Dat vroeg ik me ook af.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:54 schreef k_i_m het volgende:
Ja, waarom is dit eigenlijk zo'n pik-trap topic?
Als ik haar tekst nou anders interpreteer dan dat jij het leest dan mag ik daar toch wel naar handelen en op reageren?quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:09 schreef RockabeIIa het volgende:
Goedzo IrethZe kan ook niet voor zichzelf opkomen.
Als ik haar tekst nou anders interpreteer dan dat zij het schrijft dan mag ik daar toch wel naar handelen en antwoorden? Of heb ik geen recht op mijn mening?
Want? Dan kunnen ze niet oppassen?quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:38 schreef Grijs het volgende:
Maar het nadeel van jonge grootouders is, dat ze allemaal werken (in ons geval).
Ik zou zelfs liever hebben dat mijn kind niet naar de grootouders gaatquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:35 schreef Tinkepink het volgende:
Dat van die grootouders slaat toch wel alles! Laat die mensen lekker genieten van hun vrije tijd!
Dat idee heb ik voor mezelf ook een beetje. Ik heb het toevallig afgelopen vakantie (met vrienden) gezien. Die wilden allemaal stappen en weg en uit eten waardoor er altijd oppas stress was, of iemand "dan maar" thuisbleef. Ik weet niet beter van mijn ouders dat als je op vakantie bent met je kinderen je 's avonds lekker gebruik maakt van de rust om een boek te lezen, of gezellig met elkaar te kletsen of een fles wijn open te trekken, en genoeg hebt aan de rust die je hebt omdat de kinderen naar bed zijn.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:35 schreef Tinkepink het volgende:
Dat van die grootouders slaat toch wel alles! Laat die mensen lekker genieten van hun vrije tijd!
Overigens had ik voor mij 32e twee kinderen. Wat mij betreft een prima leeftijd. Ik was net genoeg uitgeraasd en tot rust gekomen om het wilde leven niet al te zeer te missen en ben nu nog jong genoeg om het moederschap in te kunnen kleden op een manier die ik prettig vind.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:54 schreef k_i_m het volgende:
. Ik weet niet beter van mijn ouders dat als je op vakantie bent met je kinderen je 's avonds lekker gebruik maakt van de rust om een boek te lezen, of gezellig met elkaar te kletsen of een fles wijn open te trekken, en genoeg hebt aan de rust die je hebt omdat de kinderen naar bed zijn.
Dat is helaas ook niet voor iedereen het geval..., denk dat je daar ook geen maatstafen op moet leggen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:49 schreef PM-girl het volgende:
Ah, toch nog een deel 2.
Ik vind het moeilijk iets te vinden hierin, maar wat ik zelf wel merk als voordeel van jong moeder zijn, is het hebben van jonge grootouders. Dit was voor ons geen motivatie, maar wel leuk meegenomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |