vrij lastig .....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:11 schreef ghizzer het volgende:
Hoe is het om in jullie mooie Breda aan een studentenkamer die ook nog eens te betalen te komen?
Da's ook een manier om het te verwoorden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:16 schreef BossFight het volgende:
De bemiddelingskosten bij direct wonen zijn inderdaad echt van het niveau anale aanranding.
Kamernet.nl ofzo? Of Woonloket Breda.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:11 schreef ghizzer het volgende:
Dag Bredanaars! Hoe is het om in jullie mooie Breda aan een studentenkamer die ook nog eens te betalen te komen? Ben benieuwd.
zo kan je het zeker uit'drukken' ja!!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:16 schreef BossFight het volgende:
De bemiddelingskosten bij direct wonen zijn inderdaad echt van het niveau anale aanranding.
PI PI PI PI !!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:18 schreef JDude het volgende:
www.woonloketbreda.nl... wachttijden zijn voor studenten een paar maanden tot ruim een jaar.
Dat was gvd 15 jaar geleden ook al zo. Je zou toch verwachten dat dat een beetje verbeterd in de loop der jarenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:18 schreef JDude het volgende:
www.woonloketbreda.nl... wachttijden zijn voor studenten een paar maanden tot ruim een jaar.
Onder het motto "zo voldoen we aan onze verplichting iets aan te bieden".quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:41 schreef Swiffer het volgende:
[..]
zo kan je het zeker uit'drukken' ja!!
Ik had me ingeschreven, voor een woning BUITEN het centrum
bellen ze me elke dag.. voor van die afgeleefde studentenkamers in het centrum.. terwijl ik naar een appartement zocht...BUITEN het centrum.
Maar goed, niet daar heen gaan dus.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:04 schreef Dalamar het volgende:
Klaag klaag, grumpy old man...
JD vergat zijn PI.quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:21 schreef BossFight het volgende:
Post Icon.[14.gif]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |