Sorry?quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Hout van Bob. is top.
Slogan van een plaatselijke houthandelaar, indirect refererend aan jou boezem.quote:
Wij zijn er pas rond 3 uur ofzo hequote:Op zaterdag 29 september 2007 13:09 schreef Lyssa het volgende:
Bah wat een klote weer om postbode te zijnGelukkig nu thuis, ff douchen en dan straks richting meet.. ChipsZak. ga jij buiten staan met je plu? Dat kan ik tenminste iemand herkennen
Ik kan er any moment dat ik wil zijnquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wij zijn er pas rond 3 uur ofzo he![]()
Ik weet niet hoe laat jij er bent?
Jap.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:14 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ik kan er any moment dat ik wil zijnRond drie uur dus?
deal.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:17 schreef Lyssa het volgende:
Mac bij de ikea is beetje om voor mij. Ik Zal Alex ff pm-en met mijn nummer, als jullie dan ff een sms kunnen sturen als jullie van de Mac weggaan dan stap ik hier ook op de fiets. Is dat een deal ?;)
Hehe, mooie slogan.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Slogan van een plaatselijke houthandelaar, indirect refererend aan jou boezem.
Kom jij ook bij de meet?
Kom dan met je vriendinnen ff langs bij de 3 of zo?quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:21 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hehe, mooie slogan.![]()
En ik denk het niet, ik zou vandaag gaan schilderen en vanavond al met mijn vriendinnen de stad in.
Maar ik heb eigenlijk geen zin om te verven.
Er zijn in Groningen best een boel Trabantjes, heb ik begrepen op het Trabant fourm, waar ik me van de week aan heb gemeld.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:24 schreef MaxMark het volgende:
Hey Alex, jij bent toch een Trabant-fan? D'r staat hier zo'n oerlelijk (groen) ding in de straat, misschien mag je die wel overkopen
Maar jullie zitten al best vroeg in de 3 toch? Want ik ga eerst ook nog eten en gezellig doen bij mijn zusje.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kom dan met je vriendinnen ff langs bij de 3 of zo?
Of vamiddag, als goede smoes om niet te hoven verfen!
tussen 14 en 15 in de 3, en vanaf 19 ook weer geloof ik.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:32 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar jullie zitten al best vroeg in de 3 toch? Want ik ga eerst ook nog eten en gezellig doen bij mijn zusje.
Misschien kom ik nog wel even koffie doen, want ik wil echt niet weer aan de verf.![]()
Tis een 601S, als ik het me goed herinner. En ik zag 'em laatst rijden... dat ding stottert en kucht als de pest, dus het is echt eentje met karakterquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er zijn in Groningen best een boel Trabantjes, heb ik begrepen op het Trabant fourm, waar ik me van de week aan heb gemeld.
Nee klopt, hij heeft nog geen kleding pakket (hij is nog redelijk nieuw)quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:00 schreef teigan het volgende:
De postbode die hier loopt was ook al doorweekt, had geen regenkleding schijnbaar...
41jac dacht ikquote:Op zaterdag 29 september 2007 15:44 schreef teigan het volgende:
Mwah, het had de schade misschien ietwat beperkt..
(jij weet onze postcode?)
quote:
Ik niet nee.quote:
Ik weet het neit, ik doe de Educatiemaster, en die hebben denk ik een aparte buluitreiking..quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:33 schreef FLR het volgende:
Ah, succes daarmee dan!Dus dan zit je ook bij de diplomauitreikingen van 13 december zeker..
Het organische assistententekort, ik hoorde er al over... Ik doe zelf een organische richting inderdaad. Zit in de groep van Minnaard en ben dus bezig met asymetrische katalyse.quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:38 schreef teigan het volgende:
Oh, die data heb ik wel, en ik sta te springen om assistenten(doe jij ook een organische richting?)
19/11-7/12
10/12-14-12 en dan 7/1- 19/1
en direct erna Synthese 2 3 weken als ik het goed onthouden heb
boe.quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Renesite heeft volgens mij 168 uur gekregen
Ik was in Hoogkerk en nou weet ik weer waarom het niet Groningen is.quote:
Hoezoquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:16 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik was in Hoogkerk en nou weet ik weer waarom het niet Groningen is. [afbeelding]
Hoogkerk is de gemeente Groningen, niet de stadquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoezo!
Welk deel was je trouwens, bij de AH of de andere kant. Daar zit een wéreld van verschil in.
Ja maar Hoogkerk heeft een 'wijkTV' op de website van Groningenquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:20 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Hoogkerk is de gemeente Groningen, niet de stad
En ik was in ruskeveen (schrijf je dat zo?)
Aan het begin van de zuiderweg.
héél ruskenveen is best groot voor één postbode!quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja maar Hoogkerk heeft een 'wijkTV' op de website van Groningen!
Ruskenveen, was je dus zo klaar, klein wijkje maar.
De Held is mooier inderdaadquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:25 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
héél ruskenveen is best groot voor één postbode!
Ik vind de held trouwens een mooier stukje
En ook nog eens dichter bij de stad.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
De Held is mooier inderdaad!
Nee, ander kant van de Zuiderwegquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:27 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
En ook nog eens dichter bij de stad.
Jij woont dus in de held?
Ah daar! Daar in dat doolhof gedeelte? (bochtige straatjes links van de gollf)quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, ander kant van de ZuiderwegBij die supermarkt.
Neequote:Op zaterdag 29 september 2007 19:29 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ah daar! Daar in dat doolhof gedeelte? (bochtige straatjes links van de gollf)
Of in dat overzichterlijke deel
Mooiquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
NeeAndere kant, die mooie nette rechte wegen
![]()
Het is een hel daar inderdaadquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:34 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Mooi [afbeelding] die andere kant is echt hels om post te lopen, ik raak daar nog steeds de weg kwijt
Van de meet? Afterparty?quote:Op zondag 30 september 2007 00:58 schreef maok het volgende:
Moi, in slagharen heeft het de hele dag geregend, gelukkig was het op de meet droog, ik ga maar eens slapen, morgen afterparty in de Johan de wit straat.![]()
Ja afterparty van de meet. Maar nu ga ik echt slapen.quote:
Het was inderdaad anders in Slagharen... nog slechterquote:Op zaterdag 29 september 2007 09:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat iets was wat mannen niet konden
Enniewee, ik heb vertrouwen in het weer. 60km zuidelijker is altijd anders weer
*doet pacman wakka wakka wakka wakka geluidje na*quote:Op zondag 30 september 2007 11:21 schreef Lyssa het volgende:
[afbeelding]
Spook getekend door ChipsZak. op mijn hand
Jaquote:Op zondag 30 september 2007 12:29 schreef teigan het volgende:
Zo, ik ben net op tijd sportief geweest, nu regent het weer..
ChipsZak. , heb je al iets met mijn laatste pm gedaan?(ben niet nieuwsgierig hoor....)
Artikelen lezen en een boek samenvattenquote:Op zondag 30 september 2007 12:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat zijn de plannen voor vandaag bij iedereen?
Bij mij; lui zijn, en later op de dag komt iemand langs ---> AK presentatie samenvoegen ed.
Wij gaan hier ook lui zijn denk ik... En kruidnoten bakken...quote:
Anything slecht, chipsquote:Op zondag 30 september 2007 12:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Waar heb je zin in?
En welk boek moet je samenvatten?
quote:Op zondag 30 september 2007 12:36 schreef Lyssa het volgende:
Anything slecht, chipsof snoep of cookies
Heb niks van dat alles in huis
Misschien kan je iets regelenquote:
Ik kreeg net een mailtje van hem waarin hij hetzelfde vertelde...quote:
Ik heb 2 pakken chocolate chip cookies van Tom gekregen 14.gifquote:Op zondag 30 september 2007 12:36 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Anything slecht, chipsof snoep of cookies
Heb niks van dat alles in huis
En ik moet voor een toets voor morgen een aantal hoofdstukken samenvatten uit een boek over neuropsychologische diagnostiekNet de stomste hoofdstukken trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |