Belgische mayoquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:01 schreef Sapstengel het volgende:
En fritessaus ftw, mayonaise is van die zure bagger.
Vroegah, toen alle dikke kutmensen nog niet bestonden, kreeg je gewoon een bak mayonaise naast je frieten.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:04 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit mayonaise gezien in een snackbar. Als je patat met besteld, krijg je standaard fritessaus. Niet dat ik er bezwaar tegen heb ofzo..
In wat voor baggergat woon je dan?quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:04 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit mayonaise gezien in een snackbar. Als je patat met besteld, krijg je standaard fritessaus. Niet dat ik er bezwaar tegen heb ofzo..
Of je neemt je eigen mayo mee naar de snackbar.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:07 schreef Serinde het volgende:
Ik eet nooit friet in de snackbar maar ik neem het mee naar huis (liever gezegd: ik laat het halen). Dan weet ik zeker dat ik lekkere, échte mayo heb
![]()
Oplossing : kapotschieten die dikke mensenquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:05 schreef ErikT het volgende:
[..]
Vroegah, toen alle dikke kutmensen nog niet bestonden, kreeg je gewoon een bak mayonaise naast je frieten.
Meteen het fileprobleem opgelost.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:09 schreef Nobu het volgende:
[..]
Oplossing : kapotschieten die dikke mensen![]()
Het is frietsaus, dus is het ook friet (patatsaus bestaat natuurlijk niet) ?quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:08 schreef Schunckelstar het volgende:
zal ik dan maar beginnen![]()
wie besteld er dan ook patat![]()
echte mannen bestellen friet![]()
let the battle continue![]()
En het probleem van de luie dikke buitenlanders.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:10 schreef ErikT het volgende:
[..]
Meteen het fileprobleem opgelost.
FRIET OLÉ OLÉquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:08 schreef Schunckelstar het volgende:
zal ik dan maar beginnen![]()
wie besteld er dan ook patat![]()
echte mannen bestellen friet![]()
let the battle continue![]()
*note to self:quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:20 schreef Schunckelstar het volgende:
verdomme![]()
door dit topic moet ik nu ook friet gaan halen,want nou heb ik ook honger![]()
DOOR DE REGEN![]()
![]()
Ten eerste is het geen friet maar patat ---> dus patatsaus en ten tweede heeft Sonja Bakker er niets mee te maken, maar zegt het alles over het gebrek aan warenkennis, liefde voor het vak en de drive om snel te cashen van betreffende patatbakondernemer....quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:54 schreef ErikT het volgende:
Krijg ik dus wéér van die gore frietsaus!! Gatverdamme, naar plastic smakende snotblurrie!!!
Door al die dikke kutmensen in Nederland die naar de stad gaan met de auto ipv op de fiets en de daaruit voortgekomen Sonja Bakker mafia, hebben ze in alle snackbars geen fatsoenlijke mayonaise meer...
Nouja, dat was al de hele dag de planning hoorquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:19 schreef ErikT het volgende:
[..]
*note to self:
Aandelen in aardappelen kopen en topics over friet openen.
EY JÔH GRAPJAS TIS ECHT WEL HEUL FRIET !!!!!!!!!!!!!!!!11quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:24 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Ten eerste is het geen friet maar patat ---> dus patatsaus en ten tweede heeft Sonja Bakker er niets mee te maken, maar zegt het alles over het gebrek aan warenkennis, liefde voor het vak en de drive om snel te cashen van betreffende patatbakondernemer....
Loop de boel nou niet door elkaar te verwarren: Regenquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:20 schreef Schunckelstar het volgende:
verdomme![]()
door dit topic moet ik nu ook friet gaan halen,want nou heb ik ook honger![]()
DOOR DE REGEN![]()
![]()
ik combineer de klachtenquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:27 schreef ErikT het volgende:
[..]
Loop de boel nou niet door elkaar te verwarren: Regen
Wat weet jij daar nou vanquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
EY JÔH GRAPJAS TIS ECHT WEL HEUL FRIET !!!!!!!!!!!!!!!!11!!!!!
Utrecht.quote:
Puik planquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Of je neemt je eigen mayo mee naar de snackbar.
Ik dacht al bij het lezen van de topic titel:quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:47 schreef Geerd het volgende:
PATAT
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |