Beeld komt pas na een paar seconden.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik krijg geen beeld bij die AMV. Alleen muziek.![]()
In de bios?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:27 schreef zquing het volgende:
heb btw net eindelijk mononoke gezien in de bios
mononoke is goed...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:11 schreef zquing het volgende:
Deze maand is 't ghiblimaand in de melkweg(amsterdam)
Film was een beetje vreemd, moet hem eigenlijk nog wel een keer herzien om hem beter te begrijpen. Volgens mij gaat hij een stuk dieper dan hij op het eerste oog lijkt te gaan
quote:MESSAGE - If you don't respect nature, nature can destroy you.
zover was ik ook welquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:56 schreef mschol het volgende:
[..]
mononoke is goed...
de rooie draad zit em volgens mij in de spirits...
(as in: daar zit een betekenis a la: ga met respect om met je medewezens oid...)
maarja diepere betekenissen zoeken ben ik slecht in
dat zijn vast bootlegs, kan je 't net zo goed downloadenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:21 schreef mschol het volgende:
d'r is een box met ghibli's vanuit malasie onderweg naar me huis
12 films voor 12,50
nope geen bootlegs...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:23 schreef zquing het volgende:
[..]
dat zijn vast bootlegs, kan je 't net zo goed downloaden
dat is wel lekker dan, ghibli films zijn 't zeker waard om te kopenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:41 schreef mschol het volgende:
[..]
nope geen bootlegs...
en degene die ze heeft gekocht weet waar hij het aan kan herkennen
uhu zeker..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:50 schreef zquing het volgende:
[..]
dat is wel lekker dan, ghibli films zijn 't zeker waard om te kopen
yepquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:31 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het nieuwe anime series seizoen begint toch ook altijd in september, oktober?
Ze zijn wel bezig met Genshiken 2 hoorde ik iemand zeggen...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:56 schreef Frag_adder het volgende:
Ik heb een aantal nieuwe series gezien, 2 daarvan waren van die magische die mij niet zo trekken, rental magica en nog iets.
De nieuwe shakugan was tot dusver goed alleen nogal wazig.
Gundam 00 wordt is een potentiele topper als je van het genre houd,
Verder zijn er nogal wat nieuwe high school series waar ik niet echt aan toe kwam maar het is dan ook niet echt mijn genre.
Verder heb ik EF - a tale of memories gezien, ik vond em best goed, serie deed me heel erg aan sola denken en zal ik voor alsnog zeker volgen.
Maar op gundam na moet ik zeggen dat ik nog geen echte goede serie gezien heb (heb 5 1e afleveringen gezien of zo).
Even iets anders, is DB aan het slapen of zijn er deze week geen nieuwe Bleach EN Naruto?
Genshiken 2 is idd ook begonnen. Afl. 1 viel een beetje tegen, maar moet er waarschijnlijk weer een beetje inkomen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:59 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ze zijn wel bezig met Genshiken 2 hoorde ik iemand zeggen...
Genshiken ben ik aan begonnen maar het leek me niet zo leuk.. Of moet ik em toch maar kijken?
Kan ik je helaas niet mee helpen, heb seizoen 1 niet gezien en dus begin ik ook niet aan seizoen 2.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:59 schreef Bakakame het volgende:
Ze zijn wel bezig met Genshiken 2 hoorde ik iemand zeggen...
Genshiken ben ik aan begonnen maar het leek me niet zo leuk.. Of moet ik em toch maar kijken?
Het is een slice-of-life serie over een otaku club op school. Ik vond seizoen 1 zeer geslaagd. Anders gezegd dus erg goed.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:15 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Kan ik je helaas niet mee helpen, heb seizoen 1 niet gezien en dus begin ik ook niet aan seizoen 2.
Weet iemand hier of het een goede serie is / waar gaat ie over ^^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dat vond ik best een leuk idee om een serie te herstarten: ben je meteen weer opgefrist.
Static-Subs doet zowel Hayata als Shana als Clannad. Dus die 3 neem ik mee dit seizoen.
Doremi doet Bamboo Blade.
Eclipse en Shinsen subs doen rental magica
Zijn toch een stel van de betere fansubbers dacht ik zo![]()
![]()
Alleen ik moet nog een 5 series erbij om de week door te komen.
[ Bericht 5% gewijzigd door wdn op 12-10-2007 21:14:52 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Nou het probleem was dat ik al sinds shana 1 geen shana meer gezien had (film ook niet) dus ik had echt zo iets van WTF waar gaat deze serie over, waarom beweegt ineens niemandquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:48 schreef wdn het volgende:
Frag kijk shana eps 1 nog eens2de keer is het een stuk duidelijker
[spoiler]De recap van series 1 is een droom van Yuuji die gevangen zit in een slaapspel/spoiler] Dat vond ik best een leuk idee om een serie te herstarten: ben je meteen weer opgefrist.
Die site heeft wel eens bootlegs.. Oppassen dus.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:00 schreef mschol het volgende:
[..]
uhu zeker..
het lijkt trouwens deze release te zijn:
http://www.discountanimedvd.com/detail.asp?dvdno=158
vond het zelf wel vreemd, 2 films op 1 disc. maarja als hij bijna zeker is dat het geen bootlegs zijn, stuur me maar
ik heb et nagevraagd, het is niet die release dus het is afwachtenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:33 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Die site heeft wel eens bootlegs.. Oppassen dus.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:48 schreef wdn het volgende:
Frag kijk shana eps 1 nog eens2de keer is het een stuk duidelijker
bij shana S2 ep1 heb ik 2x gekeken of ik wel het nieuwe seizoen keekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dat vond ik best een leuk idee om een serie te herstarten: ben je meteen weer opgefrist.
Static-Subs doet zowel Hayata als Shana als Clannad. Dus die 3 neem ik mee dit seizoen.
Doremi doet Bamboo Blade.
Eclipse en Shinsen subs doen rental magica
Zijn toch een stel van de betere fansubbers dacht ik zo![]()
![]()
Alleen ik moet nog een 5 series erbij om de week door te komen.![]()
[url] [url=http://atemonai.blogspot.com/2007/09/autumn-anime-preview.html[/url]]http://atemonai.blogspot.com/2007/09/autumn-anime-preview.html[/url][/url]quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:36 schreef mschol het volgende:
heeft iemand een site ofzo waar een overzicht te vinden is van de (nieuwe) series per seizoen ?
nicequote:Op zondag 14 oktober 2007 14:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
http://www.animeph.com/anime-season-list-fall-2007.html
Die Gundam serie, die is losstaand te volgen toch? Of moet je een andere Gundam gezien hebben? Ik heb namelijk alleen degene die hier ooit op Cartoon Network is uitgezonden gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |