ik ga vanavond naar de Matrixxquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:23 schreef eer-ik het volgende:
straks verjaardag, dan gaat iedereen uit en ik niet
chill.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ga vanavond naar de Matrixx [afbeelding]
Feestje? Een vriend van mij moet optreden daar vanavond in Café Pallieterquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:20 schreef MPG het volgende:
Mogge![]()
, en ga weer, ff onder de douche door lopen [afbeelding]
Strksnaar feestje in Asten![]()
Oh misschien zie ik je nog, ik ga ook niet uit!quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:23 schreef eer-ik het volgende:
straks verjaardag, dan gaat iedereen uit en ik niet
ik las hetquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
chill.
Ik ga morgen naar bloemendaal
kom, we kopen een krat bier en zupen 'm op achter de computerquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:24 schreef crossover het volgende:
[..]
Feestje? Een vriend van mij moet optreden daar vanavond in Café PallieterMaar ik ga er niet heen, te ver weg.
[..]
Oh misschien zie ik je nog, ik ga ook niet uit!
ernstigquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kom, we kopen een krat bier en zupen 'm op achter de computer
Whehequote:Op zaterdag 29 september 2007 19:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kom, we kopen een krat bier en zupen 'm op achter de computer
Mja, ging wel.Ik had er totaal geen zin in, en het was ook pretty much what I expected.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:31 schreef crossover het volgende:
Hoe was het uit eten gister trouwens?
handig, het zijn m'n vriendenquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:34 schreef crossover het volgende:
Typ het nog 1 keer uit en print het 100 keer. Als iemand dan vraagt hoe het is geef je zo'n blaadje
Of je zegt gewoon dat alles okay is.
Oh zo. Ben mensen die je niet vaak ziet is dat nog wel te doen. Je kan er ook heel kortaf over zijn en daarna zeggen dat je er niet over wil praten maar gewoon keihard wil zuipenquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
handig, het zijn m'n vrienden
Alsof die er niet achter komen dat ik geen opleiding volg.
ahquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nah, die tent waar ze heen gaan is zo kut, dat ik niet mee ga.
ja, iddquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh zo. Ben mensen die je niet vaak ziet is dat nog wel te doen. Je kan er ook heel kortaf over zijn en daarna zeggen dat je er niet over wil praten maar gewoon keihard wil zuipen
Fuck ik wil ook zuipen vanavond maar er is geen zak te doen.
Zou ik niet doen, als het ook op de fiets te doen is. Dan kan je altijd nog zien.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, idd
Tegen mensen die ik amper zie, zeg ik ook da thet allemaal goed gaat.
Ik heb geen zin om te zuipen, was gister al apelam.
Nou móet ik wel zuipen, want verjaardag.
Of ik moet met de wagen gaan..
de mond van die smilie staat verkeerd. Die moet zo staan:quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, als het ook op de fiets te doen is. Dan kan je altijd nog zien.
Verveel me, denk dat ik ga studeren ofzo. Studeren op zaterdagavond
veel plezierquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:18 schreef MPG het volgende:
Zo. Ik vertrek zometeen maar eens richting Asten, naja na een korte tour-de-Venlo, aangezien ik vandaag de BoB ben [afbeelding]
bobquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:18 schreef MPG het volgende:
Zo. Ik vertrek zometeen maar eens richting Asten, naja na een korte tour-de-Venlo, aangezien ik vandaag de BoB ben [afbeelding]
Tja, op deze afstanden is auto een mustquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bob
Ben blij dat wij daar nooit aan doen.
Geen plannen deze avond?quote:
gecondoleerdquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:38 schreef crossover het volgende:
Fietser doodgereden door trein in Helmond
Die jongen zat bij mij in de klas, moeilijk te beseffen dat hij er niet meer is![]()
![]()
![]()
Nee .quote:
Hm. Ik zou liever iets leuks doen deze avond, maar er is niet veel te doenquote:
Thanks.quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:38 schreef crossover het volgende:
Fietser doodgereden door trein in Helmond
Die jongen zat bij mij in de klas, moeilijk te beseffen dat hij er niet meer is![]()
![]()
![]()
Fp-ers zijn over het algemeen lage mensenquote:
Ja inderdaad. Bovendien moet je opletten want vaak is het gewoon uitlokking.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
Fp-ers zijn over het algemeen lage mensen
daarom reageer ik ook nooitquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Bovendien moet je opletten want vaak is het gewoon uitlokking.
Kloptquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
daarom reageer ik ook nooitheb al notes zat
quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:08 schreef crossover het volgende:
[..]
KloptMaar de FP staat los van het forum.
Ik ga ff heroes kijken
Ik heb bloemkool gegeten met een slavink, het was weer een echt culinair hoogstandje dusquote:
quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:35 schreef covie het volgende:
[..]
Ik heb bloemkool gegeten met een slavink, het was weer een echt culinair hoogstandje dus![]()
Maargoed, ik ga zo maar eens naar het cafe en dan flink zuipen...
![]()
cola drinken [afbeelding]
ik ga ook aan de cola, ben niet eens bobquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:35 schreef covie het volgende:
[..]
Ik heb bloemkool gegeten met een slavink, het was weer een echt culinair hoogstandje dus![]()
Maargoed, ik ga zo maar eens naar het cafe en dan flink zuipen...
![]()
cola drinken [afbeelding]
Ik reageerde eerder ook vaak op de fpquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
daarom reageer ik ook nooitheb al notes zat
Nou waarschijnlijk ben ik er met een uurtje ofzo wel weer omdat ik me best slecht voel de de medicijnen. Maar ik wil niet achter de geraniums computer blijven zitten elke keer...quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ga ook aan de cola, ben niet eens bob
veel plezier vanavond, enneh bloemkool
misschien is dat wel een goede nickname voor mijn kloonquote:
quote:Op zondag 30 september 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van zaterdag 29 september 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
003. 127 Kuukske
006. 107 Houniet
050. 055 Sjowhan
068. 046 Memento-Mori
099. 036 Papierversnipperaar
162. 026 crossover
218. 021 OA
229. 020 eer-ik
Moet je ook geen bakkies leut drinken hèquote:Op zondag 30 september 2007 08:51 schreef OA het volgende:
Ik wilde eigenlijk weer gaan pitten, maar na een aantal bakkies leut ben ik klaar wakker.![]()
Vakantie, 24 dagen molveno, en daarna ruimt 2 weken, tot en met gisteren, een meegekomen vriend vanuit molveno ge-entertainedquote:Op zondag 30 september 2007 11:06 schreef JortK het volgende:
[..]
Brand
Waar ben jij geweest de laatste tijd
quote:Op zondag 30 september 2007 11:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
Vakantie, 24 dagen molveno, en daarna ruimt 2 weken, tot en met gisteren, een meegekomen vriend vanuit molveno ge-entertained
allemaal bijzondere avonturen en avond uren beleeft, zowel in Molveno als hier. De meest fantastische vakantie ooit gehad!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo hoort hetquote:Op zondag 30 september 2007 08:51 schreef OA het volgende:
F1 is afgelopen.
Winnaar en nieuwe kampioen is bekend.
Ik wilde eigenlijk weer gaan pitten, maar na een aantal bakkies leut ben ik klaar wakker.![]()
eh, ja maar beperkter dan voorheen vrees ik... ben voornemens volgend jaar tegen de zomer minimaal een half jaar het land uit te gaan, en moet daarvoor eerst nog mijn hbo afronden en een hoop andere zooi doenquote:Op zondag 30 september 2007 11:13 schreef JortK het volgende:
[..]
En nu kun je weer KSC komen spammen
Heyquote:Op zondag 30 september 2007 11:18 schreef BrandX het volgende:
morgen, Cross!
Ik werd wakker alsof ik een kater hadquote:
quote:Op zondag 30 september 2007 11:25 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik werd wakker alsof ik een kater had![]()
ah, dat is goedquote:Maar ik lag er best vroeg in gister. Maar verder wel okay![]()
quote:Op zondag 30 september 2007 11:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
snel wat koffie achterover gooien dan! 14.gif
Dudequote:Op zondag 30 september 2007 11:29 schreef OA het volgende:
Hallo mensen!![]()
Wakker sinds 6 uur....Formule 1...
![]()
Ieder zijn meug hè!quote:Op zondag 30 september 2007 11:30 schreef crossover het volgende:
[..]
DudeDaar zou ik nog niet zo vroeg voor opstaan...
quote:Op zondag 30 september 2007 11:30 schreef crossover het volgende:
[..]
Net gedaan:YMet de nieuwe senseo (wat betekent dat ik de oude mag hebben:7)
quote:Op zondag 30 september 2007 11:29 schreef OA het volgende:
Hallo mensen!B-)
Wakker sinds 6 uur....:')Formule 1...:7
quote:Op zondag 30 september 2007 11:30 schreef crossover het volgende:
[..]
Dude:')Daar zou ik nog niet zo vroeg voor opstaan...
We hebben vanochtend al 3 topics tijdens de F1 volgespamd...quote:
respect dude!quote:Op zondag 30 september 2007 11:35 schreef OA het volgende:
[..]
We hebben vanochtend al 3 topics tijdens de F1 volgespamd...:7
Nee toch! Ik ook, al was er niet echt sprake van 'missen'.quote:
ik had mijn slaap gewoon hard nodig vannacht, dus ik dacht vanmorgen: fuck itquote:Op zondag 30 september 2007 11:53 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee toch! Ik ook, al was er niet echt sprake van 'missen'.
ik ben ook bij mijn oudersquote:Op zondag 30 september 2007 12:17 schreef eer-ik het volgende:
ah, de zondag bij m'n ouders
croissantjes, bagels, pistoletjes etc
ik ben met mijn broer en vader naar de makro geweest.quote:
Wordt herhaald vanmiddag hèquote:Op zondag 30 september 2007 12:01 schreef Muck het volgende:
[..]
ik had mijn slaap gewoon hard nodig vannacht, dus ik dacht vanmorgen: fuck it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |