Ja volgens mij heb ik jouw gisteren nog voor je Fl*kker geschoten met een paar rakettenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:33 schreef Koenz0r het volgende:
Ik ben ook regelmatig aan het knallen met Warhawk.. Ik wil ook wel een inviteje voor D@W?.
Whehe dat klopt. Was je server gejoined via de friendlistquote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:51 schreef janrad het volgende:
[..]
Ja volgens mij heb ik jouw gisteren nog voor je Fl*kker geschoten met een paar raketten. Zag even je naam oplichten bij een voltreffer
(als je PSN ook Koenzor is tenminste)
Wie zegt dat Sony hier de blaam treft? Wellicht heeft Konami nog geen demo voor de PS3 klaar liggen, en concentreren zij zich op de winkel versie?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
EU STORE UPDATED!!
Demo's:
BladeStorm en Clive Barkers Jericho
Trailers:
graw2,
haze
snakeball
Wallpapers:
blast factor
flow.
NO PES2008 DEMO!!
TYFUS SONY KRIJG DE K****![]()
![]()
Dude.. begin je eerst beter te informeren voordat je met zulk craps aankomt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:10 schreef Kremers het volgende:
[..]
Wie zegt dat Sony hier de blaam treft? Wellicht heeft Konami nog geen demo voor de PS3 klaar liggen, en concentreren zij zich op de winkel versie?
Het is ook een vraag... Nogmaal: Neem een pilletje en een kop theequote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dude.. begin je eerst beter te informeren voordat je met zulk craps aankomt.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naja, ik wil die game opzeker wel spelen. Dit demolevel is volgens mij een van de minst interessanteIk ga overigens proberen mn PS2 PAL converter ertussen te zetten, maar die kan ik even niet vinden
De headset werkt primaquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:11 schreef Survivalism het volgende:
Is dat bluetooth setje een beetje van kwaliteit?
Overweeg het om hem vandaag te halen, met wat flinke korting en als me focking salaris al gestort is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |