Echtquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
omg en ik ben al de vrouwelijke paultjuhhh![]()
die glazen drinken lekkerquote:
ohja ik ben een kwaliteits-userquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:27 schreef borisz het volgende:
*checkt history
ziet geen onz er tussen staan.
fix 'm maar je bent toh blauw en wakkerquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:30 schreef rubbereend het volgende:
is de OP op?
Nee vanavond niet.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:32 schreef borisz het volgende:
Bruce heeft al veel gezopen dus als hij hier komt
Hoi Bruce![]()
volgens mij zijn beide ook op jou van toepassingquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
fix 'm maar je bent toh blauw en wakker![]()
wakker wel jahquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij zijn beide ook op jou van toepassing
Jj hebt vast en zeker die OP gedaan?quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:41 schreef RayMania het volgende:
Hoi iedereen!
raisy daisyquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:38 schreef rubbereend het volgende:
ik ga HSP 5 eens kijken
Yups, jij deed het nietquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jj hebt vast en zeker die OP gedaan?
Nee, heb zondag een fucking ochtenddienstquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:50 schreef borisz het volgende:
je mag snachts amsterdam weer onveilig maken ?
Check:quote:
en bedanktquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Check:
kut.
slowchat.
SOL.
Het klopt.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoi, neuken? Je bent toch morgen vrij
jeetje what about golferquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tuurlijk, Mijn wederhelft is er namelijk nietquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik doe het wel weer met jou dan.quote:
Die is haar kontje aan het verkopen achter het station, hoorde ik net.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tuurlijk, Mijn wederhelft is er namelijk niet![]()
MSN gesprekken niet hier verkondigen kutmod!quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die is haar kontje aan het verkopen achter het station, hoorde ik net.
Kijk es achter jequote:Op zaterdag 29 september 2007 00:03 schreef sjimz het volgende:
Tuurlijk, Mijn wederhelft is er namelijk niet![]()
daar ben je nog van onderste boven ?quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:05 schreef Bluezz het volgende:
Niet weer met je roze rokje aan hoor [afbeelding]
Mijn baas is met een Tsjechische getrouwd en heeft volgende week een familie-reünie daar in dat land en heeft beloofd wat echt bier daar vandaan mee terug te nemen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:09 schreef -Vaduz- het volgende:
PILSCH!
Ik laat het konijn boven je erop losquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:10 schreef Bjoro het volgende:
Je mag het bij mij uittrekken, maar je handjes niet gebruiken![]()
![]()
*kijktquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:52 schreef borisz het volgende:
voor alle pokerfans, finale EPT Dublin seizoen drie
Hoe kom je op Tsjechië? Het is pivo hoorquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn baas is met een Tsjechische getrouwd en heeft volgende week een familie-reünie daar in dat land en heeft beloofd wat echt bier daar vandaan mee terug te nemen.![]()
Maar Pils komt uit Pilzen toch?quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hoe kom je op Tsjechië? Het is pivo hoor.
Dat was ook mijn associatie.quote:
Ja dat wel, maar ik snapte die 'pilsch' nietquote:
Oh zo. Dan hoop ik dat het Gambrinus is, of Pilsner Urquellquote:
elke fucking keer die hele uitlegquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:52 schreef borisz het volgende:
voor alle pokerfans, finale EPT Dublin seizoen drie
Valt mee, ze doen het nu vrij snel.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
elke fucking keer die hele uitleg
quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn baas is met een Tsjechische getrouwd en heeft volgende week een familie-reünie daar in dat land en heeft beloofd wat echt bier daar vandaan mee terug te nemen.![]()
ik wil only the real Bluezzzzzzzquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik laat het konijn boven je erop los![]()
PILSCH is gewoon een anticonceptie pil voor homofiele fok users.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik snapte die 'pilsch' niet.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
PILSCH is gewoon een anticonceptie pil voor homofiele fok users.
Ik laat dat joggie liever heel.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik laat het konijn boven je erop los![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik laat dat joggie liever heel.
Het zat Thorson niet meequote:Op zaterdag 29 september 2007 00:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Valt mee, ze doen het nu vrij snel.
Ik dacht dat je die met SOL al gevonden had?quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:37 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat slapen.
SOL we zoeken nog een gaatje om te neuken
dronken?quote:Op zaterdag 29 september 2007 01:26 schreef appelsientje het volgende:
En weer terug
Wat een feest vandaag zegecht geweldig!
Morgen ff bijkomen
quote:
soepel in de heupenquote:Op zaterdag 29 september 2007 01:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee niet eens.. wel lekker veel bier gedronken... maar heb zo'n beetje de hele avond staan dansen![]()
quote:
Nog even niet, ben pas wakker, toch?quote:
Mmmm, klinkt lekkerquote:Op zaterdag 29 september 2007 01:29 schreef appelsientje het volgende:
maar heb zo'n beetje de hele avond staan dansen![]()
Ik ben wel een beetje moe aan het worden, dus ga lekker naar het mandje toe.quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2007 09:56 schreef SCH het volgende:
Je bent toch al getrouwd?
quote:Op zaterdag 29 september 2007 10:16 schreef SCH het volgende:
Ik zag ergens zo'n kleffe foto van je staan.
Ik was al boos dat ik niet was uitgenodigd maar dat komt dus nog
quote:Op zaterdag 29 september 2007 10:16 schreef sjimz het volgende:
De soap in FB is weer vermakelijk
Goedemorgen trouwens.
Naja, het was dan ook vrij goedkoopquote:Op zaterdag 29 september 2007 11:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is wel veel Sandman, niet wat je zegt kwaliteit...
Lekker voetbalweertje straks. De tegenstander van vorige week zal wel opkijken dat ik weer tegen ze speel.
Alle dialecten zitten er wel in.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:00 schreef methodmich het volgende:
"Verdeurie, doar hebbie dienen loange weer"
toch klinkt het niet uit de mond van een westerlingquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Alle dialecten zitten er wel in.
Een plek waar je kan zitten en naar het voetbal kan kijkenquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is een feit Pasc.
Wat verwacht je ervan Mich, die tribune?
Nou, zoek de foto's maar eens op Internet.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is een feit Pasc.
Wat verwacht je ervan Mich, die tribune?
* Eilanden zet een Goois accent opquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:53 schreef rubbereend het volgende:oi
ik hoor hier kinderen voor kinderen liedjes..... en ik kan het allemaal meezingen![]()
ik ben meer fan van Suzanne de Goedequote:Op zaterdag 29 september 2007 12:20 schreef RayMania het volgende:
Goedemiddag. Het wielrennen is spannend, go Vos!
dank uquote:
Vindt u dit een prettig accent: zeer prettig, prettig, neutraal, niet prettig zeer niet prettig ?quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden zet een Goois accent op
Een kind onderrrrrrrrrrrrrr de evenaarrrrrrrrrrrrrrrrrr is meestal maarrrrrrrrrrr een bedelaarrrrrrrrrrrrrrrrrrr, kinderrrrrrrrrrrrrrrren voorrrrrrrrrrrr kinderrrrrrrrrren........
Wat is het nadeel van deze schaal van 5?quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Vindt u dit een prettig accent: zeer prettig, prettig, neutraal, niet prettig zeer niet prettig ?
Zat net een beetje in Kotler te lezen![]()
![]()
weinig nuancequote:Op zaterdag 29 september 2007 14:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat is het nadeel van deze schaal van 5?
I'm in!quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zullen we de oorlog verklaren aan Tennessee?
Nee.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bovendien zijn mensen geneigd om 'het veilige midden' te kiezen.quote:
quote:
Ook niet als Venezuela de Antillen binnenvalt? Ik wil toch minstens zoveel land terug.quote:
we zitten niet in Birmaquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
misschien kunnen we ruilen voor wat olie, iedereen blij! Daarna nog Friesland laten afdrijven en we zijn klaarquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ook niet als Venezuela de Antillen binnenvalt? Ik wil toch minstens zoveel land terug.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]![]()
Wij hebben de Tank aan onze zijde.
Neequote:Op zaterdag 29 september 2007 14:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ook niet als Venezuela de Antillen binnenvalt? Ik wil toch minstens zoveel land terug.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]![]()
Wij hebben de Tank aan onze zijde.
ik heb wel genoeg spannende tijden gehad in mn tijd in Vietnam!quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ahh, de blauwhelmen haken weer af als het spannend wordt.
Alsof jij door die tunnels pastquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb wel genoeg spannende tijden gehad in mn tijd in Vietnam!
quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Alsof jij door die tunnels past
omg komen jullie nu pas uit bedquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:57 schreef golfer het volgende:
Goede middag.
Was me dat even lekker uitslapen.
daar zijn ze goed inquote:Op zaterdag 29 september 2007 15:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
omg komen jullie nu pas uit bed![]()
Tja... op onze leeftijd heb je nou eenmaal een flink schoonheidsslaapje nodig.quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
omg komen jullie nu pas uit bed![]()
pffft ik was er al om 6 uur uit ofzoquote:Op zaterdag 29 september 2007 15:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Tja... op onze leeftijd heb je nou eenmaal een flink schoonheidsslaapje nodig.![]()
Als het dan nog helpt...quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Tja... op onze leeftijd heb je nou eenmaal een flink schoonheidsslaapje nodig.![]()
Heerlijk even bijslapen na een hele drukke lange heftige werkweek. Wel wakker zijn maar nog even een paar keer omdraaienquote:
En hoe gaat het met de projectjes?quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:19 schreef VoreG het volgende:
Goede feesten de laatste 3 dagen en vanavond weer een verjaardag. Heerlijk leven zo.
Voorafhapjes: schijfjes komkommer met mierikswortel en zalm, cherrytomaatjes gevuld met feta-mousse en cherry-tomatjes gevuld met garnalen in port, schijfjes komkommer met paling en een ringetje rode peper, gevulde eitjes, en schijfjes roma-tomaten met een blaadje basilicum en mozarella.quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heerlijk even bijslapen na een hele drukke lange heftige werkweek. Wel wakker zijn maar nog even een paar keer omdraaienOh en we gaan ook pas om 4 uur naar bed of zo
Wat krijgen we allemaal vanavond te eten bij je?
Zo'n bericht zonder pics is natuurlijk waardeloos!quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:54 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ben gisteren door een heerlijk lekker Amerikaans blondje gedwongen om met haar te zoenen.
Ik voel me zo misbruikt nu...
Hehe. Goedemorgen trouwens.
Nog steeds aan het nagenieten van de 7-1 van gisteren.
Zonde eigenlijk. Ik neem vaak m'n camera mee. Maar gisteren niet, hehe.quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zo'n bericht zonder pics is natuurlijk waardeloos!
Waarom denk je dat ze die mobiele telefoons hebben uitgerust met een camera?quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:59 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zonde eigenlijk. Ik neem vaak m'n camera mee. Maar gisteren niet, hehe.
Hopelijk met kerst, maar in ieder geval 3 feb. hoop ik 'm weer een keertje te kunnen gebruiken. En wie weet loten we weer Sparta Praag. Kan ik 'm denk ik ook nog een keertje gebruiken.quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:59 schreef Eilanden het volgende:
Is zo'n SCC toch nog ergens goed voor
Ik wilde juist een mobiel zonder camera. Ik heb liever een echte camera met een shitload aan functies om mee te spelen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze die mobiele telefoons hebben uitgerust met een camera?![]()
M'n huisgenoot is fotograaf. Die heeft helemaal dure camera's. 5 stuks, maar die zijn dan weer te groot/ duur om mee te nemen tijdens het stappen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:06 schreef Eilanden het volgende:
Ik heb beide, maar wat foto's en video's betreft gebruik ik inderdaad voornamelijk de digitale camera
Ik sta achter je!!!quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik zeg een kernbom op Tennessee... Kutprovincie.
Met El Tanque erbij zijn we toch onoverwinnelijk.
Je klinkt nu als VoreGquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Verloren in een nat decor, de scheidsrechter negeerde een vlagsignaal en keurde 5 minuten voor tijd een buitenspelgoal goed.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:24 schreef Eilanden het volgende:
[...Limbo's zijn geil...]
Je klinkt nu als VoreG
quote:
Ik moet morgen zelfs nog gaan sportenquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Met z'n lamme dag bedoel ik. Niet dat ie niet verdiend is.
quote:Pizza zit er in.
KNNNNNNNNNNNNNNNNNOFLOOKSAUS!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Bolognese, met wat extra shoarma erop.
Blijf es van die coke af johquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:00 schreef Aanvoerder het volgende:
KNNNNNNNNNNNNNNNNNOFLOOKSAUS!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:27 schreef Aanvoerder het volgende:
ik zou nog eerder knoflookpoeder snuiven dan coke. of een lepel wasabi op m'n gehemelte smeren.
alsof wij door tunnels moestenquote:Op zaterdag 29 september 2007 15:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Alsof jij door die tunnels past
quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:37 schreef dndiek het volgende:
Eendje, 90s Request week op 3FM: 90s forum weer open?
ik mag morgen weer aanschuiven en binnenkort een weekend weg met de pokergroepquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:42 schreef sjimz het volgende:
Ik ga vanavond maar weer eens aan de poker!
Pas op dat de kaarten niet nat worden in het bubbelbadquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik mag morgen weer aanschuiven en binnenkort een weekend weg met de pokergroepmet 14 man in een villa
bubbelbad en alles erop
echte pokerkaarten kunnen daar tegen, wij spelen iig altijd met geplastificeerde kaarten.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Pas op dat de kaarten niet nat worden in het bubbelbad
Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
echte pokerkaarten kunnen daar tegen, wij spelen iig altijd met geplastificeerde kaarten.
zitten we nog midden in in Europa.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:11 schreef Aanvoerder het volgende:
is die pokerhype nog steeds niet gaan liggen?
quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:59 schreef borisz het volgende:
gewoon wat euro's investeren in Copag kaarten![]()
SPT nog wel.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kunnen alle pokeraars even naar SPT om over die loterij te praten, ofzo?
ONZ mag ookquote:
zou Dirk hem zelf betaald hebben?quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:26 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Dirk Kuijt, hij heeft een mooie tribune.
Liverpoolquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zou Dirk hem zelf betaald hebben?
Ik weet geeneens wat een River en een Turn zijn, maar mag ik toch die 100,= ?quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:03 schreef RayMania het volgende:
Wie raadt wat de turn + river waren krijgt van mij 100,=.
*** HOLE CARDS ***
Dealt to RayMania4 K[afbeelding] K[afbeelding]
Grandqeenbee: raises 400 to 600
e2rigger: calls 500
RayMania4: raises 2495 to 3095 and is all-in
Grandqeenbee: folds
e2rigger: calls 2065 and is all-in
*** FLOP *** 2[afbeelding] 7[afbeelding] T[afbeelding]
*** SHOW DOWN ***
e2rigger: shows J[afbeelding] 4[afbeelding] (..................)
RayMania4: shows K[afbeelding] K[afbeelding] (a pair of Kings)
quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Klaver K en klaver 5.
Het is een showdown voor de turnquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
dan heeft GayMania toch geen paar K's meer, maar 3 K's
Daar heb ik Ray's geld niet voor nodig al zou het natuurlijk wel lekker zijnquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Edit.
Spanning alom hier, wie kan keihard zuipen vanavond.
Ik zal de 100 playmoney chips zo snel mogelijk overmakenquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zie het wel tegemoed Ray. Nu lekker even poolen.
hehe strakke actie.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:14 schreef methodmich het volgende:
Stel, je bent aanvoerder van Quick Boys. Speelde jaren als prof voor Volendam en Haarlem. De "fans" van je club worden cynisch als ASWH met 0-1 voorkomt. Ze joelen de trainer uit, begeleiden elke actie van jouw team met opmerkingen. Dan scoor je zelf de 1-1 en hoor je die eikels ineens wel juichen. Wat doe je dan?
Juist:
[afbeelding]
Hahhaahaha, jij vies konijn!quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:25 schreef -Vaduz- het volgende:
klein gaatje en binnenschuiven
door de plee spoelen dus.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:25 schreef borisz het volgende:
* borisz geeft PH een glaasje azijn
Het smaakt een beetje naar Grolsch
* smijt het glaasje azijn omver en pakt een lekkere Grolschbeugelquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:25 schreef borisz het volgende:
* borisz geeft PH een glaasje azijn
Het smaakt een beetje naar Grolsch
Bintang betekent ster. Logisch want er staat een ster op het etiketquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Bintang, hehe. Dat is toch gewoon het Indonesische woord voor bier?
*googled,quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:34 schreef pascalheister het volgende:
ja het sterretje van Heineken
OKee, Heineken heeft natuurlijk over heel de wereld veel brouwerijen waar het (groot)aandeelhouder/eigenaar van is. Ik heb nu hier een lijst voor me uit 2002 (jaarverslag, kreeg ik vanwege mijn studie Accountancy). Die is best wel flink te noemen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:37 schreef borisz het volgende:
[..]
*googled,
en ziet dat het onderdeel van heineken is
dank je, ik krijg gelijk honger....quote:
vul voordat je gaat eten dit vast inquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:00 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
dank je, ik krijg gelijk honger....
quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:04 schreef borisz het volgende:
[..]
vul voordat je gaat eten dit vast in
Champions league toto 2007/2008 #2
geldt ook voor de andere fokkers die daaraan meedoen![]()
En WK-zwaargewicht op de ARD en voetballen bij RTL en BBC. Soms is het niet te volgenquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:08 schreef dndiek het volgende:
Tong, er is weer K-1 op SBS6
Leuk. Ookal zal ik waarschijnlijk zelf nooit in die restaurants komen (o,a, de afstand is gewoon te groot), vind ik het altijd leuk om die recensies te lezen van julliequote:Op zaterdag 29 september 2007 23:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, met slechte overbelichte foto's
Zijn nog even bezig hiermee.
Tuurlijk. Plakje winterwortel?quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:17 schreef borisz het volgende:
Bloes ik lust nog wel wat lekkers, maak jij nog wat klaar?
Dikbetaalde amateurs zijn het!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |