De Held is mooier inderdaadquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:25 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
héél ruskenveen is best groot voor één postbode!
Ik vind de held trouwens een mooier stukje
En ook nog eens dichter bij de stad.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
De Held is mooier inderdaad!
Nee, ander kant van de Zuiderwegquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:27 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
En ook nog eens dichter bij de stad.
Jij woont dus in de held?
Ah daar! Daar in dat doolhof gedeelte? (bochtige straatjes links van de gollf)quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, ander kant van de ZuiderwegBij die supermarkt.
Neequote:Op zaterdag 29 september 2007 19:29 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ah daar! Daar in dat doolhof gedeelte? (bochtige straatjes links van de gollf)
Of in dat overzichterlijke deel
Mooiquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
NeeAndere kant, die mooie nette rechte wegen
![]()
die andere kant is echt hels om post te lopen, ik raak daar nog steeds de weg kwijt
Het is een hel daar inderdaadquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:34 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Mooi [afbeelding] die andere kant is echt hels om post te lopen, ik raak daar nog steeds de weg kwijt
Van de meet? Afterparty?quote:Op zondag 30 september 2007 00:58 schreef maok het volgende:
Moi, in slagharen heeft het de hele dag geregend, gelukkig was het op de meet droog, ik ga maar eens slapen, morgen afterparty in de Johan de wit straat.![]()
Ja afterparty van de meet. Maar nu ga ik echt slapen.quote:
Het was inderdaad anders in Slagharen... nog slechterquote:Op zaterdag 29 september 2007 09:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat iets was wat mannen niet konden
Enniewee, ik heb vertrouwen in het weer. 60km zuidelijker is altijd anders weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |