quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:13 schreef Sugar het volgende:
Ik vind het wel mooi, Dickies! Misschien iets té, maar wel nog meer het effect dat ik voor ogen had. Alleen......... ik héb geen PS. Mijn pm staat open voor tips.![]()
En met Picasa kun je toch minder goed die dingen (afzonderlijk?) aanpassen.
Ik heb twee mooie plaatjes van een lief paddenstoeltje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het slootje geeft wat diepte aan het geheel, dat is leuk. De kleuren vind ik wat minder, het is wat flets. De mist vind ik niet zo storend al is die misschien ook deels verantwoordelijk voor het beetje fletsequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:31 schreef Sugar het volgende:
Vliegvrager, mooie foto, ja!
Ik heb nog een herfstig plaatje:
[ afbeelding ]
Het was een beetje mistig, dat zie je ook, maar ik weet niet of dat storend is? En ik vind van deze foto zelf de compositie wel lekker liggen, maar misschien toch tiops daarover of over andere zaken? Graag.
Volgens PSP heb je dan deze nodig http://www.photo-freeware.net/raw-shooter-essentials.phpquote:
Ha, ik zat vanochtend op mijn werk en blijkbaar is de monitor daar heel anders afgesteld!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:08 schreef Dickies het volgende:
[..]
Het slootje geeft wat diepte aan het geheel, dat is leuk. De kleuren vind ik wat minder, het is wat flets. De mist vind ik niet zo storend al is die misschien ook deels verantwoordelijk voor het beetje fletse![]()
Nog tips voor die?quote:
Playstation Portablequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:29 schreef dutchie het volgende:
Help me even, waar staat PSP ookal weer voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |