quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 06:13 schreef Neverstop het volgende:
Feen reed mij heerlijk de deadzone in hehe.
Het mooiste was eigenlijk nog dat we op de weg naar buiten aan alle kanten werden tegengewerkt door eigen tanks en trucks.
OMG, dat was ik alweer vergeten, ja dat was erg lachwekkend, die vlag was bijna bij onze basis in Eucadia, maar ze werden gekilled, Neverstop pakt de vlag en ik ging rijden, nog 100 meter nodig, rijd ik linksaf de brug over terwijl de basis in dit level rechts is. Kon ook nie tmeer op tijd omkeren, alletwee dOOd...quote:
Volgens mij het rechterpookje indrukken. Je kan twee zoomstanden kiezen ( 1 of 2 keer drukken zeg maar)quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:32 schreef Gstyles het volgende:
jepjep een warhawk gesniped![]()
trouwens over dat snipen.. wie heeft er nog tips en trucs... ik kan ni inzoomen met die kijker en sommige schieten mij dood vanaf de andere kant van de kaart![]()
het had sneller gegaan als je me een pm had gestuurd zoals ik ook in elk berichtje over invites heb aangegevenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:07 schreef Survivalism het volgende:
En nog steeds geen invite voor de D@W clan, of is die al helemaal volgeboekt.
N00b op Fok, altijd een probleem.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:22 schreef Tumble het volgende:
[..]
het had sneller gegaan als je me een pm had gestuurd zoals ik ook in elk berichtje over invites heb aangegeven
maar ga er zo achter en stuur je een invite.
Ik heb wel eens een paar avonden gehost, maar als er dan 3 man komt heb ik het snel gezien......quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:44 schreef Feen het volgende:
Wanneer wordt er eens een D@W room gehost? Zag vanavond weer 5 leden online maar zitten allemaal in verschillende rooms....
ja psies maar dan krijg ik het nog niet voor elkaar om gasten vanaf de andere kant van de kaart door hn kop te schieten... das rete moeilijk en het lijkt of sommige spelers het met het grootste gemak doen :S ...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:25 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Volgens mij het rechterpookje indrukken. Je kan twee zoomstanden kiezen ( 1 of 2 keer drukken zeg maar)
je wordt toch kapitein na vaandrig?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:20 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik ging net omhoog naar commander![]()
en na het einde van het potje direct weer terug naar vaandrig![]()
Ik heb ze ook wel eens met een handgranaat uit de lucht gehaald.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:01 schreef DaggerNL het volgende:
HAHA zaten we met z'n 2en in een jeep, ik zat achter om te schieten. kwam een warhawk achter ons aan, schoot ik 'm kapot met m'n wapentje![]()
En met een sniperquote:Op zondag 14 oktober 2007 12:20 schreef janrad het volgende:
[..]
Ik heb ze ook wel eens met een handgranaat uit de lucht gehaald.
Of als je mee rijdt met een tank vanuit het luik een handgranaat willen gooien die dan in de tank terechtkomt waardoor je een teamkill hebt geeft ook leuke reactiesquote:Op zondag 14 oktober 2007 12:35 schreef Survivalism het volgende:
Ook een fijne actie, komt er iemand bij mij in een tank zitten in die eilanden leven. (Geen idee hoe die maps heten)
Rij ik zo op volle snelheid, maar bleek er dus een gat te zitten en ik dacht effe met me tank de overkant te behalen, maar nee ik pleurde samen met die gast naar beneden. Hij schelden op mij, en ik vond het wel grappig.
Dit is volgens mij enkel mogelijk met de Blu-Ray versie.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:59 schreef UnXpected het volgende:
Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn broer ook warhak kan spelen zonder op mijn account te hoeven zitten?
waarschijnlijk, tot dan misschienquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:58 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ben er vanavond weer, wie nog meer? [ afbeelding ]
ik kom wel een potje knallen hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:58 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ben er vanavond weer, wie nog meer? [ afbeelding ]
mijn rang is te hoog om mee te doen met dit spelquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:52 schreef SToRM81 het volgende:
Ik ga ook nog wel even spelen denk ik
Jammerquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
mijn rang is te hoog om mee te doen met dit spel![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:51 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Puddled kreeg het voor elkaar om in het onderwerp van het bericht te zetten:
Gaingenroomanderskanikniet
ofiets in drie trand te zetten.
Duur ff voor het duidelijk was maar goed![]()
Ben benieuwd welke rang ik dan ga worden.quote:Warhawk-update 1.1 eind oktober verkrijgbaar
Zaterdag 20 oktober 2007 - Dat Warhawk, de multiplayer-game van ontwikkelaar Incognito, een schot in de roos was, staat buiten kijf. Het spel is enorm populair bij de online PlayStation 3-spelers en biedt hen intense strijdgevechten op reusachtige maps. Toch waren er her en der nog wat bugs en problemen.
Goed nieuws dus, want Incognito heeft via de officiële PlayStation Blog bekend gemaakt een patch uit te brengen die Warhawk de 1.1-versie meegeeft. Connectieproblemen, verkeerde statistieken en de foute serverlijsten zouden eind oktober verleden tijd moeten zijn, want dan wordt de update gereleased.
Server-side updates
* Stat database stability improvements
* Improved server stability
* Max Clan limit changed from 32 to 64
* Viral Rank-up bug fixed and correct for players that were accidentally ranked up.
* “Time-in-Vehicle” Stats fixed so certain awards can now be granted properly.
Client-side updates for Patch v1.1
* Stat connection, fetch/post fixes
* Significantly improved client connection stability
* Quad “?? ??” Ping display bug fixed.
* Added support for Player-Ranked Servers.
* Game synchronization fixes due to fluctuating network conditions (packet-drop).
* Crash fixes for end of game and split screen.
Ook werd bekend gemaakt dat er nu zogenaamde "Warhawk Arbiters" aanwezig zullen zijn op diverse servers om cheaters en ander gespuis tegen te gaan. Verder werd ook nog update 1.2 vermeld, waarover binnenkort meer info. Waarschijnlijk zal deze update meer game-content bevatten en zullen we deze in december mogen verwachten.
Soldaat , meer ben je niet waardquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:36 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke rang ik dan ga worden.
Hehe, kom maar op. Dan zullen we eens zien wie er beter isquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:08 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Soldaat , meer ben je niet waard![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |