mwahquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:44 schreef dndiek het volgende:
Is dit bos een stiltegebied?
1 topic voor 2 dagen denk ik soms drie soms éénquote:Op zondag 30 september 2007 00:03 schreef SeaOfLove het volgende:
jeetjemineetje...wat gaan jullie snel![]()
mmm kan vlotter, maargoed dan moet ik 's nachts niet slapenquote:Op zondag 30 september 2007 00:04 schreef borisz het volgende:
[..]
1 topic voor 2 dagen denk ik soms drie soms één
Koop dan ook niet van die nieuwerwetse dingen en doe het gewoon met de ouwe vertrouwde videorecorder.quote:Op zondag 30 september 2007 01:32 schreef tong80 het volgende:
Kut dat m'n DVD het niet doet. Had het ook wel willen zien
Nope! Ik moet opschietenquote:Op zondag 30 september 2007 09:20 schreef borisz het volgende:
Eilandje zet jij even koffie ?
quote:Op zondag 30 september 2007 09:29 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Ik ben ook veel te vroeg wakker voor een zondag
quote:Op zondag 30 september 2007 09:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heb je tenminste wel een lange dag
dat is niet zo moeilijkquote:Op zondag 30 september 2007 09:39 schreef dndiek het volgende:
Hoi
Borisz heeft HOOLS toch nog kunnen vinden
quote:
quote:Op zondag 30 september 2007 09:45 schreef dndiek het volgende:
[..]
Iedereen in het topic van de wielerprono mogguh wensen staat ook zo raar![]()
quote:Op zondag 30 september 2007 11:25 schreef Ole het volgende:
Nu ajax vanmiddag nog even verliezen![]()
vast dekking zoekt
Lekker zo'n drukte op zondagochtendquote:Op zondag 30 september 2007 11:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Goodmorning! Familie al hier voor de verjaardagen van m'n ouders. Geklets all over the place.
2 Unlimited - Twilight Zone (1992)quote:Op zondag 30 september 2007 11:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vergeten jullie niet te stemmen voor de 90s Request?
Mijn 10 nummers:Babylon Zoo - Spaceman Bloodhound Gang - Fire Water Burn Coolio - Gangsta's Paradise Eiffel 65 - Blue Manau - La Tribute de Dana Fatboy Slim - Rockafeller Skank Oasis - Wonderwall Shaggy - Boombastic K's Choice - Not an Addict Greenday - Basket Case
Dat hakkuh was niet aan mij besteed
dat zeg ikquote:Op zondag 30 september 2007 11:32 schreef borisz het volgende:
Ik blijf een hekel hebben aan deze lijstjes maken. Ik wil er nog meer in kwijt
dat wordt weer veel in MUZ posten. Jammer, heb week later pas vakantie ..quote:Op zondag 30 september 2007 11:39 schreef borisz het volgende:
toch vanaf vrijdag weer een week lang alleen maar jaren 90 platen![]()
* borisz schreeuwt heel hard BJOOOOOOOOOROOOOOOquote:Op zondag 30 september 2007 11:43 schreef Bjoro het volgende:
*heel zachtjes binnen sluipt
quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:46 schreef golfer het volgende:
Voor Bos81: Bluezz' en golfer's Restaurant-recensies, #4
[afbeelding]
fapfapfapquote:Op zondag 30 september 2007 12:20 schreef RayMania het volgende:
Goedemiddag.
borisz! Check mijn eigenhandig gefabriceerde CL-icoontje voor jullie.
quote:Op zondag 30 september 2007 11:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
quote:Op zondag 30 september 2007 12:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]Queen - Innuendo Queensryche - Silent Lucidity Cranberries - Zombie Dream Theater - Another Day Gathering - Strange Machines Metallica - Wherever I May Roam Rammstein - Engel Van Dik Hout - Alles Of Niets Ozzy Osbourne - No More Tears Pearl Jam - Dissident
hijs fijnquote:Op zondag 30 september 2007 12:20 schreef RayMania het volgende:
Goedemiddag.
borisz! Check mijn eigenhandig gefabriceerde CL-icoontje voor jullie.
quote:Op zondag 30 september 2007 12:24 schreef borisz het volgende:
[..]
hijs fijn
trouwens Jong Oranje op weg naar het EK-21 2009 in Zweden mag nog in het linkjes topic bij jeugd elftallen
ook gestemdquote:Op zondag 30 september 2007 11:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zeg, waar was jij? Loop ik net de 30 van Almere (maar dan de 15 km) en dan sta je me niet eens aan te moedigen.quote:
Naar de mondhygieniste geweest?quote:
Welke?quote:Op zondag 30 september 2007 14:02 schreef borisz het volgende:
Miss. Moneypenny overleden
Raam open een filmpje kijken is geen optie?quote:Op zondag 30 september 2007 14:17 schreef pascalheister het volgende:
Wat zal ik doen De Graafschap - Twente via Tele2 kijken of de ramen open doen
heb weekendje tele2 dus wel even van profiterenquote:Op zondag 30 september 2007 14:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Raam open een filmpje kijken is geen optie?
van deel 1 t/m 14quote:Op zondag 30 september 2007 14:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welke?
Want die rol is toch door meerdere vervuld ?
quote:Op zondag 30 september 2007 14:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welke?
Want die rol is toch door meerdere vervuld ?
quote:De Canadese actrice die veertien keer de rol speelde van Miss Moneypenny in de James Bond-films is overleden. Lois Maxwell was 80 jaar. In de eerste Bond- film, Dr. No uit 1962,speelde ze naast Sean Connery. De laatste keer was in A View to a Kill uit '85 met Roger Moore.
Conclussie: na 5 uur vanmiddag zullen we tot een uur of 10 vanavond down zijn.quote:Op zondag 30 september 2007 14:28 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Forum update zondag 30 september
Het is erg druk daar zag ik netquote:Op zondag 30 september 2007 15:07 schreef golfer het volgende:
Als we hier de deur open zetten kunnen we het geluid van het circuit in Zandvoort horen waar de A1-GP wordt gereden.
Hebben ze je eindelijk te pakken?quote:Op zondag 30 september 2007 15:18 schreef borisz het volgende:
en hier staat het vol met politie en ME
Telstar? gelukkig maar dat ado het goed doet nuquote:Op zondag 30 september 2007 15:18 schreef borisz het volgende:
Waar is hier?quote:Op zondag 30 september 2007 15:18 schreef borisz het volgende:
Telstar is de ene keer heel erg goed en de andere keer verzuimen ze alles.quote:Op zondag 30 september 2007 15:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Telstar? gelukkig maar dat ado het goed doet nu
quote:Op zondag 30 september 2007 16:00 schreef sjimz het volgende:
Golfer slaat meeuw uit de lucht
Die oude fok users van tegenwoordig!!
gelijk in de boeien slaanquote:Op zondag 30 september 2007 16:00 schreef sjimz het volgende:
Golfer slaat meeuw uit de lucht
Die oude fok users van tegenwoordig!!
quote:Op zondag 30 september 2007 16:41 schreef tong80 het volgende:
Vanavond Johan Derksen : 'En toch blijft AZ voor mij de belangrijkste titelkandidaat.'
Gisteren Wetzel op Radio Rijnmond:quote:Op zondag 30 september 2007 16:41 schreef tong80 het volgende:
Vanavond Johan Derksen : 'En toch blijft AZ voor mij de belangrijkste titelkandidaat.'
quote:Op zondag 30 september 2007 16:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gisteren Wetzel op Radio Rijnmond:
"Ach, Johan Derksen. Die speelde je vroeger als voetballer een keer voorbij en dan draaide je om, om het nog een keer te doen. Die kan ik niet serieus nemen."
Het is alleen nogal vaak niks deze periode.quote:Op zondag 30 september 2007 15:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Telstar is de ene keer heel erg goed en de andere keer verzuimen ze alles.
Ja, briljantie ten top. Wat een held die Bettini.quote:Op zondag 30 september 2007 17:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat een schitterende tv dat WK wielrennen
Heister.quote:
Klassiekerquote:Op zondag 30 september 2007 19:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
een Chabrol, La Fleur du mal
oja Mélanie Doutey is
Ook maar ff aangemeldquote:Op zondag 30 september 2007 19:57 schreef Suijk het volgende:
De RTL7 poker gaat gewoon door?
quote:
Hoe kan ik dat terug vinden? Had alles al afgesloten...quote:Op zondag 30 september 2007 20:56 schreef RayMania het volgende:
Geef het ID-nummer van die hand eens, Suijkie.
Ongelooflijk dat hij daar balt, volgens mij is hij hier nog één van de besten.quote:
Lekker, waar speel je tegenwoordig?quote:
Unibet, mensen daar kunnen minder goed pokeren dan op Party Poker en ik zet daar ook in op wedstrijden, hoe minder verschillende websites hoe beter ik het vindquote:Op zondag 30 september 2007 21:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Lekker, waar speel je tegenwoordig?.
ER wordt morgen om half 9 herhaald.quote:Op zondag 30 september 2007 21:22 schreef tong80 het volgende:
Klote Expeditie Robinson omk half tien gelijk met VI.
Hier word ik blij vanquote:Op zondag 30 september 2007 21:27 schreef borisz het volgende:
[..]
ER wordt morgen om half 9 herhaald.
Nope, heb voor die $11 andere toernooitjes gespeeldquote:Op zondag 30 september 2007 21:30 schreef borisz het volgende:
Ray ga je nog die honderd grand spelen ?
18000 deelnemersquote:Op zondag 30 september 2007 21:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nope, heb voor die $11 andere toernooitjes gespeeld.
Daarom, bij voorbaat kansloos.quote:
Ik zeg toch ook dat dat mag, maar al die overzichten, waar de niet pokeraar niks van snapt moet dat perse er bij.quote:Op zondag 30 september 2007 21:16 schreef RayMania het volgende:
Sjonge, laat ons lekker over poker praten.
Was het je al opgevallen dat ik ook stukken minder komquote:Op zondag 30 september 2007 21:14 schreef Bos81 het volgende:
Dat jullie over pokeren praten vind ik niet zo erg. Maar kan dat "chinees" niet ergens anders. Ik begrijp er echt de ballen van en zo is Hools minder prettig lezen dan normaal.
Mee eens.quote:Op zondag 30 september 2007 21:14 schreef Bos81 het volgende:
Dat jullie over pokeren praten vind ik niet zo erg. Maar kan dat "chinees" niet ergens anders. Ik begrijp er echt de ballen van en zo is Hools minder prettig lezen dan normaal.
Nee, maar ik begrijp het wel. Het is echt bijna niks anders dan pokeren hier. Niks tegen de pokeraars hier, maar voor de niet-pokeraar is het gewoon minder leuk aan het worden hier.quote:Op zondag 30 september 2007 21:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Was het je al opgevallen dat ik ook stukken minder kom
Gezellig met al die debielen en het gescheld daar. Maar goed, als het niet gewenst is, dan niet hè.quote:Op zondag 30 september 2007 21:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Mee eens.
Is er niet ergens een pokertopic op FOK! hiervoor?
ik geloof de vijfde deur links naar UVT en dan de gang door, rechts af naar het subforum WPCquote:Op zondag 30 september 2007 21:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Mee eens.
Is er niet ergens een pokertopic op FOK! hiervoor?
tja het pokertopic is niet al te boeiend nee. Daar zit ook een vaste kern. en nieuwelingen... tja.quote:Op zondag 30 september 2007 22:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gezellig met al die debielen en het gescheld daar. Maar goed, als het niet gewenst is, dan niet hè.
Niks te vinden in de gidsquote:Op zondag 30 september 2007 21:27 schreef borisz het volgende:
[..]
ER wordt morgen om half 9 herhaald.
Ik heb het niet zo op zulke figuren, dan vervliegt de lol al snel om in zo'n reeks te posten.quote:Op zondag 30 september 2007 22:02 schreef borisz het volgende:
[..]
tja het pokertopic is niet al te boeiend nee. Daar zit ook een vaste kern. en nieuwelingen... tja.
Ok ga ik zo voldaan slapenquote:Op zondag 30 september 2007 22:03 schreef borisz het volgende:
[..]
RTL8 geloof ik.
edit: het is om half tien morgen.
Jij moet schuddenquote:Op zondag 30 september 2007 22:02 schreef pascalheister het volgende:
ik ben wel in voor een potje klootplompzakken
Bluezz toch alsof ie weet wat je bedoeltquote:
Je bent de laatste keer al te boven dan?quote:Op zondag 30 september 2007 22:49 schreef tong80 het volgende:
Bluezz ik zou jou wel plompverloren willen zien![]()
En terecht. Doodsverwensingen mogen niet. Ook niet van modsquote:Op zondag 30 september 2007 22:56 schreef tong80 het volgende:
Trusten DirkH.
Morgen ga ik hem aanklagen. Trusten
Wij knipogen soms naar een Samsungquote:Op zondag 30 september 2007 23:22 schreef Againzender het volgende:
Vanavond begon de dimmer in de keuken opmerkelijk te zoemen, en daarna was het licht niet meer wat het geweest was: weinig licht en flikkeren.
De laptop geeft al een paar dagen om de haverklap bluecreens, dus die harde schijf is gaar volgens mij.
En een paar uur geleden zei de TV opeens 'poef' waarna ik geen beeld meer had, maar wel allerlei knipperende lampjes aan de voorkant. Die kan ook bij het grofvuil volgens mij.
Ik zou hier nu graag even een spanningmetertje willen hebben om te kijken of de netspanning wel helemaal lekker is, ik vertrouw dit soort toevalligheden nooit.... maar het al wel gewoon toeval zijn.
Iemand nog tips wat voor een leuk flatscreen TV beest ik moet kopen?
Precies. Gewoon weer ouderwets op fok-silver zonder irritante banners tussendoor gezet.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is totaal geen verbetering, veel te druk en onoverzichtelijk wat mij betreft.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies. Gewoon weer ouderwets op fok-silver zonder irritante banners tussendoor gezet.
Al gedaan.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:46 schreef dndiek het volgende:
In de opties kan je die banners ook uitzetten
Precies. Ik laat dit gewoon een tijdje wennen. Dan ga ik daarna wel tweaken aan wat er dan nog niet bevalt.quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Okay, wtf is hier nou weer aan de voet. Voorlopig zeg ik: ziet er niet uit. Maar goed, ik ben ook ooit aan de oude nieuwe lay-out gewend geraakt.
Is dat die nieuwe? Ik word er niet warm van.quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat is No One van Alicia Keys trouwens een fantastisch mooie plaat zeg.
Die ja... Ik werd meestal ook niet warm van haar. Maar dit vind ik echt heerlijk. Tis eens wat anders...quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Is dat die nieuwe? Ik word er niet warm van.
Daar kan ik wel in meekomenquote:Op maandag 1 oktober 2007 01:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh, en Heartbeat van Robyn moet ook even genoemd worden.
Die google-add na elke eerste post op een pagina.quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Truste.
Wat me wel ten alle tijde mateloos zal gaan storen is die reclame bovenin.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die google-add na elke eerste post op een pagina.
Een drama.
Al reden genoeg om over te stappen naar de oude skin, eigenlijk. Maar we houden vol, we zijn sterk!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:05 schreef Suijk het volgende:
Maar in de andere layouts dan deze 'baggerlayout', heb je niet al die nieuwe opties geloof ik.
Een delletje. Tijdje geleden werd de computer erg warm (waarschijnlijk teveel stof gehapt) en sinds die tijd veel bluescreens. Denk dat de schijf toch iets te heet is geworden....quote:Op zondag 30 september 2007 23:47 schreef DarkShine het volgende:
Das balen AZ, wat voor type notebook is 't?
Heeft je BIOS geen hdd self test optie?quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Een delletje. Tijdje geleden werd de computer erg warm (waarschijnlijk teveel stof gehapt) en sinds die tijd veel bluescreens. Denk dat de schijf toch iets te heet is geworden....
ik heb hem nog niet gevonden in ieder geval......quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:48 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heeft je BIOS geen hdd self test optie?
BIOS update?quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb hem nog niet gevonden in ieder geval......
dat is misschien wel een planquote:Op maandag 1 oktober 2007 08:53 schreef DarkShine het volgende:
[..]
BIOS update?
En anders ff aan een Hirens Bootcd proberen te komen?
Ultimate Boot CD is misschien wat makkelijker aan te komen aangezien Hiren's niet geheel legaal is.quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is misschien wel een plan
Maar nu moet ik eerst maar eens naar kantoor gaan
Hoe?quote:
Gister ging mijn trein dood bij Halfweg en moest ik ook nog met de bus van Utrecht naar Ede.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:48 schreef borisz het volgende:
En dan heeft de metro vertraging. (lijn 50)
Dan neem je vanaf sloterdijk de trein naar lelylaan en dan de bus62 naar de VU en je komt er ook
We zijn gehacktquote:
ik zal eens kijkenquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:17 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ultimate Boot CD is misschien wat makkelijker aan te komen aangezien Hiren's niet geheel legaal is.
en niet zwaaien hequote:Op maandag 1 oktober 2007 09:48 schreef borisz het volgende:
En dan heeft de metro vertraging. (lijn 50)
Dan neem je vanaf sloterdijk de trein naar lelylaan en dan de bus62 naar de VU en je komt er ook
Die ene vraag heb je vast en zeker goedquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Waar blijft Beschouw, ik wil de uitslag van de Google quiz.
En ik hoop die anderen ook allemaal. Ik twijfelde alleen bij 13.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die ene vraag heb je vast en zeker goed.
Ik heb er zeker weten 14 goed, anders, nee, dan neem ik geen avatarquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En ik hoop die anderen ook allemaal. Ik twijfelde alleen bij 13.
Jij wordt dus avatarloosquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb er zeker weten 14 goed, anders, nee, dan neem ik geen avatar.
Lekker toch, een hete snol?quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Een delletje. Tijdje geleden werd de computer erg warm
quote:
oh ja, dat is waar ookquote:
sorryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |