quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 06:13 schreef Neverstop het volgende:
Feen reed mij heerlijk de deadzone in hehe.
Het mooiste was eigenlijk nog dat we op de weg naar buiten aan alle kanten werden tegengewerkt door eigen tanks en trucks.
OMG, dat was ik alweer vergeten, ja dat was erg lachwekkend, die vlag was bijna bij onze basis in Eucadia, maar ze werden gekilled, Neverstop pakt de vlag en ik ging rijden, nog 100 meter nodig, rijd ik linksaf de brug over terwijl de basis in dit level rechts is. Kon ook nie tmeer op tijd omkeren, alletwee dOOd...quote:
Volgens mij het rechterpookje indrukken. Je kan twee zoomstanden kiezen ( 1 of 2 keer drukken zeg maar)quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:32 schreef Gstyles het volgende:
jepjep een warhawk gesniped![]()
trouwens over dat snipen.. wie heeft er nog tips en trucs... ik kan ni inzoomen met die kijker en sommige schieten mij dood vanaf de andere kant van de kaart![]()
het had sneller gegaan als je me een pm had gestuurd zoals ik ook in elk berichtje over invites heb aangegevenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:07 schreef Survivalism het volgende:
En nog steeds geen invite voor de D@W clan, of is die al helemaal volgeboekt.
N00b op Fok, altijd een probleem.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:22 schreef Tumble het volgende:
[..]
het had sneller gegaan als je me een pm had gestuurd zoals ik ook in elk berichtje over invites heb aangegeven
maar ga er zo achter en stuur je een invite.
Ik heb wel eens een paar avonden gehost, maar als er dan 3 man komt heb ik het snel gezien......quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:44 schreef Feen het volgende:
Wanneer wordt er eens een D@W room gehost? Zag vanavond weer 5 leden online maar zitten allemaal in verschillende rooms....
ja psies maar dan krijg ik het nog niet voor elkaar om gasten vanaf de andere kant van de kaart door hn kop te schieten... das rete moeilijk en het lijkt of sommige spelers het met het grootste gemak doen :S ...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:25 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Volgens mij het rechterpookje indrukken. Je kan twee zoomstanden kiezen ( 1 of 2 keer drukken zeg maar)
je wordt toch kapitein na vaandrig?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:20 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik ging net omhoog naar commander![]()
en na het einde van het potje direct weer terug naar vaandrig![]()
Ik heb ze ook wel eens met een handgranaat uit de lucht gehaald.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:01 schreef DaggerNL het volgende:
HAHA zaten we met z'n 2en in een jeep, ik zat achter om te schieten. kwam een warhawk achter ons aan, schoot ik 'm kapot met m'n wapentje![]()
En met een sniperquote:Op zondag 14 oktober 2007 12:20 schreef janrad het volgende:
[..]
Ik heb ze ook wel eens met een handgranaat uit de lucht gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |