Ik heb op de andere foto's zitten kijken en daar zie je het niet, maar het was toen ik haar zag wel meteen het eerste wat me opviel en eerlijk gezegd zou het me niets verbazen als het echt zo is, ik moest er meteen aan denken toen ik het zag.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:21 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
http://members.chello.nl/t.oudeblenke/Uffie%20008.jpg
Op die foto zie je het een heel klein beetje. Het zijn echt hele lange krassen op d'r armen. Suf gedoe. Dat kind kan nooit gelukkig zijn.
Ik kan het met in ieder geval goed genoeg voorstellen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:47 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik heb op de andere foto's zitten kijken en daar zie je het niet, maar het was toen ik haar zag wel meteen het eerste wat me opviel en eerlijk gezegd zou het me niets verbazen als het echt zo is, ik moest er meteen aan denken toen ik het zag.
Er circuleren ook allerlei vreemde filmpjes waar ze echt helemaal onder een of andere drug over de bank ligt te rollen als ze een interview zou moeten geven...
quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:58 schreef tonks het volgende:
Hoop dat ze op haar 30e niet helemaal vertyft is..
Nee dan liep je wel wat moeilijkerquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:12 schreef --- het volgende:
Ah gelukkig SCH heeft tenminste niet mijn smaak.
quote:
Ook al is het een labiel snijdhoertje, nice tits!quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:54 schreef rubbereend het volgende:
zo de OP maar eens opgeleukt met een vers plaatje
quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:48 schreef Erotica_ het volgende:
Ik heb gehoord dat ze op 1 maart naar Nijmegen komt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |