Kan ik nog ff wat voor mezelf doen.....Dit is zo saai.quote:
Mr Dquote:
Ja, ik denk de mededeling dat hij vanavond mee mocht naar de fandag!quote:Op zondag 30 september 2007 00:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toen Jaap vanmiddag terugkwam van zijn testi ging hij volledig uit zijn plaat. Zette gabbermuziek op en begon te hakken, echt euforisch. Het was heel opvallend omdat hij de hele dag zo down was na zijn nederlaag van gisteren.
Toch wat gekregen van de FEBO?
Na dit K1 gedoe gaan ze nog een film kijkenquote:Op zondag 30 september 2007 00:29 schreef toempie het volgende:
Ik wil graag horen wat Jaap nog te vertellen heeft over de fandag.
Tot hoelang duurt dat K1 gedoe??/
Dat buikje is juist heel sexyquote:Op zondag 30 september 2007 00:30 schreef pullup het volgende:
Dennis krijgt nu zelfs zijn das niet meer over die bierbuik heen.
Voordeel voor Dgk_fan is wel dat er steeds meer van Dennis om te beminnen is.
Die ken ik nog wel van BBquote:Op zondag 30 september 2007 00:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Davenport van VOL ofwel Lekker simpel
Huub steekt niet onder stoelen of banken dat hij coke gebruikt heeft, dit itt andere in dat hok.quote:Op zondag 30 september 2007 00:34 schreef ruby het volgende:
Huub legt uit hoe je een lijntje coke opsnuift, inclusief snuifgeluiden.
By babequote:Op zondag 30 september 2007 00:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub steekt niet onder stoelen of banken dat hij coke gebruikt heeft, dit itt andere in dat hok.
BQ heeft het wel gezien voor vanavond, bedankt voor de gezelligheid, slaap lekker voor staks en tot morgen.
Ik vergeet de nachtploeg sterkte te wensen, bij deze.![]()
Jaap z'n rol is over en uit. Het is nu slechts de taak van nix en Nadia om hem weg te stemmen. Niemand zal ooit weer volledig vertrouwen in Jaap hebben. Slechts een rattenstreek kan hem nog helpen.quote:
quote:Op zondag 30 september 2007 00:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
OT: Net terug van de DGK Vol fandag, was erg leuk![]()
Zal proberen wat foto's te uploaden de komende uren .....
zijn HBO klasquote:Op zondag 30 september 2007 00:38 schreef Prospera het volgende:
Brian ziet een 0909-nummermeisje: got ze zat in me klas
Slaap lekker.quote:Op zondag 30 september 2007 00:38 schreef beequeen het volgende:
Huub steekt niet onder stoelen of banken dat hij coke gebruikt heeft, dit itt andere in dat hok.
BQ heeft het wel gezien voor vanavond, bedankt voor de gezelligheid, slaap lekker voor staks en tot morgen.
Ik vergeet de nachtploeg sterkte te wensen, bij deze.![]()
Leukquote:Op zondag 30 september 2007 00:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
is daar een filmpje van?quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:35 schreef Desii het volgende:
Nou zijn ze achterdochtig omdat de brief van Nena niet gecheckt is......... wat een stelletje
Huub heeft hem bijna helemaal hardop voorgelezen op de streams, dus spelinfo stond er niet in
ga wegquote:Op zondag 30 september 2007 00:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Na dit K1 gedoe gaan ze nog een film kijken![]()
quote:Op zondag 30 september 2007 00:37 schreef Dark het volgende:
Manny heeft weer een onderdanige houding aangenomen naast Brian.
Ze weet dat ze de vrachtwagen met hooi direct op haar conto geschreven krijgt, ze zal wel weer diep door het stof moeten![]()
Zie je nou Manny, wat er gebeurd als je mij voor "zak hooi" uitmaakt?
Begrijp je die shit, met je fokking kutschjmoel? Begrijp je nu de gevolgen van die uitspraak, met je domme hoofd?![]()
Gaaf dat je er was.Ben zeer benieuwde naar je verhaalquote:Op zondag 30 september 2007 00:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Superquote:Op zondag 30 september 2007 00:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op zondag 30 september 2007 00:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
We hebben al vanalles gehoord, maar een pic van de dame in de rolstoel die Jaap aanrijdt is wel topquote:Op zondag 30 september 2007 00:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Pullup heeft een punt, doe een aparte fandagtopic, dan kan iedereen later mee genieten en sneeuwt hij niet onder in de COS.quote:Op zondag 30 september 2007 00:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Super![]()
Kan je dat in een apart topic doen pleaseDat zoekt wat makkelijker morgenochtend
Helaas daar geen foto's van, maar ze was niet van FOK ... ze kreeg wel applausquote:Op zondag 30 september 2007 00:41 schreef Prospera het volgende:
[..]
We hebben al vanalles gehoord, maar een pic van de dame in de rolstoel die Jaap aanrijdt is wel top![]()
Huub heeft klasse dat is het verschilquote:Op zondag 30 september 2007 00:41 schreef Clank het volgende:
Opvallend bij de binnenkomst van Huub en Jaap is dat als de kadootjes worden uitgedeeld, Huub de kadootjes van BuffyJan betitelt als grapjes 'Dit is niet zo belangrijk'.. hij vertelt nog wel even dat het stro voor de extensions van Amanda is en de zak hooi voor Brian.
Maar hij heeft altijd al gezegd dat hij niet houdt van hatelijke post waarin andere miljonairs worden afgezeken enzo. Hij vindt het een leuke grap met het stro en het hooi.. maar hij wrijft het er niet in bij Amanda en Brian.
Hoe anders was het toen Dennis en Brian terug kwamen van hun uitje naar de Pc Hooft.. ze bleven maar door zaniken over wat ze allemaal over Huub hadden gehoord.
quote:Op zondag 30 september 2007 00:37 schreef Dark het volgende:
Manny heeft weer een onderdanige houding aangenomen naast Brian.
Ze weet dat ze de vrachtwagen met hooi direct op haar conto geschreven krijgt, ze zal wel weer diep door het stof moeten![]()
Zie je nou Manny, wat er gebeurd als je mij voor "zak hooi" uitmaakt?
Begrijp je die shit, met je fokking kutschjmoel? Begrijp je nu de gevolgen van die uitspraak, met je domme hoofd?![]()
Maakt niet uit of ze van FOk was....quote:Op zondag 30 september 2007 00:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Helaas daar geen foto's van, maar ze was niet van FOK ... ze kreeg wel applaus![]()
Was het niet leuk dan???quote:Op zondag 30 september 2007 00:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Da's spamquote:Op zondag 30 september 2007 00:43 schreef avonne het volgende:
Dit topic op VOL gaat over de fandag
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=9705&postdays=0&postorder=asc&start=0
Alles is binnengekomen: Huub&Jaap kwamen lachend de auto uit in de villaquote:Op zondag 30 september 2007 00:50 schreef BuffyJan het volgende:
HoiIk ben er weer!
Ik zie dat de snoepjes zijn binnengekomen!
What about t hooi en stro?
T was erg leuk! Ik ga zo wat foto's uploaden!
Ik heb Nena gemist helaas
Smerige para kip! Mij niet effe bellen om mee te gaan he?quote:Op zondag 30 september 2007 00:50 schreef BuffyJan het volgende:
HoiIk ben er weer!
quote:Op zondag 30 september 2007 00:50 schreef BuffyJan het volgende:
HoiIk ben er weer!
Ik ben jaloers op je en mooi dat je zo'n geweldige dag had....quote:Op zondag 30 september 2007 00:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eerste indruk, was leuk om de oud-bewoners Eric, Ilona en Nena in levende lijve
te zien en te ontmoeten Daarnaast leuk om Palma (echt waar ..), Lesley, Tilly en
Judith te spreken. Iedereen was goed benaderbaar, en de klap op de vuurpijl was
natuurlijk het bezoek van Huub en Jaap. En iedereen massaal tegen Jaap:
"Loop maar weeeeeeeeer weg !!!"
Huub en Jaap vermaakten zich prima en gingen met iedereen uitgebreid op de foto.
En Huub die een pakje hooi voor Brian meekreeg. Je kon vrijuit met Jaap en Huub
spreken, er was een cameravrouw mee (met twee assistenten) en een bewaker.
Huub vond het geweldig om Ilona, Eric en Judith te zien, Nena was toen helaas al weg.
Het was echt geweldig, met dank aan de organisatie van VOL![]()
Ik denk eerder dat hij heeft gehoord dat zij een soort spion is....ze verteld alles door namelijkquote:Op zondag 30 september 2007 01:01 schreef akveor het volgende:
Jaap schjint in de auto tegen huub gezegd te hebben dat Nadia de sterkste schakel in het huis is en daarom wegstemt moet worden..... OndergangJaap.
Dan stop ik nu met drinken en blowen.quote:Op zondag 30 september 2007 01:04 schreef riri het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij heeft gehoord dat zij een soort spion is....ze verteld alles door namelijk
wanneer doet ze dat niet ?quote:Op zondag 30 september 2007 01:06 schreef lorence1 het volgende:
wat dloet lieke geirriteerd
Hahaaa! Ik durfde nix te zeggen! Ik was met Fien! Wij waren ook de enige 'jongeren' aldaarquote:Op zondag 30 september 2007 00:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Smerige para kip! Mij niet effe bellen om mee te gaan he?.
Nou dat vragen ze dan maar eens aan andere.quote:Op zondag 30 september 2007 01:07 schreef riri het volgende:
denk dat lieke dat moet doen van achter...denk dat ze een doorbraak van het spel willen
Ja, ik denk dat Huub heel wat verhalen heeft, maar Lieke had alleen belang bij informatie (??)quote:Op zondag 30 september 2007 01:08 schreef avonne het volgende:
Jammer, hoor, dat Lieke Huub niet laat praten.
Nu praat hij maar tegen Fries over de fans
Zou mij ook niets verbazen.Het stukje uit de brief van Nena wat Huub niet hardop wilde lezen,ging over Hedda.quote:Op zondag 30 september 2007 01:08 schreef ricofromrio het volgende:
Lieke is ook jaloers gaat ze zo doen
volgens mij zit ze ook in haar maag met Nena
T zijn hartjes snoepjesquote:Op zondag 30 september 2007 01:07 schreef Clank het volgende:
Huub tegen Fries: Wat een fans zeg... koekjes voor jou!
Top verslag Buffy Janquote:Op zondag 30 september 2007 01:07 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Hahaaa! Ik durfde nix te zeggen! Ik was met Fien! Wij waren ook de enige 'jongeren' aldaar![]()
Oh god, we kwamen daar aan en ik dacht echt wat doe k hier. Maar wat was t leuk! Biertje erbij en lachen gieren brullen.
Jaap wist echt niet waar ie kijken moest.
Ik heb net t filmpje teruggekeken, geweldig dat t zakje stro ook is binnengekomen. Jammer dat Huub zegt niet zo bijzonder maar ja. Ik heb ook tegen m gezegd dat ie lief moet doen tegen Lieke. Daarop zei ie dat doe ik toch? Ik: je moet ophouden met dat geteringwijf, als mijn vriendje dat tegen me zou zeggen zou ik m n ram verkopen. Dat begreep ie wel, hij ging er op letten.
EN! Ik dacht t al. Maar Jaap heeft idd zijn uitspraak 'dit is toch niet normaal'van Rembo en Rembo. Zie mn sig. Dus dat maakt Jaap wel weer tof
En ik heb Lekkersimpel gezien, ook lachen.
En de mevrouw in de rolstoel was idd van Nowlive. Ze was flink tegen m aan aan t rijden.
Er kwam van te voren al via sms binnen dat Jaap mee zou komen. Iedereen was behoorlijk verontwaardigd
En juf judith was een beetje mwuah. Leslie was leuk, Eric ook.
Ik heb ook nog tegen Huub gezegd dat Nadia erg slinks is en niet te vertrouwen, dat ie voor dr moest uitkijken.
En ik zie net dat Amanda zegt dat t vast een boer was met dat hooi.(op t filmpje) Tja Mannie ik heet idd de Boer van mn achternaam, maar dat hooi heb ik van mn paard gestolen...Vers dat wel..Dat stro voor jou daarentegen![]()
Brief Hedda en nu Nena? En de laatste kwam ongecensureerd binnen? Hmmm...quote:Op zondag 30 september 2007 01:12 schreef kybe het volgende:
[..]
Zou mij ook niets verbazen.Het stukje uit de brief van Nena wat Huub niet hardop wilde lezen,ging over Hedda.
Huub zei nog dat Nena niet wist wat hij nu voor Lieke voelde.Ik denk ook dat Lieke het geen leuk stukje vond.
TOP!quote:Op zondag 30 september 2007 01:07 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Hahaaa! Ik durfde nix te zeggen! Ik was met Fien! Wij waren ook de enige 'jongeren' aldaar![]()
Oh god, we kwamen daar aan en ik dacht echt wat doe k hier. Maar wat was t leuk! Biertje erbij en lachen gieren brullen.
Jaap wist echt niet waar ie kijken moest.
Ik heb net t filmpje teruggekeken, geweldig dat t zakje stro ook is binnengekomen. Jammer dat Huub zegt niet zo bijzonder maar ja. Ik heb ook tegen m gezegd dat ie lief moet doen tegen Lieke. Daarop zei ie dat doe ik toch? Ik: je moet ophouden met dat geteringwijf, als mijn vriendje dat tegen me zou zeggen zou ik m n ram verkopen. Dat begreep ie wel, hij ging er op letten.
EN! Ik dacht t al. Maar Jaap heeft idd zijn uitspraak 'dit is toch niet normaal'van Rembo en Rembo. Zie mn sig. Dus dat maakt Jaap wel weer tof
En ik heb Lekkersimpel gezien, ook lachen.
En de mevrouw in de rolstoel was idd van Nowlive. Ze was flink tegen m aan aan t rijden.
Er kwam van te voren al via sms binnen dat Jaap mee zou komen. Iedereen was behoorlijk verontwaardigd
En juf judith was een beetje mwuah. Leslie was leuk, Eric ook.
Ik heb ook nog tegen Huub gezegd dat Nadia erg slinks is en niet te vertrouwen, dat ie voor dr moest uitkijken.
En ik zie net dat Amanda zegt dat t vast een boer was met dat hooi.(op t filmpje) Tja Mannie ik heet idd de Boer van mn achternaam, maar dat hooi heb ik van mn paard gestolen...Vers dat wel..Dat stro voor jou daarentegen![]()
ExitJaap?quote:Op zondag 30 september 2007 01:13 schreef avonne het volgende:
Huub zit echt op Jaap te azen, nu.
Ik ben benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |