iddquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:02 schreef RoofingBurner het volgende:
Da's Bibendum.
Losbandig !quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:30 schreef MadMaster het volgende:
Een hetero en iemand die van 2 walletjes snoept waren tikkertje aan het doen.
De hetero tikte de snoepert aan en riep 'Bibendum!!!'
Mijn Latijn ligt alweer een kwart eeuw achter me.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:32 schreef qonmann het volgende:
iemand met 1 maand cursus Latijn voor beginners moet dit weten, geen gymnasten in opleiding hier aanwezig blijkbaar...
Vrees niet , de taal verandert niet meer ..quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:34 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Mijn Latijn ligt alweer een kwart eeuw achter me.
Het betekent iets als:
Ik ....
Ik rijd?
Had MM het toch kunnen weten .quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:45 schreef starla het volgende:
Vraag is te lastig volgens mij.
Nunc est bibendum betekent: nu moet er gedronken worden.
Ik ben een (fijn)proever, ik drink buiten de spaarzame whisky proeverijen maximaal 2 glaasjes whisky per week.quote:
Ach jaquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben een (fijn)proever, ik drink buiten de spaarzame whisky proeverijen maximaal 2 glaasjes whisky per week.
Verder is het slechts cola light en veel koffie...
Fijn die beeldvorming...![]()
de vrucht is goed .maar gevraagd werd de heesterquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:17 schreef RoofingBurner het volgende:
Hazelnoot?
Ja !quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:24 schreef RoofingBurner het volgende:
Die komt van een hazelaar.
Een bankbiljet gebruiken als carbon papier?quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:27 schreef RoofingBurner het volgende:
Wat is yuppie-carbon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |