Niet uitgeprobeerd, maar ik vermoed dat je foto's automatisch uit die map geïmporteerd worden zodra je LR opstart. Dat kan handig zijn als dat bijvoorbeeld je standaard fotomap met RAW-files is.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:03 schreef Cryothic het volgende:
Zo, even een aanvulling nu ik Lightroom opnieuw heb geinstalleerd, en alle opties doorloop (verse format en installatie.. was wel weer eens nodig.)
Ik zit onder "File"de optie:
Auto Import.
En die kan ik enable'n
En bij de settings een "Watched folder".
Is dat iets waar je wat aan hebt?
Ja, enige verschil is dat je zo te zien maar 1 map aan kunt geven, waar je bij lightroom elke willekeurige map op je pc kunt aangeven om te scannen.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Niet uitgeprobeerd, maar ik vermoed dat je foto's automatisch uit die map geïmporteerd worden zodra je LR opstart. Dat kan handig zijn als dat bijvoorbeeld je standaard fotomap met RAW-files is.
Automatisch pakt ie volgens mij idd de oude methode (zodat je settings niet ge-reset worden).quote:Op zondag 25 maart 2012 20:26 schreef Omniej het volgende:
Ah, dat zou kunnen kloppen inderdaad... Althans, het gaat in mijn geval ook om foto's die ik nog in LR3 heb geïmporteerd, en nu in LR4 dus voor het eerst bewerk, maar blijkbaar pakt hij dan dus nog steeds automatisch de 'oude' develop mode.
Ik ga binnenkort maar eens kijken of ik ze ook geconverteerd krijg.Thanks!
quote:
Met die brush kun je niet letterlijk iets inkleuren maar wel "plaatselijk" bijvoorbeeld saturatie, contrast en belichting en dergelijke aanpassenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:44 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Geen ideeik heb vandaag geen tijd gehad, ik ga het morgen even proberen. Thanks!
Tis gelukt!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:44 schreef HaJee het volgende:
[..]
[..]
Met die brush kun je niet letterlijk iets inkleuren maar wel "plaatselijk" bijvoorbeeld saturatie, contrast en belichting en dergelijke aanpassen
Voor scherm is 72 genoeg, voor drukwerk tussen de 150 en 300.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:34 schreef Mercan het volgende:
Misschien is deze vraag al eerder voorbij gekomen, maar kon het niet terugvinden.
Mijn vraag heeft betrekking op het Exporteren van een foto.
Standaard staat bij mij de Resolutie op 240 Pixels Per Inch.
Is dit de beste instelling?
Via: Ctrl + komma de importoptie-voorkeur aanpassen.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:27 schreef Roces18 het volgende:
weet iemand hoe je ervoor zorgt dat Lightroom niet meer opstart zodra je een sd of usb in je computer steekt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |