WTFquote:Op zondag 30 september 2007 11:33 schreef Telecaster het volgende:
Ik drink koffie sinds m'n tiende, tegenwoordig neem ik door de week op kantoor meestal een kopje of tien gedurende de hele dag, in 't weekend meestal 2 mokken bij 't ontbijt en 2 halverwege de middag.
En uiteraard drink ik 'm zwart - melk en suiker zijn voor mensen die wel van caffeine houden maar niet van koffie. Je gooit toch ook geen melk en suiker door je bier?
Kopjes. Ik drink ze in twee, drie slokken leeg. Maar op m'n huidige klus (ik zit in de detachering) hebben ze van die DE-machines waar van die zakken koffiesiroop inhangen, dus dat drink je niet voor je lol.quote:
Lavazzo in de perculator of senseoquote:Op zondag 30 september 2007 11:38 schreef murp het volgende:
en wat voor koffie drinken jullie, ik senseo:9
Ieks, m'n vorige vriendinnetje had zo'n apparaat. Niet mijn ding (al kon dat ook liggen aan het feit dat ze er Perla in gooide).quote:Op zondag 30 september 2007 11:38 schreef murp het volgende:
en wat voor koffie drinken jullie, ik senseo
Maar... waarom zou je? Ik vind witlof niet te vreten, en het lijkt me stug dat ik desondanks om de zoveel tijd probeer of ik het nu wel binnen kan houden.quote:Op zondag 30 september 2007 11:54 schreef grizegrijn het volgende:
Misschien ga ik er ooit nog eens van houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |