. Ze zijn wel een beetje jong trouwens, nou ja, voor mij dan.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:56 schreef koffiegast het volgende:
[ afbeelding ]
ziet er ook niet verkeerd uit mmh?
LOL!quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:56 schreef koffiegast het volgende:
[ afbeelding ]
ziet er ook niet verkeerd uit mmh?
Share the pics my friend.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:41 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Good job, Sherlock-san. Ze zijn wel een beetje jong trouwens, nou ja, voor mij dan.Tenzij ze 18 zijn, dan hoor je me niet klagen.
Maar die in het rood hè, haar broekje zat een beetje scheef, waardoor je een halve schaamlip zag.![]()
En kijk, daar heb ik nou weer een foto van.
Trouwens, Zquing en Kabuto, als jullie me hadden wijsgemaakt dat jullie broers zijn, had ik het nog geloofd ook.![]()
kwaliteit is echt klote, maar ik kan wel wat fixen.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:53 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
oh joh ik had een hooop lol at abunai ^^
[ afbeelding ]
ik had het geeneens in de gaten XDquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:51 schreef Sh0g het volgende:
[..]
je zit er wel weer perfect met je hand voor![]()
net toen nio wou beginnen deden ze de lichten uit voor de volgende AMV xDquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:03 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
werd hij heeel erg afgefit zquing??
was te dru bezig met para para related dingen. kon er niet bij zijn
haha oh well misschien krijg je het nog van hem tegoed ofzo xDquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:11 schreef zquing het volgende:
[..]
net toen nio wou beginnen deden ze de lichten uit voor de volgende AMV xD
ik had hem eigenlijk wel willen horen mjah
REC is best leuk. Supersnel te kijken ook.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:25 schreef zquing het volgende:
linkje naar mn AMV voor als jullie die nog willen zien
http://maikel.matd-dump.c(...)1.2.5%20-%20h264.mp4
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:11 schreef Sh0g het volgende:
[..]
REC is best leuk. Supersnel te kijken ook.
En deze AMV vind ik toch wel goed. Ze hadden toch ook een hele moeilijke verhouding enzo. Best ontroerend en de muziek past er dan ook wel goed bij.
Maar wat vonden ze ervan? Je krijgt natuurlijk nooit zulke flitsende beelden als die van Naruto, Bleach of Rurouni Kenshin, maar het is wel origineel. Eerste van REC die ik zie tenminste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |